Wow das wel heftigquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:26 schreef iwannabehigh het volgende:
Oude vriendin van mijn moeder heeft zichzelf ook in de fik gestoken vorig jaar, in haar tuin, zij was geen schizofreen zover ik weet. Ze was alleen erg depressief en voelde zich gewoon alleen, onbegrepen enzovoort.. maar volgens mij moet je jezelf dan wel erg haten..
Ja, ik zelf zit er niet mee omdat ik die vrouw niet echt goed kende. Ja alleen van visite enzo, maar het is inderdaad heftig.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:32 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Wow das wel heftig![]()
Jezelf in de fik steken is ook nog es een grote marteling die je jezelf aandoet
Volgens mij gaat dat veel te snel.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:47 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Ja inderdaad maar dat vind ik ook van voor de trein springen, dat moet toch echt ontzettend pijn doen.. Ik krijg er de bibbers van
Je hebt echt geen flauw idee wat voor een directe impact een trein heeft op een miezerig lichaam en hoe weinig iemand daar van voelt..quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:47 schreef iwannabehigh het volgende:
Ja inderdaad maar dat vind ik ook van voor de trein springen, dat moet toch echt ontzettend pijn doen.. Ik krijg er de bibbers van
Dat lijkt me echt verrot.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:50 schreef tralalalars het volgende:
Mijn broertje heeft vorig jaar zelfmoord gepleegd. Hij was al een poosje depressief.
Dat is het ook. Het waarom niet weten en de machteloosheid zijn het zwaarst samen met het verdriet van mn oudersquote:
Volgens mij voel je het echt wel. En volgens mij ben je toch bang als je jezelf er voor gooit. Je weet niet wat er komen gaat.quote:
Geen brief achtergelaten dan?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:55 schreef tralalalars het volgende:
[..]
Dat is het ook. Het waarom niet weten en de machteloosheid zijn het zwaarst samen met het verdriet van mn ouders
misschien ben je al dood voordat je ook maar een beetje pijn kunt voelen...quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:50 schreef -Strawberry- het volgende:
Jezelf in de fik steken lijkt me ook heel pijnlijk....lijkt me ook heel raar om zo iemand terug te vinden.
Trein lijkt me heel naar ja. Als ik dan al dood wilde, dan op een zo pijnloze manier.
Voel met je mee.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:50 schreef tralalalars het volgende:
Mijn broertje heeft vorig jaar zelfmoord gepleegd. Hij was al een poosje depressief.
neej, hij was depressief en zat 10 dagen op een gesloten afdeling met medicatie. We vermoeden dat het een spur of the moment geweest is. Hij werd net weer actief, na een week of 2 compleet apathisch geweest te zijn. We wisten dat dat nou juist de gevaarlijke fase was maar dit hadden we niet zien aankomen.quote:
Ik weet het niet, en ik wil het niet weten. Een trein op volle snelheid rijdt 40 m/s, dat zou genoeg moeten zeggen.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:58 schreef Mishu het volgende:
[..]
Volgens mij voel je het echt wel. En volgens mij ben je toch bang als je jezelf er voor gooit. Je weet niet wat er komen gaat.
Damn man, vooral dat het lijkt alsof het zwaarste achter de rug is. Hebben jullie veel steun aan elkaar?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:02 schreef tralalalars het volgende:
[..]
neej, hij was depressief en zat 10 dagen op een gesloten afdeling met medicatie. We vermoeden dat het een spur of the moment geweest is. Hij werd net weer actief, na een week of 2 compleet apathisch geweest te zijn. We wisten dat dat nou juist de gevaarlijke fase was maar dit hadden we niet zien aankomen.
Akelig.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:02 schreef tralalalars het volgende:
[..]
neej, hij was depressief en zat 10 dagen op een gesloten afdeling met medicatie. We vermoeden dat het een spur of the moment geweest is. Hij werd net weer actief, na een week of 2 compleet apathisch geweest te zijn. We wisten dat dat nou juist de gevaarlijke fase was maar dit hadden we niet zien aankomen.
Geen idee... ik weet niet hoe ongelukkig hij geweest zou zijn. We hebben pas ontdekt hoe ver hij was toen het veel en veel te laat was. We hebben er alles aan gedaan, hebben m gesteund en gezorgd dat hij hulp kreeg. Een troost is dat hij het vermoedelijk niet bewust gedaan heeft.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:07 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Akelig.Een beetje troost is dan misschien wel dat hij toch nooit van die depressiviteit was afgekomen en een ongelukkig leven had gehad. Of denk je van niet?
ik wel maar die gaat je niet aanquote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:35 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja, ik weet alleen niet meer de username...
klopt, de vader van mijn vader heeft dat gedaan, in zijn schuurtje, en ging uiteindelijk nog om hulp schreeuwenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:32 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Wow das wel heftig![]()
Jezelf in de fik steken is ook nog es een grote marteling die je jezelf aandoet
Niemand verplicht je ook om er hier over te posten.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:56 schreef flap_konijn het volgende:
Ik ben eigenlijk nog in een staat van ontkenning het niet willen accepteren van wat er zondagnacht zich voltrokken heeft. Het was wel de eigenlijke reden dat ik mij hier had aangemeld. Maar het durven erkennen? Er aan toegeven? Er over kunnen praten?
Nee.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |