Onmogelijk. Ik moet morgen werken.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dan komt Samzz naar jou en blijft ze slapen.
Ik vind 't fijn dat ik morgen weer naar 't asiel kanquote:
Dat heb ik ook. Alleen dan pas volgende weekquote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:32 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dan moeten jullie het zelf maar weten, je moet er natuurlijk wel iets voor over hebben.
Dat dan weer wel, ik vind m'n baan ook leuk hoorquote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind 't fijn dat ik morgen weer naar 't asiel kan
Nu kan het niet omdat?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat heb ik ook. Alleen dan pas volgende week
Ik ben volgende week volgensmij druk met verhuizen op zaterdagquote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat heb ik ook. Alleen dan pas volgende week
is dat de toon van de avond? dan ga ik wat anders doen voor ik hetzelfde probleem hebquote:
Ik heb geen zinquote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:35 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
is dat de toon van de avond? dan ga ik wat anders doen voor ik hetzelfde probleem heb
Kun jij niet lezen?quote:
Ik zoek wel iemand andersquote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:34 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik ben volgende week volgensmij druk met verhuizen op zaterdag
Nee hoorquote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:35 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
is dat de toon van de avond? dan ga ik wat anders doen voor ik hetzelfde probleem heb
Joh, beetje fantaseren over je neus tussen een lekker stel borsten en je pik die heerlijk een nat kutje in en uit glijdt.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:35 schreef JoeBravo het volgende:
Airquote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Joh, beetje fantaseren over je neus tussen een lekker stel borsten en je pik die heerlijk een nat kutje in en uit glijdt.
Dat kan ik redelijk, begrijpend lezen alleen wat minderquote:
En frieten uit die bh vissen!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Joh, beetje fantaseren over je neus tussen een lekker stel borsten en je pik die heerlijk een nat kutje in en uit glijdt.
Ik zeg net dat ik morgen moet werken.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:38 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat kan ik redelijk, begrijpend lezen alleen wat minder
Zo klinkt het wel nasty eigenlijkquote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Samzz!quote:
Die is tegen die tijd al uit!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |