Jij kent de woorden sarcasme en zelfspot niet heh?quote:
Blijkbaar ken je mij nietquote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:22 schreef Fha het volgende:
[..]
Jij kent de woorden sarcasme en zelfspot niet heh?
Dat wist je toch al?quote:
quote:
Moet je niet bij mij zijn, ik weet niet hoe het er in Twente aan toe gaat, kan je beter aan WW vragenquote:
Mits betaald!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb al spijt dat ik sowieso een keuken gekocht hebWant jij gaat iedere avond voor me koken he
Ja, daar stinkt het toch al naar koeienpoep, daar kan die kippenlucht ook nog wel bijquote:
Zo issie beterquote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, daar stinkt het toch al naar prei, daar kan die kippenlucht ook nog wel bij
Kusje op je tranenquote:
Nuutquote:
Wat lief!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
JoahHad een biefstukje van m'n ouders gekregen
![]()
[..]
LekkerWat voor pizza?
Altijd 1 keer meer nuut dan jijquote:
Blaagquote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Altijd 1 keer meer nuut dan jij
Stommertquote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Altijd 1 keer meer nuut dan jij
Ik krijg altijd vlees van m'n oudersquote:
Dankjequote:
Ik plunder de voorraadkast altijd als ik weer in groningen benquote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik krijg altijd vlees van m'n oudersOmdat zij hebben heel lekker biologisch vlees en zo sponsoren ze me een beetje zodat ik leuke dingen kan doen
![]()
Ohh wat liefquote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik krijg altijd vlees van m'n oudersOmdat zij hebben heel lekker biologisch vlees en zo sponsoren ze me een beetje zodat ik leuke dingen kan doen
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |