Oehhquote:
Zeker vrijdagavondvoedsel?quote:
Ouders niet thuis en niemand wil kokenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:58 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Oehh![]()
[..]
Zeker vrijdagavondvoedsel?
Is hij een klein konijn dan?quote:
Hij is klein en heeft lang haar hoor ik steedsquote:
Gek hehquote:
XDquote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:59 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ouders niet thuis en niemand wil koken
ja, ben je ziek?quote:
ja.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:00 schreef TheFamousMan het volgende:
Vallen poffertjes onder lekker eten?
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:00 schreef TheFamousMan het volgende:
Ik had het wel kunnen doenquote:
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hij is klein en heeft lang haar hoor ik steeds
Wel onder lekker, niet onder etenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:00 schreef TheFamousMan het volgende:
quote:
wtfquote:
zijn kapper is dood!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:06 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik kan hem mij toch niet zo herinneren
Ik ook nietquote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:06 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik kan hem mij toch niet zo herinneren
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:08 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dan veranderd er toch veel in een maand
hij heeft van de pokon gegetenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:08 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dan veranderd er toch veel in een maand
that's what she said.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hij is klein en heeft lang haar hoor ik steeds
Dat is wel balen, ik hoop voor jullie dat jullie snel contact met hem kunnen krijgenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:13 schreef TheFamousMan het volgende:
Pff, m'n neefje woont in Japan en we krijgen maar geen contact met 'm, hij kan niet bellen en mailt niet terug
De familie in het buitenland opbellen zal ook wel het laatste zijn waar ze nu aan denken daarquote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:13 schreef TheFamousMan het volgende:
Pff, m'n neefje woont in Japan en we krijgen maar geen contact met 'm, hij kan niet bellen en mailt niet terug
ze hebben een probleempje met stroomquote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:13 schreef TheFamousMan het volgende:
Buitenlandse zaken al gebeld?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:13 schreef TheFamousMan het volgende:
Dat kan ook wel eens zijn jaquote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:15 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ze hebben een probleempje met stroom
huuuquote:
keurig rechte scheidingquote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:13 schreef RockNijntje het volgende:
Of is ie meer een cavia?
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |