Ghehe... Ik had het al redelijk snel door..quote:
Ik heb op de like-knop gedruktquote:
hij begon geloofwaardig, maar dat eindige al snel...quote:
ja er vlogen 1x allemaal stukken in de lucht.. toen dacht ik al... he dat is niet van een aardbevingquote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:34 schreef SuperHarregarre het volgende:
Begon helemaal niet geloofwaardig, meteen bij dat beeld van dat dorpje wist je 't al.
Die zag ik vanmiddag ook jaquote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:12 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik vanochtend wel..... Keren en snel weg rijden om er vervolgens achter te komen dat de weg voor je ook al is afgesloten door de golf.....
Zomg, dat is wel heel veelquote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:38 schreef Salvad0R het volgende:
88 000 lui vermist...
http://www.businessinsider.com/japan-missing-people-2011-3
Ja wat wil je met zo een druk bevolkt gebied... Het zullen er nog wel meer worden ben ik bang...quote:
Vanochtend was mijn eerste reactie zo van, in Japan bouwen ze vast al tijde aardbeving-proof en dus zal het wel meevallen.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:40 schreef tralalala het volgende:
http://nos.nl/video/224953-tsunami-spoelt-huizen-weg.html
Dit is nog wel het meest indrukwekkende filmpje van allemaal.
Dat zou je wel denken ja maar het zijn 2 zo verschillende dingen. Of de aarde beweegt en je maakt "schokbrekers" onder je huis of je wordt overspoelt door honderden kilo's water en puin van de zijkant.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:42 schreef Igen het volgende:
[..]
Vanochtend was mijn eerste reactie zo van, in Japan bouwen ze vast al tijde aardbeving-proof en dus zal het wel meevallen.
Worden al die huizen gewoon weggespoeld alsof het niks is!
Jaja, weet ik, ik bedoel ook meer dat je heel erg je best doet om het ene te voorkomen, en je dan nog steeds totaal weerloos bent tegen iets anders waar je niet op gerekend had.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:48 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat zou je wel denken ja maar het zijn 2 zo verschillende dingen. Of de aarde beweegt en je maakt "schokbrekers" onder je huis of je wordt overspoelt door honderden kilo's water en puin van de zijkant.
Het is het 1 of het ander. Als je je huis sterk genoeg maakt (en dus steviger vast maakt aan de grond) dat hij niet kan weg spoelen is ie weer heel kwetsbaar voor een aardbeving. Zo ook andersom. (Tenminste dat lijkt mij)quote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:50 schreef Igen het volgende:
[..]
Jaja, ik bedoel ook meer dat je heel erg je best doet om het ene te voorkomen, en je dan nog steeds totaal weerloos bent tegen het andere.
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:51 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
244 reacties bij het filmpje en niemand die zit dat dit verdomme Nieuw Zeeland is en NIET Japan
Er zijn nog 30 Nederlanders vermist dus er is hoop?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:54 schreef wdn het volgende:
Mag ik even een domme vraag stellen?
Waar is Laura?
Ik geloof dat ik ergens tussen de wolkenkrabbers een zeilboot zag hangen.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:54 schreef wdn het volgende:
Waar is Laura?
Als ze midden op zee zit, merkt ze er niks vanquote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:55 schreef Kidney_bean01 het volgende:
Laura Dekker? Dacht jij daar ook al aan? Ik ook al vandaag!!! Stel die zit nu op haar zeilbootje....
Even een andere vraag: die draaikolk, hoe werkt dat? Hoe ontstaat dat bij zo'n aardbeving?
Na haar bezoek aan de RAI (t/m 6 maart red.) vaart de zeilster naar de San Blas-eilanden, in de buurt van Panama. ,,Ik wil per se begin april door het Panamakanaal varen. Anders moet ik daarna te hard doorvaren om gunstige wind te houden.''quote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:54 schreef wdn het volgende:
Waar is Laura?
Op zee zul je er opzich niet zoveel van merken, het waterpeil stijgt alleen maar. En die draaikolk is waarschijnlijk omdat er een gat of iets dergelijks zat op die plek waar het water inloopt.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:55 schreef Kidney_bean01 het volgende:
Laura Dekker? Dacht jij daar ook al aan? Ik ook al vandaag!!! Stel die zit nu op haar zeilbootje....
Even een andere vraag: die draaikolk, hoe werkt dat? Hoe ontstaat dat bij zo'n aardbeving?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |