quote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:36 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik meende dat ze daar hun eigen werelddeel in het midden plempen.
[ afbeelding ]
Zoiets dus.
Maar waar is die Quake geweest dan? Heb ik één dagje de tv niet aan, en dan vergaat de halve wereld.
echt ?????quote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:45 schreef iBenny het volgende:
Er is gewoon een schip en een trein helemaal verdwenen
Hoe dat dan?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:47 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik kan niet wachten tot mn kaak gebroken is.. (Zo.. Dat klinkt gek) mn hoofd ontploft bijna
wanneer gaat dat gebeuren?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:47 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik kan niet wachten tot mn kaak gebroken is.. (Zo.. Dat klinkt gek) mn hoofd ontploft bijna
Yupquote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
echt ?????
Ik volg het allemaal niet zo...
Ik volg alleen of het niet bij Singapore komt en Hawaii
Ohw, das kutquote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:49 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
door verkeerde stand van kaak heb ik heel veel hoofdpijn, zoals nu
moet woensdag weer naar de tandarts.. Ik hoop dat ik dan mn doorverwijzing krijg.. (Dat word de 12de keer dat ik heen moet, in 8 maand tijdquote:
Als het consulaat/ambassade weet welke Nederlanders er in Japan zijn, en ze die allemaal hebben kunnen bereiken, dan weet je toch dat er geen Nederlandse slachtoffers zijn?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:49 schreef iBenny het volgende:
[..]
Yup
En BuZa heeft al fftjes gemeld dat er geen Nederlandsers zijn omgekomen. Terwijl nog niet eens bekend is hoeveel er zijn omgekomen en sowieso wie er zijn omgekomen
Veel plezierquote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:03 schreef Kally het volgende:
Ik ga ook nog even wat doen hier, ben er later vanavond wel na de film
Lekkah!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:29 schreef PatriQue89 het volgende:
OHHH., morgenochtend vrijmisschien dat ik dan eens langer op blijf dan 21.00 vanavond
(sowieso, want XFA!
)
Ik zag het ja, gatver ik zei net tegen mijn moeder dat is echt eng, maar ook buiten, dat je de grond gewoon voelt rollen onder jequote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:29 schreef JJH het volgende:
Net op CNN wat beelden van ooggetuigen. Dat lijkt mij zo fucking eng hè. Dat de vloer beweegt, het plafond de andere kant op gaat. Muren worden flexibel als een velletje papier. Brrr.
Gelukkig zijn een boel gebouwen in Japan aardbevingsbestendig. :y
Ik ga aan de wijn hihiquote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:29 schreef PatriQue89 het volgende:
OHHH., morgenochtend vrijmisschien dat ik dan eens langer op blijf dan 21.00 vanavond
(sowieso, want XFA!
)
Gelukkig wonen we in Nederland relatief veilig qua breuklijnen enzo.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:46 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik zag het ja, gatver ik zei net tegen mijn moeder dat is echt eng, maar ook buiten, dat je de grond gewoon voelt rollen onder je
Jaquote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:47 schreef JJH het volgende:
[..]
Gelukkig wonen we in Nederland relatief veilig qua breuklijnen enzo.
Ja leuk als er een Tsunami langskomtquote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:51 schreef JJH het volgende:
[..]
Wijn zitten alleen maar een stukje onder zeeniveau.
Gaan wij volgende week even flink kroelen?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:53 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik ook denk ikVanaf morgen weer strak aan de shit!
Jaaaa!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:54 schreef Kally het volgende:
[..]
Gaan wij volgende week even flink kroelen?
Blub blub blub...quote:
Delfzijl zeker niet?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:58 schreef JJH het volgende:
[..]
Blub blub blub...
Ik geloof dat Zwolle wel hoog genoeg ligt. en jij zit ook wel veilig op die hoogte.
Ja gelukkig welquote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:58 schreef JJH het volgende:
[..]
Blub blub blub...
Ik geloof dat Zwolle wel hoog genoeg ligt. en jij zit ook wel veilig op die hoogte.
Kom maar bij mij danquote:
Dat weet ik niet. Ik ben nog nooit één keer in Delfzijl geweest, maar toen moest ik gelijk weer terug, en het was donker.quote:
Eet smakelijk.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 17:03 schreef Kally het volgende:
Ik ga iedereen van eten voorzien, er zeuren er 5
3 katten en 2 jongens
Ik ook.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 17:22 schreef charmed_angel het volgende:
ik wil geld uitgeven
Ik heb het alleen niet
Kroelen met Siepie, jouw haar in de krul, als dat zo door gaat houd die jongen geen tijd meer voor zichzelf over.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 17:41 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb zin in volgende week
Patrique gaat me haar weer in de krullen zettenToch Pat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |