Nee.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zou dat hier gemeld zijn geworden dan denk je?

Tuurlijk niet, dat zou jij mij alleen in PM vertellenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Truequote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:50 schreef Trevland het volgende:
[..]
En zelfs het missen van een goede reden is er eentje![]()

Pfuhquote:

nahhh je zei van de week dat je niet gezoend hadquote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]

Heeft hij dat echt gezegd?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:52 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nahhh je ze van de week dat je niet gezoend had![]()
of was dat een afleidingsmaneuvre

Stil joh dalek gaat ze teruglezenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:52 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nahhh je zei van de week dat je niet gezoend had![]()
of was dat een afleidingsmaneuvre

Toen was je er maar een uurtjequote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
PfuhDe enige keer dat ik jou gemeet heb EN dat er niet gigantisch gezopen werd, was JOUW vent erbij. Ga nou ff niet doen of het aan mij ligt als er niet gezopen wordt
![]()

Wheheheeh bustedquote:

Durum of zoietsquote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:53 schreef Bos81 het volgende:
Goedenavond. Lekker gegeten. Vraag me niet wat het was, maar het was Turks..

Hey Bosquote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:53 schreef Bos81 het volgende:

Hoiquote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:53 schreef Bos81 het volgende:

Nee geen durum, Allerlei gerechten.. Soort van Buffet op mijn vrijwilligerswerk (spiritueelcentrum). Een van de vrijwilligers is een Turkse en had voor ons vrijwilligers samen met iemand anders allemaal verschillende gerechten gemaakt.quote:

Jaquote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]

Was het gezellig?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:56 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee geen durum, Allerlei gerechten.. Soort van Buffet op mijn vrijwilligerswerk (spiritueelcentrum). Een van de vrijwilligers is een Turkse en had voor ons vrijwilligers samen met iemand anders allemaal verschillende gerechten gemaakt.(soort van feestje)
Hey C_aquote:

Hoiquote:

ik zag dat het bij de buren rustig was iddquote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:58 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ben hyper.... en overal is het rustig en hier niet

Long See No Timequote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:58 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ben hyper.... en overal is het rustig en hier niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |