Zie edit.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:04 schreef Taartjeh het volgende:
Oh sorry was niet op j ou gericht ken ik niet zo goed
kwaliteitsuserquote:
irritante baggerhoerquote:
Tof, want noemt oostblokker een irritante baggerhoerquote:
tof! Want noemt oostblokker een sletje met duckfacequote:
denkt dat ze heel wat voorstelt hier terwijl ze in feite nog een n00b isquote:
gooi de terror op de polskaaquote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:09 schreef DjinN het volgende:
[..]
denkt dat ze heel wat voorstelt hier terwijl ze in feite nog een n00b is
is nog arrogant ookquote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:11 schreef Oostblokker het volgende:
[..]
gooi de terror op de polskaa
je wint nooit van een oostblokker haha
aantal posts: 546 (gemiddeld 51 per dag)quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:41 schreef Menu_69 het volgende:
[..]
Nog een beetje arrogant, maar heeft een goed hart.
kom me maar een paar klappen geven dan polak'jequote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:11 schreef Oostblokker het volgende:
niettegen stoere partyboy oow kijk hem dan stoer doen
toen ik klein was me ouders vloekte veel toen ze bijelkaar waren elke dag ruzie dus ik onthoude alles oostblokkers vloeken veel enzo mijn eerste woord was kurwa is hoerquote:
domme kip, dat was niet eens voor jou bedoeldquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:17 schreef Oostblokker het volgende:
[..]
toen ik klein was me ouders vloekte veel toen ze bijelkaar waren elke dag ruzie dus ik onthoude alles oostblokker vloeken veel enzo mijn eerste woord was kurwa is hoer
hoor wie het zegt hahah
mag ik je klappenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:16 schreef Partyboy1991 het volgende:
[..]
kom me maar een paar klappen geven dan polak'je
en laat je ma ook meedoen
siema ik bedeolde over die andere dingen wat je schreefquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:18 schreef DjinN het volgende:
[..]
domme kip, dat was niet eens voor jou bedoeld
wat loop je nou allemaal dom te brabbelen ? Jij hebt echt het IQ van een aardappel of niet ?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:19 schreef Oostblokker het volgende:
[..]
siema ik bedeolde over die andere dingen wat je schreef
Hoerquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:19 schreef Oostblokker het volgende:
[..]
siema ik bedeolde over die andere dingen wat je schreef
Beledig die aardappel nou nietquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:19 schreef DjinN het volgende:
[..]
wat loop je nou allemaal dom te brabbelen ? Jij hebt echt het IQ van een aardappel of niet ?![]()
![]()
jouwe ook ik wil je echt keer zien eve klapjes klapjes met poolse wijfen derbijquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:22 schreef Partyboy1991 het volgende:
[..]
Beledig die aardappel nou nietWTF heeft een aardappel jou aangedaan dat je de aardappel nu zo beledigt.. je bent een puta jonge ik zweer
standaardopmerking van een 16-jarig VMBO kutjequote:
leer nou eerst maar eens normaal spellen, dan praten we verderquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:23 schreef Oostblokker het volgende:
[..]
jouwe ook ik wil je echt keer zien eve klapjes klapjes met poolse wijfen derbij
Donders als er allemaal polen komen krijg ik dan kortingquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:23 schreef Oostblokker het volgende:
[..]
jouwe ook ik wil je echt keer zien eve klapjes klapjes met poolse wijfen derbij
ohja das waar...arme aardappelquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:22 schreef Partyboy1991 het volgende:
[..]
Beledig die aardappel nou nietWTF heeft een aardappel jou aangedaan dat je de aardappel nu zo beledigt.. je bent een puta jonge ik zweer
bewaar dat voor je mamaquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:24 schreef DjinN het volgende:
[..]
leer nou eerst maar eens normaal spellen, dan praten we verder
ej DjinN gaat je anaal vernederen terwijl ik een filmpje maakt zei ze net tegen mijquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:26 schreef Oostblokker het volgende:
[..]
bewaar dat voor je mama
Nawet nie próbuj
mijn mama kan spellen dankjewelquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:26 schreef Oostblokker het volgende:
[..]
bewaar dat voor je mama
Nawet nie próbuj
nee man, dadelijk jat ze de filmapparatuur meequote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:27 schreef Partyboy1991 het volgende:
[..]
ej DjinN gaat je anaal vernederen terwijl ik een filmpje maakt zei ze net tegen mij
Pik je dit oostblokkerquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:28 schreef DjinN het volgende:
[..]
nee man, dadelijk jat ze de filmapparatuur mee
nederlandse meisjes zijn goedkoperquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:24 schreef Partyboy1991 het volgende:
[..]
Donders als er allemaal polen komen krijg ik dan korting
would like to see you tryquote:
weet je dat je jezelf nou echt compleet voor lul zet met je domme bedreigingen ?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:40 schreef Oostblokker het volgende:
[..]
oke als je ooit ziet loop naar me toe
ja moet ik schrik hebben voor een 16-jarig opgeschoten kutje ofzo ?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:41 schreef Oostblokker het volgende:
zal ik eerlijk zijn ik ben geen internet heldjewil je liever in het echt kennen
dit is geen bedreiging ik zeg aleen loop naar me toe is tog normaal mischien praat ik wel metjequote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:41 schreef DjinN het volgende:
[..]
weet je dat je jezelf nou echt compleet voor lul zet met je domme bedreigingen ?
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:42 schreef Oostblokker het volgende:
[..]
dit is geen bedreiging ik zeg aleen loop naar me toe is tog normaal mischien praat ik wel metje
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:42 schreef Oostblokker het volgende:
[..]
dit is geen bedreiging ik zeg aleen loop naar me toe is tog normaal mischien praat ik wel metje
ben je nou echt zo dom ?quote:
ik zal persoonlijk nooit aan je zitten, bah.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:45 schreef Oostblokker het volgende:
[..]
dat zeg ik zomaar ik klap aleen iemand alstie aan me familie ziten aan mij zit
maar natuurlijkquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:45 schreef Oostblokker het volgende:
[..]
dat zeg ik zomaar ik klap aleen iemand alstie aan me familie ziten aan mij zit
zal je zien als je me in het echt ziet ik werd vroeger geslagen door nederlandse wijfen op school werd zelfs opgesloten in kamers en douches neimand durfde mij te helpen nu zie ik ze zonder werk zonder school hahah vroeger stoer doen tegen mij nu lopen ze skeer op straat sommige nederlands zou ik graag willen slopenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:46 schreef DjinN het volgende:
[..]
maar natuurlijkwel tig keer roepen dat je "iemand gaat klappen" maar als het puntje bij paaltje komt krabbel je terug
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:47 schreef Oostblokker het volgende:
[..]
zal je zien als je me in het echt ziet ik werd vroeger geslagen door nederlandse wijfen op school werd zelfs opgesloten in kamers en douches nu zie ik ze zonder werk zonder school hahah vroeger stoer doen tegen mij nu lopen ze skeer op straat
quote:
somehow that doesn't surprise me..quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:47 schreef Oostblokker het volgende:
[..]
zal je zien als je me in het echt ziet ik werd vroeger geslagen door nederlandse wijfen op school werd zelfs opgesloten in kamers en douches nu zie ik ze zonder werk zonder school hahah vroeger stoer doen tegen mij nu lopen ze skeer op straat
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:50 schreef DjinN het volgende:
[..]
somehow that doesn't surprise me..jij loopt hier toch bijna hetzelfde te doen. Stoer doen met je grote mond en roepen dat je mensen gaat klappen maar zoveel stel je echt niet voor hoor
quote:
en die arrogante houding mag je ook laten varen...denk dat dat mensen ook erg af zal schrikkenquote:
vroeger was ik mietje nu ben ik nietmeer een mietjequote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:50 schreef DjinN het volgende:
[..]
somehow that doesn't surprise me..jij loopt hier toch bijna hetzelfde te doen. Stoer doen met je grote mond en roepen dat je mensen gaat klappen maar zoveel stel je echt niet voor hoor
wat dacht je van interpunctie en goede zinsbouw?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:51 schreef Oostblokker het volgende:
[..]
vroeger was ik mietje nu ben ik nietmeer een mietjeik heb ze terugepakt hoe wil je niet weten
dan gewoon overslaan niet op reageren enzoquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:52 schreef Oostblokker het volgende:
ze is dom ik zal nooit tegen die wijf lief doen hahah
jij bent lief !
die wijfquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:52 schreef Oostblokker het volgende:
ze is dom ik zal nooit tegen die wijf lief doen hahah
jij bent lief ! was bedeold voor aight
Ik ookquote:
okeej, ontopic!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:54 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Ik ook
Ontopic. Voor zover mogelijk.
ik denk ik zeg er maar niks opquote:
primaquote:
liev!quote:
ik ook niet!quote:
ja las even verkeerdquote:
klopt maar als je me vorige topic leest weet nietmeer waar weetje dat ik me cam nog niet geanstalieerd heb schrijf het nog fout ookquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Oostblokker je zou me op MSN toevoegen en samen cammen toch???
ah zo. Thnx!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:05 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Kinkajoe
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:02 schreef Oostblokker het volgende:
ken hem niet wil hem ook niet kennen
ohh oke kan niemand je helpen??quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:06 schreef Oostblokker het volgende:
[..]
klopt maar als je me vorige topic leest weet nietmeer waar weetje dat ik me cam nog niet geanstalieerd heb schrijf het nog fout ook
me pa heeft geen zin en broer doet iets boven wat ik niet eens wil wetenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ohh oke kan niemand je helpen??
Laat die foto's alsjeblieft zitten, dank jequote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:09 schreef Oostblokker het volgende:
[..]
me pa heeft geen zin en broer doet iets boven wat ik niet eens wil weten![]()
maar echt een keer ga ik met jouw cammen ik beloof het of anders koop ik nieuwe cam
als me cam deed had ik tot nu toe wel me nieuwste fotos die fotos zijn natuurlijk ook van nu maar niet van gister ofzo moet nieuwe maken
neequote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:12 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Laat die foto's alsjeblieft zitten, dank je
okeee ben benieuwdquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:09 schreef Oostblokker het volgende:
[..]
me pa heeft geen zin en broer doet iets boven wat ik niet eens wil weten![]()
maar echt een keer ga ik met jouw cammen ik beloof het of anders koop ik nieuwe cam
als me cam deed had ik tot nu toe wel me nieuwste fotos die fotos zijn natuurlijk ook van nu maar niet van gister ofzo moet nieuwe maken
Slow Chat.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:19 schreef Oostblokker het volgende:
eerst wist ik niet wat ts was en fok nu weet ik het omdat iemand mij verteld had wat dat was wat betekent sc
okeee ze vroeg iets om camquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:21 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Slow Chat.
En aangezien het hier geen chatbox is hebben we dat liever niet.
Snap je? Ok, mooi.
Ik heb het liever wel.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:21 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Slow Chat.
En aangezien het hier geen chatbox is hebben we dat liever niet.
Snap je? Ok, mooi.
ik ookquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
Ok, misschien willen ze het voor jou wel aanpassen, mail maar naar noreply@fok.nlquote:
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik vind smegmanus echt een held
Je bent mijn lievelingsmod geworden!
kijkquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Voor Goudvisje zal ik mezelf ombouwen en dan gaan we samen verliefd zijn en trouwen en verkering krijgen en kindjes nemen en voor altijd samen zijn!
vanwege de naam wel aardig denk ik?quote:
oh okeequote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Toen had ik nog geen fobo
ik denk dat degene boven mij een duitser is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |