Maar dan moet je toch alsnog toestemming vragen?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:40 schreef Anthraxx het volgende:
Nee. De Nederlandse wet is heel simpel. Je mag overal trouwen waar een dak boven zit. Mits de eigenaar toestemming geeft
Alle gasten voor de ceremonie moeten in klederdracht, hoewel het ook geweigerd mag worden.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:40 schreef golfer het volgende:
Alle gasten ook in klederdracht van 1850?
En wat was er toen in de mode?
tss weet je dat echt niet?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:43 schreef Stereotomy het volgende:
DE, zijn jullie nou getrouwd of niet?
Oh dat was de trouwdatum? Niet eerste keer ontmoeten ofzo?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:45 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Haar trouwdatum staat in haar sig, man
nee men dat was vorige eeuwquote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:45 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Oh dat was de trouwdatum? Niet eerste keer ontmoeten ofzo?
Vergeef mij als het onjuist isquote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:47 schreef Sunnythesun het volgende:
zwarte petten, witte kapjes.. verder erg kleurrijk!! Dat terwijl het toch protestant gebied was/is toch??
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:44 schreef golfer het volgende:
Onderkleding uit die tijd:
[ afbeelding ]
Anna dus flink ingesnoerd met een corset.
Jaquote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:49 schreef golfer het volgende:
Maar jullie vinden het zelf dus wel leuk, zo'n folklore-huwelijk?
Nou idd, tof hoor. Ben echt erg benieuwdquote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:50 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ja. We houden er wel van om wat historische dingen te herleven e.d. Zo'n bruiloft maakt het natuurlijk wel echt af
.
Ik krijg nog recentere foto's opgestuurd per e-mail. Als ik ze heb post ik ze wel of PM ik ze wel. Afhankelijk of ze openbaar mogen zijn of nietquote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:51 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Nou idd, tof hoor. Ben echt erg benieuwd
Annie....quote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:21 schreef Anthraxx het volgende:
Ook maar hier even. Ons geregistreerd partnerschap gaat niet door 12 mei.
Daarentegen... 15 september trouwen wij op een oud Groningse manier. Het is hier in het dorp van Anna een feestweek en ze zochten een bruidspaar. Wij hebben net een gesprek gehad en ze willen ons graag hebben.
Wat houdt het in:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vanaf de Menkemaborg vertrekken wij per koets naar de kerk in het dorp.
[ afbeelding ]
Daar trouwen wij (niet kerkelijk trouwens) en gaan weer terug naar de borg. Op de borg is het bruiloftsfeest met een bruilofts diner. Het feest wordt afgesloten door een ouderwetse dans en dat is dan de dag. Daarna zijn wij vrij om te organiseren wat wij willen, eventueel in dezelfde borg.
Alles in de stijl van 1850 trouwens. Ook de kleding, koetsen, het eten en de aankleding.
Komen ze helemaal niet meer in de kamer?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:03 schreef PdeHoog het volgende:
Er zit me hier trouwens een kat te janken dat-ie naar binnen wilZouden ze het zat worden om in de gang te zitten?
nou lijkt me wel he?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:03 schreef PdeHoog het volgende:
Er zit me hier trouwens een kat te janken dat-ie naar binnen wilZouden ze het zat worden om in de gang te zitten?
Niet de schoenen?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:49 schreef Duderinnetje het volgende:
In het zwart naar de nachtburgemeester.
The only red I am wearing, are my lips.![]()
Fijne avond allemaal!
Nee, ik wilde bij nader inzien totaal in het zwart.quote:
Ben benieuwd hoe je het vindt.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:49 schreef Duderinnetje het volgende:
In het zwart naar de nachtburgemeester.
The only red I am wearing, are my lips.![]()
Fijne avond allemaal!
Klink lekker. Heb je nog veel over?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:15 schreef FutureFairytale het volgende:
ooh en mijn eten vnv was geslaagd!
de pangsit (recept van RobinOok) was super met de chilisaus en daarna grote bollen met hamburgers gemaakt met o.a. gesnipperd uitje, worcestershire saus, ketjap, munt en koriander. bol besmeerd met citroenmayo gemengd met chilisaus en sambal, daarboven sla, dan de burger met gesmolten cheddar, en dan daarbovenop een tomaten/uienprutje met tijm en oregano.
was jummie
pangsit is nog over, ligt in de vriezer (nog niet gebakken) want 35 stuks voor 5 man was een beetje veel voor een voorgerecht.quote:
Jammer, dan kom ik toch maar niet even langs.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:23 schreef FutureFairytale het volgende:
pangsit is nog over, ligt in de vriezer (nog niet gebakken) want 35 stuks voor 5 man was een beetje veel voor een voorgerecht.
van de burgers helaas alleen nog wat bolletjes.. het vlees was echt lekker mals; had kalfsgehakt en tartaar met elkaar gemengd.
haha grappig dat iedereen er zo verslingerd aan raaktquote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:27 schreef DarkElf het volgende:
Lekker FF en sarabi ook lekker gekookt.
Wij gaan Dexter kijken.
Ik was na ep. 1 nog niet direct verkochtquote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:28 schreef FutureFairytale het volgende:
haha grappig dat iedereen er zo verslingerd aan raakt
ik heb me er nog niet aan gewaagd, misschien later
Hier Di.FM voor alle dancemuziekquote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:40 schreef Stereotomy het volgende:
Sinds ik Spotify heb, luister ik geen internetradio meer.
Vroeger deed ik dat veel op http://www.sky.fm
Ach, je kunt ze vast via internet ook wel vinden, maar ik had er gewoon nooit naar gezochtquote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:40 schreef Stereotomy het volgende:
Je kunt ook heel veel zenders vinden via www.nederland.fmquote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:40 schreef Stereotomy het volgende:
De Belgische versie heeft niet eens Klara Continuoquote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:47 schreef LieLie het volgende:
Je kunt ook heel veel zenders vinden via www.nederland.fm
Internet-radiozenders....die moet ik ook kunnen luisteren volgens mij met de squeezeboxquote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:39 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik was na ep. 1 nog niet direct verkocht
Superleuk trouwens, Meneer heeft een update geinstalleerd voor onze mediaplayer, en nu kun je ook massa's radiostations beluisteren. O.a. mijn favoriete klassieke zender (klara continuo), maar ook RSG (Radio Sonder Grense) wat we in ZA in de auto luisterden, en Radio Catolica uit Puerto Rico
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:58 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Internet-radiozenders....die moet ik ook kunnen luisteren volgens mij met de squeezebox
Heb jij eenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:45 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ach, je kunt ze vast via internet ook wel vinden, maar ik had er gewoon nooit naar gezocht
Akelige migraine trouwens weer - misschien moet ik daar toch eens goeie pillen voor vragen bij de dokter. Ik heb nu een artritispil van mijn knieoperatie geslikt die ik nog vond met twee paracetamol en nu gaat het wel weer, even daargelaten dat ik zo groggy ben als een russische dwerghamster en de randen van mijn beeld licht lijken te flapperen. Maar dat zou toch beter moeten kunnen.
Die staat altijd aan in de OKquote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:47 schreef LieLie het volgende:
[..]
Je kunt ook heel veel zenders vinden via www.nederland.fm
Kiijkoperatie vanwege een rottige meniscus. Maar daarna voelt het twee weken alsof je artritis hebtquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:01 schreef Stereotomy het volgende:
Heb jij eenknieoperatie
gehad?
En artritisJe bent nog zo jong
Ben je hypermobiel?
Wijn vanavondquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:02 schreef PdeHoog het volgende:
Ik vind het tijd voor whisky. En jullie?
Ik ben net wakker van mijn after-werk tukje, we moeten nog etenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:02 schreef PdeHoog het volgende:
Ja, toch een flinke snee wordt er gemaakt.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:03 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Kiijkoperatie vanwege een rottige meniscus. Maar daarna voelt het twee weken alsof je artritis hebt
The Alchemist Highland Park 16yr met Calvados-finishquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:03 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik ben net wakker van mijn after-werk tukje, we moeten nog etenLekker hoor, welke neem je?
Eigenlijk wel, maar ik ben doodmoe en moet morgen met zakken potgrond en tuinturf sjouwenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:02 schreef PdeHoog het volgende:
D'r zaten rafels aanquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:04 schreef Stereotomy het volgende:
Ja, toch een flinke snee wordt er gemaakt.
Wat was er mis met je menisci?
Ik heb er een filmpje van. Wil je het zien?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:10 schreef Stereotomy het volgende:
Osteofyten?En die zijn eraf geknabbelt?
Ga door CF![]()
![]()
Gooi maar onlinequote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:11 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik heb er een filmpje van. Wil je het zien?
Mij nog te vroeg. Voor 22:30 komt er bij mij nooit whisky in.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:02 schreef PdeHoog het volgende:
Het heeft ooit online gestaan, maar ik heb geen idee waar het gebleven is, kan het zo niet vinden. Wel superleuk om het binnenwerk van je eigen onderdanen te bekijkenquote:
Oh CF ik wil graag je blote condylen zienquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:15 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Het heeft ooit online gestaan, maar ik heb geen idee waar het gebleven is, kan het zo niet vinden. Wel superleuk om het binnenwerk van je eigen onderdanen te bekijken
Klinkt goed, Pquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:25 schreef PdeHoog het volgende:
Ik lig nu op de bank met de laptop op schoot, muziek aan, whisky binnen handbereik en twee katten die heerlijk tevreden op de bank liggen te maffen
Ik vind hem erg verslavendquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:30 schreef DarkElf het volgende:
Klinkt goed P.
Vervelend CF.
En nog niet verslingerd aan Dexter maar ik vind hem wel funnykijken nu afl 5
Dankjequote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:33 schreef AnneX het volgende:
Jaaa wat een leuk nieuws van Anthraxxxx & Anna : de Menkemaborg (en betaald trouwen ).
Vanmiddag een zonnige middag en na het werk de eerste rit gemaakt met Ferdinand met zijn dak erop ( nog).
En hier gegeten : http://www.vroeg.nl/pagina/restaurant/10 muahh
En vroeg slapen als in nu !
Ja. Tot muffin weer over zijn nek ging. Het lijkt wel alsof-ie speeksel aan het opbraken is. Het is doorzichtig met een schuimlaagje erop. Ik snap er geen flikker van. Volgens mij eet-ie ook niet echt op dit moment.quote:
Zeil, laminaat en tegels hierquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:36 schreef Anthraxx het volgende:
Mja, die van ons deed / doet het ook hoor. Ook sinds de blaas problemen. Niet heel zorgwekkend geloof ik. Behalve dat het je vloerbedekking kan verzieken.
Nog even dan.quote:
Ja, erg tof en bijzonderquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:38 schreef AnneX het volgende:
[..]
Nog even dan.
Ja. Wij zijn een aantal jaren geleden eens op vakantie in eigen land geweest.
Begonnen in Friesland met een paar dagen zeilen en hebben vervolgens onder andere Grun stad en Ommeland bezocht - een aantal borgen - Bourtange -
een spa in Nieuwerschans etc.
Uiteindelijk via de dierentuin in Emmen weer naar huis - koffers herpakken en door naar Brabant en Maastricht en België. Zoiets.
In ieder geval vind ik oude landhuizen en kastelen van tijd tot tijd eens bezoeken een erg leuke bezigheid.
Heel speciaal ook dat je zo'n feest daar mag vieren.
Nah, als ik m'n neus lekprik is het na een uur weer verstopt, dweilen met de kraan openquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:25 schreef Isabeau het volgende:
Helpt xylometazoline bij jou, Steer? Of gewoon wat zoutwateroplossing. Of stomen (zonder toevoegingen).
Mijn soepje is lekkerAls basis heb ik oa de pastinaak erin gedaan en dat met de staafmixer romig gemaakt.
TG in het Midden Oosten is echt briljantquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:53 schreef Sunnythesun het volgende:
@ CF: rottig is dat zulke aanvallen. Ik had Maxalt als medicijn, maar daarmee onderdruk je alleen de hoofdpijn. De bijverschijnselen, die eigenlijk net zo vervelend zijn, gaan daar niet mee weg. En zo ver ik weet is daar ook niets voor (maar wellicht inmiddels wel hoor..)
Zo, lekker even gesport, daarna de nodige telefoontjes gepleegd, dus nu tijd voor iets lekkers (te drinken) en Top Gear in het Midden oosten. En aangezien de Cristal Clear op is denk ik dat ik een glaasje whisky neem
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:00 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
TG in het Midden Oosten is echt briljant
Het einde.....da's echtquote:
ruilen met mijn neus?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:43 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nah, als ik m'n neus lekprik is het na een uur weer verstopt, dweilen met de kraan open
That's my boyquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:17 schreef Den_Haag het volgende:
Wijnproeverij was erg gezellig
Beetje keuvelen en gezellig drinken. Uitspugen doen we niet aan
Sniekpreviewquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:09 schreef Memento-Mori het volgende:
MeMo nieuwe sniekers
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:32 schreef ColdFeet het volgende:
Meneer is na al die jaren die ik heb geprobeerd hem enige liefde voor klassieke muziek bij te brengen nog steeds niet overstagIk hoorde deze week op klara continuo en schrijf dat soort dingen dan op post-itjes die ik op mijn laptop plak om het later nog eens op te zoeken. Hij ziet me zoeken en luistert naar het muziekje. Als ik na twee minuten mededeel dat ik weleens een CD van deze De Murcia wil kopen, zegt hij 'oh, ik zal wel even zoeken of dat album online staat, het klinkt inderdaad wel lekker. Hoe heet die groep, de Canarias?
De schat![]()
Awww hahaquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:32 schreef ColdFeet het volgende:
Meneer is na al die jaren die ik heb geprobeerd hem enige liefde voor klassieke muziek bij te brengen nog steeds niet overstagIk hoorde deze week op klara continuo en schrijf dat soort dingen dan op post-itjes die ik op mijn laptop plak om het later nog eens op te zoeken. Hij ziet me zoeken en luistert naar het muziekje. Als ik na twee minuten mededeel dat ik weleens een CD van deze De Murcia wil kopen, zegt hij 'oh, ik zal wel even zoeken of dat album online staat, het klinkt inderdaad wel lekker. Hoe heet die groep, de Canarias?
De schat![]()
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:32 schreef golfer het volgende:
1e aflevering van tweede CD van Kommissarie Winter bekeken.
We beginnen er in te komen.
Alleen Canto Ostinato. Wat ik overigens een geweldig stuk vind, als ik ervoor in de mood ben.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:33 schreef PdeHoog het volgende:
![]()
We kunnen de 9e wel wat klassiek opzetten hoorHeb wel wat hier
Incl. wat moderner klassiek spul
Ken je Simeon Ten Holt? Die is tof
Gastquote:
Valt wel mee, als ze een beetje moderne telefoon hebben, hebben ze een quad-channel GSM (800/900/1800/1900 MHz) en hebben ze dekking via een GSM-provider zoals AT&T.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:32 schreef Memento-Mori het volgende:
ouders zijn geland volgens the interwebs (al een tijdje) in VS maken ze gebruik van speciale requenties voor mobiele telefoons dus verwacht geen smsje ofzo
Goed hequote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:37 schreef Bluezz het volgende:
Wanneer is de beurs?
Ik vind Winter echt spannend, leuk en goed gespeeld ook. En ik hou van het trage en van DE denkrimpel
Ja, bijna arthouse traag is het. En de denkrimpelquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:37 schreef Bluezz het volgende:
Wanneer is de beurs?
Ik vind Winter echt spannend, leuk en goed gespeeld ook. En ik hou van het trage en van DE denkrimpel
Ja. Ik dus ookquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:38 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Alleen Canto Ostinato. Wat ik overigens een geweldig stuk vind, als ik ervoor in de mood ben.
Over 2 weken zoals Son al zegt. Wat betekent dat ik tot over mijn oren in het ontwerpen van het laatste drukwerk zitquote:
Met wederom een goed gebruik van mijn foto's?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:42 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Over 2 weken zoals Son al zegt. Wat betekent dat ik tot over mijn oren in het ontwerpen van het laatste drukwerk zit
telefoon die ze hgebben werkt op 900/1800 net opgezochtquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:40 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Valt wel mee, als ze een beetje moderne telefoon hebben, hebben ze een quad-channel GSM (800/900/1800/1900 MHz) en hebben ze dekking via een GSM-provider zoals AT&T.
en komen de korting kaartjes ook online?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:42 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Over 2 weken zoals Son al zegt. Wat betekent dat ik tot over mijn oren in het ontwerpen van het laatste drukwerk zit
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:44 schreef z80 het volgende:
[..]
en komen de korting kaartjes ook online?
hier in de buurt zit geen enkele shop die deze heeft, en misschien kom ik wel even die kant op om een beetje met mijn cam te spelen.
Ik heb het nog maar zelden, en dan bij de eerste aura's slik ik flink pijnstilling voor de hoofdpijn die daarna optreedt en lig het uit. Enige dat echt helpt.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:19 schreef ColdFeet het volgende:
Heb jij er fatsoenlijke pillen voor, B? Ik heb de laatste tijd weer vaker last
Nu niet meer. die zitten al in de flyers e.d. Moet nu nog posters met de uitslag van de wedstrijden fabriceren en een zooitje gare informatieposters.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:42 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Met wederom een goed gebruik van mijn foto's?
Wie, Polo de Haas en Kees Wieringa of Sandra en Jeroen van Veen? De 'volledige' versie is een paar jaar geleden in de hal van Utrecht CS uitgevoerdquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:41 schreef PdeHoog het volgende:
Ja. Ik dus ookMet name de twee piano versie. Ik heb ze een keer live gezien op The Hague Jazz
's Nachts om 01:00
Kompgoequote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:46 schreef Sunnythesun het volgende:
![]()
en dan vier ik volgende week ook nog mijn verjaardag..de stress!!
![]()
Whisky erin en ontspanquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:46 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
![]()
en dan vier ik volgende week ook nog mijn verjaardag..de stress!!
![]()
wat heb je grote witte wappersquote:
quote:
ah, da's kutquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:43 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
telefoon die ze hgebben werkt op 900/1800 net opgezocht
Nu ook in het groen verkrijgbaarquote:
Oef, dat klinkt ook niet echt als de oplossing - misselijk word ik er sowieso wel van. En die pillen die Sunny noemde, vallen ook onder de triptanen toch?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:47 schreef Bluezz het volgende:
Ik heb het nog maar zelden, en dan bij de eerste aura's slik ik flink pijnstilling voor de hoofdpijn die daarna optreedt en lig het uit. Enige dat echt helpt.
Heb ook wel triptanen geslikt, maar oh oh oh wat was ik een twisted mind, zombie & kots en kotsmisselijk.
Nee nog nooit!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:56 schreef ColdFeet het volgende:
Oef, dat klinkt ook niet echt als de oplossing - misselijk word ik er sowieso wel van. En die pillen die Sunny noemde, vallen ook onder de triptanen toch?
Zolang je maar in doodse stilte in bed kunt liggen, gaat het ook wel, maar ohhh, soms van die dagen dat het echt niet uitkomt en dat ik daarna strontziek en lijkbleek thuiskom
Ik vind trouwens een dik slaapmasker wel heel fijn als ik migraine heb - alsof het tegendruk geeft aan mijn ogen. Heb je dat weleens geprobeerd?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:57 schreef Stereotomy het volgende:
ben salsa dansen en die ene letter uit m'n hoofd aan het persen![]()
![]()
Het eerste duo. Die CD klinkt ook echt het beste...opgenomen in een kerkquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:50 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Wie, Polo de Haas en Kees Wieringa of Sandra en Jeroen van Veen? De 'volledige' versie is een paar jaar geleden in de hal van Utrecht CS uitgevoerd
Mijn zus heeft het in een grijs verleden ook gespeeld.
Ik reageerde verder niet negatief op het middel, dus dat kan per persoon verschillen.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:56 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Oef, dat klinkt ook niet echt als de oplossing - misselijk word ik er sowieso wel van. En die pillen die Sunny noemde, vallen ook onder de triptanen toch?
Zolang je maar in doodse stilte in bed kunt liggen, gaat het ook wel, maar ohhh, soms van die dagen dat het echt niet uitkomt en dat ik daarna strontziek en lijkbleek thuiskom
Ik vind trouwens een dik slaapmasker wel heel fijn als ik migraine heb - alsof het tegendruk geeft aan mijn ogen. Heb je dat weleens geprobeerd?
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:00 schreef Bluezz het volgende:
Nee nog nooit!Oh, dat moet je zeker proberen dan! Wordt het ook lekker donker van natuurlijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb een heel fijne van De Tuinen, katoen en heel dik, kost 8 of 10 euro en hij kan zelfs ook in de was.
Ik heb idd ook wel eens gedacht dat ik normaal praatte tegen collega's maar die konden er geen touw aan vastknopen zeiden ze laterquote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:03 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik reageerde verder niet negatief op het middel, dus dat kan per persoon verschillen.
En dat je door kan werken überhaupt vind ik heel knap!Ik had zo veel last van afasie en gewauwel dat ik echt niet meer functioneerde. Daarnaast zag ik gewoon geen donder meer op een gegeven moment. De pijn had ik, dankzij de maxalt echt veruit de minste last van
Oh my, moeten we weer naar de Tuinenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:05 schreef ColdFeet het volgende:
Oh, dat moet je zeker proberen dan! Wordt het ook lekker donker van natuurlijk.
Ik heb een heel fijne van De Tuinen, katoen en heel dik, kost 8 of 10 euro en hij kan zelfs ook in de was.
Dat hoor ik ook heel vaakquote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:05 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik heb idd ook wel eens gedacht dat ik normaal praatte tegen collega's maar die konden er geen touw aan vastknopen zeiden ze later
Ik voelde het echt aankomen omdat ik dan ineens niet meer op woorden kwam, of net (op stage) een woord op het bord schreef en echt niet meer wist hoe het moest (en dan had ik groep 4, dus ingewikkeld was het echt niet..).quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:05 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik heb idd ook wel eens gedacht dat ik normaal praatte tegen collega's maar die konden er geen touw aan vastknopen zeiden ze later
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:05 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Oh my, moeten we weer naar de Tuineng is nog niet over zijn trauma heen van de esoterie die daar op hem neerdaalde
Nou ja, ik had het vanmiddag dus toen ik echtechtecht iets af moest maken. En dat ging werkelijk voor geen meter. Ik kan wel lezen, maar neem de informatie nauwelijks op.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:03 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik reageerde verder niet negatief op het middel, dus dat kan per persoon verschillen.
En dat je door kan werken überhaupt vind ik heel knap!Ik had zo veel last van afasie en gewauwel dat ik echt niet meer functioneerde. Daarnaast zag ik gewoon geen donder meer op een gegeven moment. De pijn had ik, dankzij de maxalt echt veruit de minste last van
Maar jij bent een managerquote:
Niet van dat soortquote:
heerlijkquote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:08 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Moms
Top gear in het midden-oosten. kan niet genoeg van die beelden krijgen
wellicht na de opnamesquote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:17 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Wat, gaan ze hummus en falafel eten en kruisvaarderskastelen bekijken?
Maar dat hebben ze ook. Goed beschrevenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:06 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik voelde het echt aankomen omdat ik dan ineens niet meer op woorden kwam, of net (op stage) een woord op het bord schreef en echt niet meer wist hoe het moest (en dan had ik groep 4, dus ingewikkeld was het echt niet..).Echt alsof mijn hersens een totale error hadden
quote:
Ik vind woestijnachtige landschappen vaak juist zo mooi! Wadi Rum bijvoorbeeld. Toen wij daar vorig jaar april waren, had het net een week daarvoor geregend en was de aarde bezaaid met iniemini bloemetjes. Ongelooflijk, dat contrast. Misschien wel een van de mooiste dingen die ik ooit heb gezien!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:21 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik ben er dus alleen maar meer van overtuigd dat ik daar niets te zoeken hebIk mis gewoon GROEN! Wat een desolate dorre boel zeg..
Ik zou best de historische plaatsen een keer willen bezoeken (mits het er ooit 'normaal' en vredig wordt), maar voor het landschap ga ik er dan denk ik niet heen.. (met uitzondering van een enkel bijzonder natuurlijk fenomeen)
Man o man, dat je dan na een volledige werkweek ook nog op zaterdag werktquote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:24 schreef LieLie het volgende:
Ik ga lekker slapen liefjens, morgen nog eventjes weer werken!![]()
Dát lijkt me dan idd wel weer mooi.. En een béétje woestijn kan ik vast hebben hoor.. maar de zinderende hitte er bij, de desolatie.. nee daar wordt ik bepaald niet gelukkig van ben ik bang.. Ik ga niet voor niets het aller liefste naar het koele, natte. groene Groot Brittanniëquote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:26 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik vind woestijnachtige landschappen vaak juist zo mooi! Wadi Rum bijvoorbeeld. Toen wij daar vorig jaar april waren, had het net een week daarvoor geregend en was de aarde bezaaid met iniemini bloemetjes. Ongelooflijk, dat contrast. Misschien wel een van de mooiste dingen die ik ooit heb gezien!
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:26 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik vind woestijnachtige landschappen vaak juist zo mooi! Wadi Rum bijvoorbeeld. Toen wij daar vorig jaar april waren, had het net een week daarvoor geregend en was de aarde bezaaid met iniemini bloemetjes. Ongelooflijk, dat contrast. Misschien wel een van de mooiste dingen die ik ooit heb gezien!
Wauw bijzonder !quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:26 schreef ColdFeet het volgende:
't Is ook erg een kwestie van persoonlijke voorkeur, zoveel is zekerquote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:28 schreef Sunnythesun het volgende:
Dát lijkt me dan idd wel weer mooi.. En een béétje woestijn kan ik vast hebben hoor.. maar de zinderende hitte er bij, de desolatie.. nee daar wordt ik bepaald niet gelukkig van ben ik bang.. Ik ga niet voor niets het aller liefste naar het koele, natte. groene Groot Brittannië
Maar dat hele lege, kale is juist heel overweldigend. Vind ik dan.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:30 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik heb met woestijnen en zo denk ik zo iets van 'ff snel naar een mooi punt voor wat foto's en dan máken dat ik er weer weg kom..'
Maar goed.. ik ben er nog nooit in het eggie geweest he.. ik weet alleen dat noord Italië me al te warm was
Nja komt ook een beetje door mijn overgevoeligheid voor hitte en felle zon. Ik word al misselijk als ik alleen maar denk aan al dat zonlicht en de warmte.. Ik loop vrij snel zonnesteken op en dat soort ongein. Dan worden dat soort bestemmingen automatisch al minder aantrekkelijk.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:31 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
't Is ook erg een kwestie van persoonlijke voorkeur, zoveel is zekerIk wil ook heel graag de Namib- en de Kalahariwoestijn in Namibie bezoeken. Nog even doorsparen
Ja dat snap ik wel!! Beetje vergelijkbaar met de moors in Schotland qua idee.. alleen is het daar voor mij goed uit te houden dusquote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:33 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Maar dat hele lege, kale is juist heel overweldigend. Vind ik dan.
Jaquote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:33 schreef ColdFeet het volgende:
Bloes, Sunny en ik hebben toch een conflict over woestijnen?
Ik vond tropisch regenwoud wel meevallen - omdat het zo vochtig is, zweet je enorm en dan blijf je wel koel. Zolang je maar genoeg drinkt.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:33 schreef Sunnythesun het volgende:
Nja komt ook een beetje door mijn overgevoeligheid voor hitte en felle zon. Ik word al misselijk als ik alleen maar denk aan al dat zonlicht en de warmte.. Ik loop vrij snel zonnesteken op en dat soort ongein. Dan worden dat soort bestemmingen automatisch al minder aantrekkelijk.
Een tropisch regenwoud zou ik dolgraag bezoeken, maar ik vrees dat ik ook dat wellicht niet goed ga verdragen
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:39 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik vond tropisch regenwoud wel meevallen - omdat het zo vochtig is, zweet je enorm en dan blijf je wel koel. Zolang je maar genoeg drinkt.
Wel leuk; mijn overleden opa had er dus ook niets mee, met droge landschappen. Kwamen wij onze superwauze vakantiefoto's van olifanten in Afrika laten zien, zijn enige commentaar 'wat een droog land, wat een ontzettend droog land'.
Opa
Aaaach, het went, dat klammige gevoel. Wij hadden wel in El Yunque (Puerto Rico) dat alles een beetje muf ging ruiken. Zoals was die te lang in de machine is blijven zitten. En niks droogt ook lekker, handdoeken enzo.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:41 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik had het kunnen zeggen
![]()
![]()
Maar idd, dat scheelt bij zo'n woud wel ja. Al zweet ik al overmatig als ik mijn arm optil en ik heb daar dus een gruwelijke hekel aan.. maar goed, daar is álles nat, dan maakt het niet meer zo veel uit
Altijd van een oud vrouwtje geweestquote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:50 schreef golfer het volgende:
http://hobby.marktplaats.(...)fk%3D&fta_ind=5&fs=1
Géén ad. onderaan deze paginaquote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:55 schreef ColdFeet het volgende:
Ik vind 't zwart-wit juist wel mooi, Bluezz. Terwijl ik normaal meer van kleur houd
Ik heb nu dezelfde discussie met Sun op MSNquote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:52 schreef Bluezz het volgende:
Ik vind de onderste foto mooi Pee, de bomenrij zie ik geloof ik liever in kleur al ben ik een zw/wit fetisjist.
waar staan die?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:01 schreef Sunnythesun het volgende:
Pee vond de kleuren niet mooi, ik vond ze juist prachtig! Dus ik heb ze in kleur gelaten. Wat mij betreft werkt het beiden erg goed, alleen je krijgt echt 2 totaal andere foto's. Grappig is dat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Net zo profi als jij hoor. Goedwillende amateur.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:10 schreef Sunnythesun het volgende:
Maar ik maak dan ook gewoon simpele kiekjes en Pee is een prof
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:10 schreef Sunnythesun het volgende:
Maar ik maak dan ook gewoon simpele kiekjes en Pee is een prof
Nietes want Pee heeft een Kvk nummer en ik nietquote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:11 schreef golfer het volgende:
[..]
Net zo profi als jij hoor. Goedwillende amateur.
Ik vaak wel, niet altijd.. In dit geval vind ik zw heel tof! Maar ik vond de kleuren óók mooiquote:
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:11 schreef golfer het volgende:
[..]
Net zo profi als jij hoor. Goedwillende amateur.
Als jij ook een KvK-nummer wilt hebben vraag je dat toch gewoon aan?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:11 schreef Sunnythesun het volgende:
Nietes want Pee heeft een Kvk nummer en ik niet
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:11 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nietes want Pee heeft een Kvk nummer en ik niet
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:12 schreef Bluezz het volgende:
Van Pee is wat onheilspellend maar mooi en van Sun is het een lekker bosplaatje/paadje.
Waarom. Ze kan zo een fotobedrijfje beginnenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:12 schreef golfer het volgende:
[..]
Als jij ook een KvK-nummer wilt hebben vraag je dat toch gewoon aan?
Geef 1 of ander vaag beroep op en je hebt het als je er voor wilt betalen.
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:13 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Waarom. Ze kan zo een fotobedrijfje beginnenNiks mis mee
En dan als nevenactiviteit: evenement-organisatie
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:11 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind de kleurenfoto's ook mooierOh ja lekker duidelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bij ons (naar ons) is iedereen nogal zoekende, want we zitten op echt een uithoek en flinke afstand van ons oude plekkie. Dus nogal wat (oudere) mensen komen hijgend en puffend aan -zijn al hartpt natuurlijk- maar kijken dan wéér niet goed en lopen ons straal voorbij richting kinderpoli die achter ons zit
Ook zo grappig altijd![]()
Sunnie, voor al uw evenementen en herenwensen en als u wilt maken we er ook nog (naakt)foto's bij.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:14 schreef Sunnythesun het volgende:
denk dat ik me dan maar gewoon op die evenementen richt
Zolang ik er niet zelf op hoefquote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:15 schreef golfer het volgende:
[..]
Sunnie, voor al uw evenementen en herenwensen en als u wilt maken we er ook nog (naakt)foto's bij.
Lekker discussiëren over dit soort foto's is wellicht nog het leukstequote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:13 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
dat is precies wat ik net tegen Pee op MSN zeg. Op zijn foto's is het haast een vijandige omgeving, in kleur zie je ineens weer dat het stiekem gewoon een mooie zonnige winterdag was..
Oeh tofquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:09 schreef Memento-Mori het volgende:
MeMo nieuwe sniekers
[ afbeelding ]
Pee vind het niet zo leuk geloof ik, want die is bang dat ik zijn kritiek verkeerd opvatquote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:16 schreef borisz het volgende:
[..]
Lekker discussiëren over dit soort foto's is wellicht nog het leukste.
Ik ook. Van Haren heeft Nikes in de aanbieding momenteel.quote:
Zwert wit of Kleurquote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:16 schreef Sunnythesun het volgende:
Oh en ik ben blij met mijn nieuwe brilMorgen krijgen jullie er een kiekje van te zien
Die blijven in ieder geval stil en overend staan.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:15 schreef Sunnythesun het volgende:
Maar ben denk ik beter met whiskyflessen
Ja, alleen niet in FOT doenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:16 schreef borisz het volgende:
Lekker discussiëren over dit soort foto's is wellicht nog het leukste.
Langer overend dan... nou ja, laat ik maar gewoon gaan slapen of zoquote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:19 schreef golfer het volgende:
[..]
Die blijven in ieder geval stil en overend staan.
Een witten kern met een zwerte rendquote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:20 schreef Sunnythesun het volgende:
ZWde bril dan.. Zwart met een witten kern
Och neequote:
Ik ben uitermate voorzichtig met commentaar leveren op foto's van mensen waarvan ik het vermoeden heb dat ze iets minder serieus met fotografie bezig zijn dan ik. Ik ben in staat om de trotse verzameling van een goedwillende amateur compleet onderuit te trappenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:17 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Pee vind het niet zo leuk geloof ik, want die is bang dat ik zijn kritiek verkeerd opvat![]()
Tuurlijk welquote:
Ja maar DC'squote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:18 schreef golfer het volgende:
Ik ook. Van Haren heeft Nikes in de aanbieding momenteel.
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:21 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik ben uitermate voorzichtig met commentaar leveren op foto's van mensen waarvan ik het vermoeden heb dat ze iets minder serieus met fotografie bezig zijn dan ik. Ik ben in staat om de trotse verzameling van een goedwillende amateur compleet onderuit te trappen
Luister, Sun! Zelfs opbouwende kritiek kan een vakantiekiekjesfotograaf in het verkeerde keelgat schietenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:23 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
maar dat moet je ook niet doen natuurlijk
![]()
Opbouwende kritiek Pee, opbouwend
Ik ben het weekend vrij, ja. En kaas gaat fietsen, dus ik ga WoW'enquote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:23 schreef Isabeau het volgende:
Moet je de rest van het weekend ook werken, Lein?
Hoopte dat je vandaag vrij zou zijn, we hebben heel icc 10 man gedaan en hadden nog wel een plekje
Mij te duur.quote:
Nja, maar je kent mij toch wel een beetje?? ik lijk wel wat op jou: stront eigenwijs maar stiekem doe je er toch iets meequote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:24 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Luister, Sun! Zelfs opbouwende kritiek kan een vakantiekiekjesfotograaf in het verkeerde keelgat schieten
Jij bent altijd haske lief en enthousiast over onze vakantiekiekjesquote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:24 schreef PdeHoog het volgende:
Luister, Sun! Zelfs opbouwende kritiek kan een vakantiekiekjesfotograaf in het verkeerde keelgat schieten
ok!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:24 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik ben het weekend vrij, ja. En kaas gaat fietsen, dus ik ga WoW'enBeide dagen .
Kommen Sie malquote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:24 schreef PdeHoog het volgende:
Jaquote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:24 schreef borisz het volgende:
FOT: Aardige foto hoor maar het licht valt net 1 graden verkeerd binnen waardoor het detail niet helemaal goed naar voren komt. En gebruik volgende keer de 301mm camera ipv de 300.
Hmmmquote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:26 schreef Isabeau het volgende:
ok!
Oh, en we hebben Sartharion 3 drakes gedaan....zonder de trash dood te maken en dat was erg interessant (zodra je aanvalt komt echt álles aangerend)
Als amateurtje durf ik wel te stellen dat het daar toch om gaat? Toch?!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:27 schreef PdeHoog het volgende:
En ik had precies de foto's die ik wilde hebben
Maar hebben jullie de intentie om met geweldige platen terug te komen? Nee. Dan heeft het ook geen zin om daar heel uitgebreid op in te zoomen wat je beter zou kunnen doen. Ik kan beginnen over belichting, compositieregels en noem het maar op. Maar daar ligt jullie interesse nietquote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:26 schreef Bluezz het volgende:
Jij bent altijd haske lief en enthousiast over onze vakantiekiekjesTerwijl ze echt niet altijd even goed zijn of zo.
Ik rolde 16 op de draakquote:
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:26 schreef Isabeau het volgende:
ok!
Oh, en we hebben Sartharion 3 drakes gedaan....zonder de trash dood te maken en dat was erg interessant (zodra je aanvalt komt echt álles aangerend)
Jaquote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:28 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Als amateurtje durf ik wel te stellen dat het daar toch om gaat? Toch?!
Weet je het zeker? Dan gaan we een keer afsprekenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:26 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Kommen Sie malik kan nog wel wat tips gebruiken.
We nemen een stukje vakantie mee terug, that's it iddquote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:28 schreef PdeHoog het volgende:
Maar hebben jullie de intentie om met geweldige platen terug te komen? Nee. Dan heeft het ook geen zin om daar heel uitgebreid op in te zoomen wat je beter zou kunnen doen. Ik kan beginnen over belichting, compositieregels en noem het maar op. Maar daar ligt jullie interesse niet
Ik heb het overigens oprecht geprobeerd: iets mee verstand krijgen van de technische kant van fotograferen. Maar ik vond het zo ontzettend saaiquote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:28 schreef PdeHoog het volgende:
Maar hebben jullie de intentie om met geweldige platen terug te komen? Nee. Dan heeft het ook geen zin om daar heel uitgebreid op in te zoomen wat je beter zou kunnen doen. Ik kan beginnen over belichting, compositieregels en noem het maar op. Maar daar ligt jullie interesse niet
Ja hoor. Ik ben al best blij met de kwaliteitsverbetering die mijn camera heeft opgeleverd. Nu nog eens wat betere fotografieskillzzz aanlerenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:30 schreef PdeHoog het volgende:
Weet je het zeker? Dan gaan we een keer afspreken
Ja dat kan ik mij nog wel herinnerenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:27 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
JaEn daarom is het des te aardiger als je als leek daar naar binnen gaat en vertelt wat je van de foto vind. Juist omdat dat een hele pure benadering is vn de foto. Vind ik iig. Fotografen benaderen de boel te technisch. Het is voor mij ook bijna niet interessant meer om daar nog foto's te posten
![]()
Laatste keer dat ik het deed was met de foto's van Doel en toen ontstond er een goed meningsverschil over het feit dat ik het had aangedurft om de sfeer van Doel te ontheiligen door zwartwit-foto's te maken![]()
Echt....je had ze moeten horen
"Er zit nu geen sfeer meer in....". "Het had elk dorp kunnen zijn...". En ik had precies de foto's die ik wilde hebben
Met 16?quote:
Nou, dat kan ik ook regelenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:33 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ja hoor. Ik ben al best blij met de kwaliteitsverbetering die mijn camera heeft opgeleverd. Nu nog eens wat betere fotografieskillzzz aanleren
Tquote:Op zaterdag 12 maart 2011 01:26 schreef DarkElf het volgende:
Tijd voor bed. Dexter wordt wel leuker naarmate we verder komen. Ben benieuwd of t echt zoveel seizoenen leuk blijft.
Fotografietips, P die wil ik ook wel hebben voor ik naar Toscane ga
Wel mijn serie hoor, ik vind het leuk, spannend, traag, beeldend, goed geacteerd etc.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 01:44 schreef golfer het volgende:
Winter deel 2 bekeken.
Nog steeds niet helemaal mijn serie. Te traag eigenlijk.
Wel mooie plotwendingen.
Zat er alweer naast.
In seizoen 5 komt het ware beest in Dexter naar boven:quote:Op zaterdag 12 maart 2011 01:26 schreef DarkElf het volgende:
Tijd voor bed. Dexter wordt wel leuker naarmate we verder komen. Ben benieuwd of t echt zoveel seizoenen leuk blijft.
Fotografietips, P die wil ik ook wel hebben voor ik naar Toscane ga
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Confidence through competence
Misschien moet FOK! gelinkt met Facebook en Twitter.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 02:03 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Allemaal rare mensen die internet als dagboek gebruiken.
Binnenkort een dooie kraai, ben ik bang.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 01:55 schreef Duderinnetje het volgende:
Overigens wordt de oude kraai wel echt een oude man. Nog even en alle iconen zijn 't hoekie om.
Ja, het is al een medisch wonder hè?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 02:06 schreef golfer het volgende:
[..]
Binnenkort een dooie kraai, ben ik bang.
ja, die had ik ook al gemaakt.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 02:06 schreef Duderinnetje het volgende:
On topic:
Erg hè, van al die sushi.
Dying Nemoquote:Op zaterdag 12 maart 2011 02:06 schreef Duderinnetje het volgende:
On topic:
Erg hè, van al die sushi.
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 02:06 schreef Duderinnetje het volgende:
On topic:
Erg hè, van al die sashimi.
2x Kommissarie Winter gekeken en ook nog even P&W.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 02:07 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Hoe was jullie dagboek vanavond? Nog iets leuks gedaan?
Nou lekker toch?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 02:08 schreef golfer het volgende:
[..]
2x Kommissarie Winter gekeken en ook nog even P&W.
Verder de friteuse weer even gebruikt.
Bij ons is het altíjd leukquote:Op zaterdag 12 maart 2011 02:07 schreef Duderinnetje het volgende:
Hoe was jullie dagboek vanavond? Nog iets leuks gedaan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 02:10 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Bij ons is het altíjd leukGeen friteuse-eten nemen is natuurlijk geweldig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Snobs have more fun!
KLIK!
Nou wat ik zei: toch wel een oude man.quote:
Oh my, dat lijkt me lekker.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 02:11 schreef golfer het volgende:
Morgen wel even nieuw frituurvet kopen. Het hele huis stinkt nog naar mijn mini-loempiaatjes.
Welnee. als ie niet van de Euromast afspringt blijft ie nog wel een paar jaar optreden.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 02:21 schreef Duderinnetje het volgende:
Nou wat ik zei: toch wel een oude man.
Ik dacht: Dit is een beetje dat laatste concert van onze eigen Rolling Stone der lage landen: een beetje genant, maar toch ook gaaf om gezien te hebben.
Nee, dáár is hij dus te oud voor geworden.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 02:23 schreef Bluezz het volgende:
Was ie ook weer zo zweterig en nerveus?
(ook niks nieuws bij hem, maar ik vind het altijd wat 'in de weg' zitten)
Waarom zou Deelder van de Euromast afspringen? De man is hartstikke gelukkig hoor, voor zover ik weet.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 02:25 schreef golfer het volgende:
[..]
Welnee. als ie niet van de Euromast afspringt blijft ie nog wel een paar jaar optreden.
In navolging van het Hilton van Herman?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 02:33 schreef Duderinnetje het volgende:
Waarom zou Deelder van de Euromast afspringen? De man is hartstikke gelukkig hoor, voor zover ik weet.![]()
Die mannen zijn toch helemaal niet te vergelijken?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 02:48 schreef golfer het volgende:
[..]
In navolging van het Hilton van Herman?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |