Drol.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:16 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik noem Varken voornamelijk Drol of Popje
Ik noemde mijn pony altijd varkenskoppie. En Rio heeft als bijnaam Bolliequote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:16 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik noem Varken voornamelijk Drol of Popje
Ach pijn went wel na een tijdjequote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:06 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
gewoon kut, vervelend was het in het begin
Nee, Kip en Geit zijn in de race
bij een vriendin van mn oma.. Ze zijn afgelopen nacht geborenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waar haal je die kittens weg dan?
[..]
Dat is het
[..]
Hi
Ik noem mijn hond altijd Bolle.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik noemde mijn pony altijd varkenskoppie. En Rio heeft als bijnaam Bollie
ach.. T is ook zo'n klein drolletje..quote:
Ah, okequote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:18 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
bij een vriendin van mn oma.. Ze zijn afgelopen nacht geboren
Nestje van 3, 1 dood geboren en nu nog een witte en een zwart/witte.. Maar ze wil er maar 1 houden.. En ik heb eerste keus
Ik vind de 'ie' aan het eind net iets liever klinkenquote:
nee, dit is echt.. Kut.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:18 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ach pijn went wel na een tijdje![]()
Hahahaik vind ik kip wel leuk
Ik noem die van mij weleens een wurmpje, als ze ligt te kronkelen en te kroelenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:19 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ach.. T is ook zo'n klein drolletje..
De dierenarts vond dr ook maar klein en licht (2,1 kilo voor de operatie.. )
I know kiespijnquote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:20 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee, dit is echt.. Kut.heb het al een tijdje.. Maar snachts wakker worden van de pijn went echt niet
nja, tis van een jonge verwaarloosde kat die ze in huis heeft genomen.. Maar die verders wel gezond is.. En hierna laat ze dr gelijk castrerenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ah, okeLeuk. Ik zal maar geen preek geven over pruttelnestjes he
Ik bedoel het op een lieve manier.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind de 'ie' aan het eind net iets liever klinken
Het kan gewoon geen toeval zijnquote:
Ah, oke. Ik heb zo'n hekel aan mensen die onverantwoord met hun dieren omgaan. Fijn dat het dier bij de vriendin van je oma een fijn thuis heeft gevondenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:22 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nja, tis van een jonge verwaarloosde kat die ze in huis heeft genomen.. Maar die verders wel gezond is.. En hierna laat ze dr gelijk castreren
Dat snap ikquote:
Past dat wel je in keuken? Waarom laat je niet een van je slaafjes de vaat doen?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:23 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Mja, ik ga maar eens de afwas doen.. Een moord voor een vaatwasser
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:23 schreef Jofunu-kun het volgende:
Godver, ik ben echt zwaar kapot en ik heb zin
Problem solvedquote:
ff op en neer naar Enschede trek ik niet hoorquote:
Dan komt Samzz naar jou en blijft ze slapen.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:30 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
ff op en neer naar Enschede trek ik niet hoor![]()
Ik moet morgen weer om 4 uur m'n nest uit..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |