abonnement Unibet Coolblue
pi_97934130
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 23:31 schreef JK het volgende:
16 dagen.. vind ik nog veel. De vorige keer was ik het na een volle week goed zat en zei ik dat ik er nooit meer terug hoefde te gaan. Paar maanden later wilde ik wel weer hoor. :+
Laatste keer zat ik er 14 dagen, en toen was ik het tegen het eind ook wel zat. Maar dat is omdat ik me helemaal laat meeslepen in het bizarre ritme van Las Vegas en mezelf dan (te) weinig rust gun. Ik ben eindelijk in LV dus ik 'moet' iets doen denk ik dan.

Maar nu zou ik weer het liefst morgen weer op het vliegtuig stappen. :)
Ja, ik generaliseer.
pi_97936236
Alleen de vlucht er naar toe en terug vond ik zwaar kut. Verder had ik daar ook wel een jaar rond kunnen hangen :P.
Geen referral hier.
pi_97939668
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 14:16 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Alleen de vlucht er naar toe en terug vond ik zwaar kut. Verder had ik daar ook wel een jaar rond kunnen hangen :P.
Vanaf Londen vliegen, dat gaat rechtstreeks. Zit je maar 12 uur in het vliegtuig i.p.v. 20
Ja, ik generaliseer.
  donderdag 9 juni 2011 @ 23:23:47 #279
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_97962440
Ik was de vlucht er heen ook goed zat.. ik vlieg altijd met United en die vlucht vanaf Chicago naar Las Vegas... ik was het zóóó zat. En dan moet ik nu naar SF nog 2 uur langer zitten. :'( :{
  vrijdag 10 juni 2011 @ 00:12:48 #280
344644 computerprobleem
I am not fat, I AM FLUFFY!
pi_97965118
Voor zo'n lange vlucht zou ik toch wel wat extra geld uit willen geven voor iets wat comfortabeler is. :P Zeker als het een vlucht is van bijna een dag en een nacht (20 uur). Lijkt me dan best kut om ergens in het vliegtuig tussen 2 mensen in te zitten die je niet kent, als je naar de wc wilt steeds door die smalle gang heen, dan slaapt er iemand moet je die wekken, heb je dorst moet je het steeds vragen enz. :P 20 uur is best lang, als je 20 uur lang moet zitten. Zelfs een laptop o.i.d. gaat al snel vervelen, ik verveel me al bij een vlucht van 2 uur, laat staan 20 uur. :P
pi_97965185
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 00:12 schreef computerprobleem het volgende:
Voor zo'n lange vlucht zou ik toch wel wat extra geld uit willen geven voor iets wat comfortabeler is. :P Zeker als het een vlucht is van bijna een dag en een nacht (20 uur). Lijkt me dan best kut om ergens in het vliegtuig tussen 2 mensen in te zitten die je niet kent, als je naar de wc wilt steeds door die smalle gang heen, dan slaapt er iemand moet je die wekken, heb je dorst moet je het steeds vragen enz. :P 20 uur is best lang, als je 20 uur lang moet zitten. Zelfs een laptop o.i.d. gaat al snel vervelen, ik verveel me al bij een vlucht van 2 uur, laat staan 20 uur. :P
Wat is volgens jou dan comfortabeler dan een vliegtuig op zo'n afstand? Het enige waar ik aan kan denken is een privé jet maar dat is voor de gewone burger onbetaalbaar voor zo'n reis.. :P

edit: of bedoel je business class? zou ik zonde van geld vinden dat ik liever op locatie wel uitgeef..
  vrijdag 10 juni 2011 @ 00:26:44 #282
97111 ukga
Siewosie baas
pi_97965682
Waitwut zit nu volgens mij in het vliegtuig richting LV :D
  vrijdag 10 juni 2011 @ 00:56:15 #283
344644 computerprobleem
I am not fat, I AM FLUFFY!
pi_97966809
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 00:14 schreef LeNick het volgende:

[..]

Wat is volgens jou dan comfortabeler dan een vliegtuig op zo'n afstand? Het enige waar ik aan kan denken is een privé jet maar dat is voor de gewone burger onbetaalbaar voor zo'n reis.. :P

edit: of bedoel je business class? zou ik zonde van geld vinden dat ik liever op locatie wel uitgeef..
Ja, dat ja. Heb je toch meer ruimte enz. Maar ik weet de verschil niet in de prijzen tussen normaal en business class, als het echt om 750$ verschil gaat of meer, dan is het wel zonde ja.
pi_97967078
Goedkoopste economy; 688, business; 2.693 (duurste 10993 :')).

Lijkt me dus wel even het ongemak waard.
Geen referral hier.
  vrijdag 10 juni 2011 @ 02:47:17 #285
344644 computerprobleem
I am not fat, I AM FLUFFY!
pi_97968479
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 01:06 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Goedkoopste economy; 688, business; 2.693 (duurste 10993 :')).

Lijkt me dus wel even het ongemak waard.
Wat? :o 10993, wat is dat dan? Prive jet zeker, of gewoon een vliegtuig voor 10 mensen of zo. :P
pi_97968637
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 02:47 schreef computerprobleem het volgende:

[..]

Wat? :o 10993, wat is dat dan? Prive jet zeker, of gewoon een vliegtuig voor 10 mensen of zo. :P
First Class via een of andere oncourante lijndienst. Bij die overzichten staan altijd wel een paar van die "WTF??" bedragen
pi_97969229
Je hebt tegenwoordig ook prima prima economy classes. Air NZ bijv.


Betaal je ipv 700, 1200 voor retour.

Ik vind het 10u in een kist geen probleem, liever natuurlijk een stop-over ergens tussenin, maar ik vermijd transfers binnen de US waar het kan.
En die 500eur verschil is het voor mij in de meeste gevallen niet waard, maar dat ligt er ook maar net aan.
pi_97970865
Heb nu transfers in Atlanta en Minneapolis. Toch maar gekozen voor minimaal 2 uur overstaptijd mochten ze nog wat koffers open willen gooien :P
Hope is the first step on the road to dissapointment
pi_97972573
Toen ik naar New York vloog met KLM kon je bij het inchecken voor een klein bedrag extra (+/- ¤45) kiezen voor een plaats bij de deuren, zodat je veel extra beenruimte hebt. Doen andere maatschappijen niet ook zoiets? Overigens was ik na 8 uur vliegen de handel goed zat... Het helpt ook niet dat ik niet in een vliegtuig kan slapen.
last.fm | Voor iemand met een hamer ziet alles eruit als een spijker.
pi_97973469
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 09:29 schreef Bittere_Bal het volgende:
Heb nu transfers in Atlanta en Minneapolis. Toch maar gekozen voor minimaal 2 uur overstaptijd mochten ze nog wat koffers open willen gooien :P
Kom je via een van beide vliegvelden Amerika binnen? Want dan kan 2 uur nog wel eens krap zijn hoor...
Ja, ik generaliseer.
pi_97973689
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 10:58 schreef Northside het volgende:

[..]

Kom je via een van beide vliegvelden Amerika binnen? Want dan kan 2 uur nog wel eens krap zijn hoor...
Yup, in Atlanta...we zien het wel, hopen maar dat het een beetje opschiet daar..
Hope is the first step on the road to dissapointment
  vrijdag 10 juni 2011 @ 11:08:02 #292
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_97973829
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 11:04 schreef Bittere_Bal het volgende:

[..]

Yup, in Atlanta...we zien het wel, hopen maar dat het een beetje opschiet daar..
Wij kwamen ook binnen via Atlanta, drukste airport van de wereld volgens mij. Wij hadden de pech dat we om diverse redenen (mega druk, veel mensen die een tolk nodig hadden) aan 2 uur overstaptijd niet genoeg hadden en onze aansluitende vlucht gemist hadden. Maar dat heb je toch niet in de hand. Voor t zelfde geld loopt het als een trein.
pi_97974521
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 11:08 schreef Spees_Eend het volgende:
Wij kwamen ook binnen via Atlanta, drukste airport van de wereld volgens mij. Wij hadden de pech dat we om diverse redenen (mega druk, veel mensen die een tolk nodig hadden) aan 2 uur overstaptijd niet genoeg hadden en onze aansluitende vlucht gemist hadden. Maar dat heb je toch niet in de hand. Voor t zelfde geld loopt het als een trein.
Zelfde verhaal bij ons in Chicago. Dan sta je daar met 800 man en zijn er 4 balies open. Iedereen onrustig op z'n horloge aan het kijken enzo, maar die douanemensen maakt het allemaal niets uit. Gaan gewoon op hun dooie gemakje door ('zorgvuldig' heet dat dan), gaat ook geen extra loket open of niks. Met als gevolg dat de helft het vliegtuig mist en je reis nog een paar uur langer wordt. Maar zo gaat het vast niet altijd. :)
Ja, ik generaliseer.
pi_97974707
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 10:30 schreef Orbis het volgende:
Toen ik naar New York vloog met KLM kon je bij het inchecken voor een klein bedrag extra (+/- ¤45) kiezen voor een plaats bij de deuren, zodat je veel extra beenruimte hebt. Doen andere maatschappijen niet ook zoiets? Overigens was ik na 8 uur vliegen de handel goed zat... Het helpt ook niet dat ik niet in een vliegtuig kan slapen.
Bij US Airways hoefde ik daarvoor niet bij te betalen. Sommige mensen zijn wel heel erg asociaal, die vragen ook om die plekken terwijl ze maar 1.70 zijn oid, terwijl er vervolgens iemand van 1.95 op een normale plek moet zitten omdat hij iets later was.
Geen referral hier.
pi_97974757
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 11:27 schreef Northside het volgende:

[..]

Zelfde verhaal bij ons in Chicago. Dan sta je daar met 800 man en zijn er 4 balies open. Iedereen onrustig op z'n horloge aan het kijken enzo, maar die douanemensen maakt het allemaal niets uit. Gaan gewoon op hun dooie gemakje door ('zorgvuldig' heet dat dan), gaat ook geen extra loket open of niks. Met als gevolg dat de helft het vliegtuig mist en je reis nog een paar uur langer wordt. Maar zo gaat het vast niet altijd. :)
Zie net dat ik de VS in vlieg via Minneapolis, misschien valt dat iets mee qua drukte, ook al kan ik me voorstellen dat het daar eigenlijk overal druk is. Moet zeggen dat ik in New York er redelijk snel er door heen kwam..
Hope is the first step on the road to dissapointment
  vrijdag 10 juni 2011 @ 11:38:23 #296
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_97974952
@Computerprobleem: kies gewoon je stoel... bij diverse Amerikaanse maatschappijen kan dat online. Het is niet zo dat je altijd die plek krijgt en de maatschappij kan ook nog stoelen wijzigen, maar je hebt in elk geval een beetje zo je vinger in de pap. Dan zet je jezelf bij het gangpad neer, geen probleem. Maar in je eentje is dat wel wat lastiger ja, we gaan met z'n tweeen en dan hebben we gewoon 2 plekken bij het raam (stoelconfiguratie vliegtuig 2-3-2 en 2-5-2).
Met enige regelmaat check ik even mijn stoelnummers, als die veranderen, zet ik ze weer terug of zoek ik een andere geschikte plek.
Maar nogmaals; een stoelnummer is geen garantie of een recht, de vervoerder moet je kunnen brengen naar de bestemming in EEN stoel.

@Northside; Vast niet altijd? De laatste keer stond ik ook met honderden mensen in de rij, 2 booths open voor Non-US Citizens... DRUK!! en heet. Ik heb er anderhalf uur gestaan. In de rij bij US Citizens? Af en toe wat passagiers, booths open? Een stuk of 15. :N
Er waren dan ook mensen die voor wilden dringen omdat hun vlucht bijna vertrok en vroegen ze of ze naar voren mochten. Ik had overstap van 5u (gelukkig!) dus van mij mochten ze voor, maar andere mensen zeiden ook al 'ja mooi niet, wij moeten ook een vliegtuig halen!).

Maargoed, een andere keer op Chicago was ik binnen 15 minuten door immigrations heen.
Maar dat lakse gedrag van niet even een paar booths extra openen als het toch rustig is aan de andere kant is pure luiheid of dom figuur die procedures hiervoor heeft geschreven.

Het ligt er ook maar net aan hoeveel vliegtuigen er op dat moment landen van buiten de US.
Beste kan je gewoon als je vliegtuig is geland zsm naar immigratie, niet eerst plassen ofzo, maarja ook dat geeft geen garantie dat je niet in een lange rij komt te staan.
M'n schoonmoeder en vriendin gingen even naar het toilet, ik op ze wachten.. ik denk dat er zeker 200 mensen daardoor voor me in de rij kwamen voor ik aansloot.
  vrijdag 10 juni 2011 @ 11:43:15 #297
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_97975144
Wil je trouwens weten wat de average waiting time is per vliegveld en maand of specifieke datum om een beetje een beeld op te kunnen bouwen voor je toekomstige vlucht:

http://apps.cbp.gov/awt/

Dit zijn dus het gemiddeld aantal minuten die nodig zijn voor je door immigrations heen bent,
per dag en per uur.
pi_97975296
Je kunt pech hebben of geluk.
Ik kwam laatst op Newark aan en was als een van de laatste mensen uit het vliegtuig. Voor me stond iedereen al in de rij voor immigrations en toen ik aan kwam lopen werden er net nieuwe poortjes geopend. Dus ik was meteen aan de beurt. Daarna meteen door naar de bagageband. Na een kwartiertje kwam mijn koffer de band op rollen, en er was nog helemaal niemand van mijn vlucht te bekennen.
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
  zaterdag 11 juni 2011 @ 16:53:45 #299
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_98029252
Ik weet niet hoe het in New York geregeld is, maar in Chicago mag je dus rustig achteraan sluiten en dan wijst iemand voor in de rij aan bij welke booth je mag gaan staan. Heb jij dus effe geluk gehad. :)
In Washington hetzelfde, 1 rij en dan iemand die vraagt wie er bij je groep horen en dan wordt een nummertje aangewezen waar je mag gaan staan en laat dan de vragenronde maar beginnen. En uiteraard een aantal (zo niet allemaal) vingers en weer een mooie foto.
pi_98036939
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 16:53 schreef JK het volgende:
Ik weet niet hoe het in New York geregeld is, maar in Chicago mag je dus rustig achteraan sluiten en dan wijst iemand voor in de rij aan bij welke booth je mag gaan staan. Heb jij dus effe geluk gehad. :)
In Washington hetzelfde, 1 rij en dan iemand die vraagt wie er bij je groep horen en dan wordt een nummertje aangewezen waar je mag gaan staan en laat dan de vragenronde maar beginnen. En uiteraard een aantal (zo niet allemaal) vingers en weer een mooie foto.
Idem op JFK. En ik had het wonderlijke geluk dat na anderhalf uur(!) in de rij te hebben gestaan het hokje dat mij was toegewezen dicht ging... Toen zeker nog een half uur voor een ander hokje staan wachten, omdat de hele rij voor 'mijn' hokje daarheen moest.
last.fm | Voor iemand met een hamer ziet alles eruit als een spijker.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')