Gewoon ESTA aanvragen. Net zoals voor de rest van USA. https://esta.cbp.dhs.gov/esta/quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:54 schreef Ctg het volgende:
Daarnaast heb ik de Las Vegas threads hier een beetje door gelezen maar heb nog niemand gehoord over een visum terwijl als ik het New York thread lees staat het vol met vragen erover, lijkt mij dat je voor LV ook een visum moet aanvragen of niet?
Allemaal ervaren reizigers hier, wij maken ons daar niet meer druk om. ESTA aanvragen, paar dollar betalen, klaar.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:54 schreef Ctg het volgende:
Daarnaast heb ik de Las Vegas threads hier een beetje door gelezen maar heb nog niemand gehoord over een visum terwijl als ik het New York thread lees staat het vol met vragen erover, lijkt mij dat je voor LV ook een visum moet aanvragen of niet?
Wij kregen die papieren niet meer, alleen een heel erg simpel formuliertje wat nog wel ingevuld moest worden.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:38 schreef ukga het volgende:
Ja das nog f een puntje wat ik nog steeds niet snap;
vorig jaar had ik dus die 'visum' aangevraagd via die https://esta.cbp.dhs.gov/esta/ website.
Toen ik in het vliegtuig zat, kreeg ik precies dezelfde formulieren om in te vullen (op papier)
Hoezo is dat? voor de lullo's die het digitaal vergeten zijn ofzo?
Wat is daarquote:Op woensdag 25 mei 2011 01:27 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Overigens ook alle vingerafdrukken afgenomen bij de tussenlanding in Philadelphia.
'bent u een nazi?'quote:Op woensdag 25 mei 2011 01:27 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Wij kregen die papieren niet meer, alleen een heel erg simpel formuliertje wat nog wel ingevuld moest worden.
Altijd grappig jaquote:Op woensdag 25 mei 2011 10:37 schreef Northside het volgende:
[..]
'bent u een nazi?'
'bent u seriemoordenaar?'
Dat formuliertje?
Ik vind het wat overdreven. Gebeurt volgens mij ook niet de andere kant op. En de vorige keer dat ik naar Amerika ging, ongeveer 10 jaar geleden, hoefde het ook niet.quote:Op woensdag 25 mei 2011 04:08 schreef zeebeschuit het volgende:
[..]
Wat is daaraan. Dat is jouw point of entry vanuit Europa naar Amerika dus niet meer dan normaal..
Thanks voor de tip. Op het moment zit er niet echt een aantrekkelijke aanbieding bij, maar ik zal deze site zeker in de gaten houden. Het vervelende van zo'n pakket lijkt mij overigens wel dat je niet precies weet welk hotel je boekt.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:32 schreef JK het volgende:
Is er geen aanbieding bij bijv. www.lasvegastravelguide.nl ? Die hebben een pakket van 6 dagen voor 689,- incl. hotelovernachting.. moet goedkoper kunnen als je alleen een ticket via dit bedrijf wil kopen? Zelf een keer met een Veronica/Cheaptickets actie meegedaan, retourtje met 2 overnachtingen voor 399,- . Ik was vrij laat om met de actie mee te doen, dus uiteindelijk werd het voor mij 490 euro met 2 overnachtingen, en die natuurlijk uitgebreid, want met 2 dagen ben je net een beetje gewend. Dat was ook niet verkeerd qua prijs!
Ja, hier ook. Als ik dan lees dat vlucht & 10 overnachtingen 800¤ moet kosten wordt het steeds moeilijker de verleiding te weerstaan.quote:Op woensdag 25 mei 2011 11:10 schreef Patje1987 het volgende:
Altijd grappig ja
Ze gingen mij vragen stellen wat ik kwam doen en wat ik voor werk deed en daarna was alles goed. Verder begint het steeds meer te kriebelen. Ik heb echt zin om weer naar Vegas te gaan
al eens op expedia.nl gekeken?quote:Op woensdag 25 mei 2011 15:22 schreef Bittere_Bal het volgende:
Ik ben van plan om in oktober in mijn eentje richting Vegas te gaan voor zo'n 10 dagen. Zijn er ook goedkope arrangementen te vinden voor individuele reizigers? Merendeel wat ik vind is op basis van minimaal 2 personen..Liefst boek ik alles apart maar dan kom ik al snel (hoewel effe vluchtig gezocht) op bedragen van rond de 1100 euro (700 vlucht + 420 hotel)..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |