niemand hoef zijn huis uit punt een .er word niet een huis gesloopt voor een nederzeting .quote:Op maandag 14 maart 2011 18:29 schreef msnk het volgende:
Ik heb inderdaad geen idee hoe het is om te leven in een gebied dat begrensd is een aan gebied waar iedereen mijn bloed wel kan opdrinken. Dat ik iedere nacht naar bed ga met de angst dat mij iets kan overkomen, omdat ik per se zo nodig hun grond wilde kolonialiseren, omdat JAHWEH dat zo graag van mij wil.
Maar ben jij ooit onderdrukt geweest door een stel idioten met hun hand in een millennia oud boek? Lijkt mij ontzettend beangstigend om te weten dat ieder moment jij op zal moeten rotten en, net als je grootouders voorheen, plaats zal moeten maken voor nieuwe nederzettingen van payot (!!!) dragende mafketels die een trauma hebben overgehouden aan een stel moffen.
En nee, dat jouw grootouders in een (Duitse!!) concentratiekamp hebben gezeten verandert daar niets aan
Dat ze lekker het Ruhrgebied geven aan die lui, nu zit het toch vol met Turken die ze niet willen hebben
quote:Op maandag 14 maart 2011 18:44 schreef C_N het volgende:
[..]
niemand hoef zijn huis uit punt een .er word niet een huis gesloopt voor een nederzeting .
de uit huis zettingen werden door anderen gevolgen uitgevoerd bij de palestijnen en wel als bij de israelishe bewoners van klein israel./ westbank
de westbank is groot genoeg om door de palestijnen en israelish voor nog 100 jaar te bouwen zonder elkaar tegen te komen .
de anderen opmerkingen ga i niet op in klink wat uit de onderbuik, en heb niet erg veel met dit topic te maken
"Er zijn geen Amerikanen in de buurt van Baghdad, we hebben ze helemaal het land uitgejaagd"quote:Op maandag 14 maart 2011 23:14 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
![]()
Bij deze post moet ik meteen aan een andere grote vriend van de media denken.
[ afbeelding ]
De oorlog bestaat alleen in jouw hoofd. Of liever gezegd: die wordt vanuit jouw hoofd werkelijkheid gemaakt.quote:Op maandag 14 maart 2011 14:54 schreef C_N het volgende:
[..]
er zit een verschil in .
als je je eigen kint naar buiten stuur en in de vuurlinie plaats mag je van geluk spreeken dat ze hem niet ineens dood hebben geschooten . .
het is oorlog niet vergeten he .dan zal ik mijn kinderen beschermen en ze niet buiten laten speelen ,zoals hun dat zeggen .zo op zijn minst israel maak er nog een nuttig gebruik van ..
maar om je eigen kinderen te gebruiken tegen de tegenpartij dat is echt smeerig kan je zien waar de waarden van deze mansen liggen
Sterker nog: een soldaat is verplicht een bevel te weigeren als dat zou leiden tot een oorlogsmisdaad.quote:Op maandag 14 maart 2011 16:59 schreef msnk het volgende:
[..]
[..]
Is er een extra bron die ik over het hoofd heb gezien? Ik zie niet staan dat ze "de held liep uit te hangen en op een checkpoint afrende".
Voor hetzelfde geld liep ze in de buurt van de checkpoint en om wat voor reden dan ook kwam ze te dichtbij of is het hele boeltje zelfs bij elkaar gelogen. Maar dan nog, vrijbrief om je magazijn te legen?
Nu snap ik wel dat jij zegt dat het zo in hun RoE staat maar een beetje soldaat kan een dergelijke situatie toch wel een beetje inschatten? Je hoeft niet blindelings alles te volgen hoor, hoe graag jij het ook zo zwart-wit wilt zien, oorlogssituaties zijn niet altijd zwart-wit.
Moord niet, dat is met voorbedachte rade. Doodslag of dood door schuld.quote:[..]
Dat hangt af van de feiten. De enige feiten die ik in dit artikel zie is dat het meisje in de buurt kwam en doodgeschoten werd door een soldaat. Mijn eerste ingevingen zijn dan; triggerhappy much? Ofwel een zeer beangstigende captain, wat trouwens ook helemaal niet handig is in zo'n situatie/omgeving.
Dus mijn vraag: waarom kan dit niet gezien worden als moord dan, waar het voor mij eigenlijk omging? Dit klinkt als Moord met RoE als dekmantel. Lekker indekken en schuld afschuiven, typisch.
Ik vond die nog wel onschuldig, want machteloos.quote:Op maandag 14 maart 2011 23:14 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
![]()
Bij deze post moet ik meteen aan een andere grote vriend van de media denken.
[ afbeelding ]
When you're right you're right.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 01:43 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Sterker nog: een soldaat is verplicht een bevel te weigeren als dat zou leiden tot een oorlogsmisdaad.
[..]
Moord niet, dat is met voorbedachte rade. Doodslag of dood door schuld.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |