Kleine man is er dol opquote:Op vrijdag 11 maart 2011 17:59 schreef Kluts het volgende:
Mèn, ik dacht eerst dat Go Back To The Zoo zo'n overrated DWDD kutbandje was, maar die cd is.
Ik zal het hem zeggenquote:
Gewoon niet meer het huishouden doen, problem solved.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:14 schreef missbehavin het volgende:
Godver, beetje huishouden gedaan en meteen pijn in mijn nek en onderrug. Fucking kneusje ben ik toch ook.
Mjah, alleen heb ik niemand die het voor me doet he...quote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Gewoon niet meer het huishouden doen, problem solved.
quote:
Dat zijn details hequote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:19 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Mjah, alleen heb ik niemand die het voor me doet he...
Zie linkje. Ik meen dat namen posten verboden was?quote:
Oh jaquote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:20 schreef Rifoki het volgende:
[..]
Zie linkje. Ik meen dat namen posten verboden was?
Hoi, een nieuwe [Single], wil je daten? Ik ben een gezellige meid van 19 met een D-cup en lang blond haar en ik hou van worst hihihi.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:26 schreef mymoodfentje het volgende:
Maar meiden hier, denken jullie nu echt dat er hier jongens rondlopen die serieus helemaal oprecht geinteresseerd zijn in jullie doen en laten en niet daar een beetje creatief op proberen te reageren om uiteindelijk tussen je benen te komen?
hihiquote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:28 schreef Rifoki het volgende:
[..]
Hoi, een nieuwe [Single], wil je daten? Ik ben een gezellige meid van 19 met een D-cup en lang blond haar en ik hou van worst hihihi.
Ik denk inderdaad dat mijn vriend met wie ik samenwoon, die ik via Fok! toevallig heb leren kennen, niet echt in me geïnteresseerd is.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:26 schreef mymoodfentje het volgende:
Maar meiden hier, denken jullie nu echt dat er hier jongens rondlopen die serieus helemaal oprecht geinteresseerd zijn in jullie doen en laten en niet daar een beetje creatief op proberen te reageren om uiteindelijk tussen je benen te komen?
Generaliseren, da's sneu.quote:
Fuck das interessant.quote:
Zo kook ik ook altijd.quote:
Hihi, geen kookkunsten, wat een faler! let op meiden hij kan er niets van!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |