Ik heb ze al gehadquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:43 schreef charmed_angel het volgende:
Lapo
JJH vind het hier saai
Maar we kijken SST en Siepie is der buren lansgs
Neuh, meer noodzakelijk kwaadquote:
Owquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
moet toch het openen van #1111 vieren he
Ik ben het ook ff zat nuquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ga morgen al me buren langs. IK heb me 4 leukste buren net al gehad
lol, ik ga mijn buren echt 1 x in de week max langs.quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:47 schreef Kally het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op donderdag 10 maart 2011 21:47 schreef gomi het volgende:
[..]
de hele flat?
De hele stad, 4 x
Ja ik probeer braaf te zijnquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:48 schreef gomi het volgende:
[..]
lol, ik ga mijn buren echt 1 x in de week max langs.
Ja ik ook.... Siepie doet ze elke dag volgens mijquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:48 schreef gomi het volgende:
[..]
lol, ik ga mijn buren echt 1 x in de week max langs.
Nah niet allemaal hoorquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja ik ook.... Siepie doet ze elke dag volgens mij
quote:
Pssst, dit is Fok, alles is belachelijkquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:50 schreef JJH het volgende:
Ik was even voetbal kijken.
Wat een belachelijk topic 1111.
Ja maar, 11, gekkengetal enzo.quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:50 schreef Kally het volgende:
[..]
Pssst, dit is Fok, alles is belachelijk
Ja ik snapte hetquote:
Daar heb jij weer gelijk in.quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:53 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja ik snapte het
Maar dat hebben we hier geen 11 voor nodig
hehehe jij bent ook een luie speler hequote:Op donderdag 10 maart 2011 21:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja ik ook.... Siepie doet ze elke dag volgens mij
quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:57 schreef gomi het volgende:
[..]
hehehe jij bent ook een luie speler he
na de rustquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:55 schreef JJH het volgende:
Ajax is slecht bezig, Ajax doet niet scoren.
precies er is maar 1 ploeg die voetbalt.quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:00 schreef JJH het volgende:
[..]
Als ze dat maar wel doen. Ze zijn gewoon veel beter.
tot hoe laat kan hij bellen?quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:00 schreef JJH het volgende:
Ik zit in dubio. Werkgever heeft de centrale al teruggehaald, en belt misschien nog als er opeens wat te doen is. Maar op donderdag is er nooit 'opeens' wat te doen, en ik heb zin in een biertje.
Ik heb die russen maar een keer half gevaarlijk gezien. En toen zat de Steek er lekker tussen.quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:03 schreef gomi het volgende:
[..]
precies er is maar 1 ploeg die voetbalt.
quote:
ah k. das dus nog ff idd.quote:
quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:10 schreef iBenny het volgende:
Ik denk dat ik toch ziek aan het worden ben...
Kut medicijnen
Godverquote:Op donderdag 10 maart 2011 22:10 schreef iBenny het volgende:
Kut medicijnen
damn...quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:10 schreef iBenny het volgende:
Kut medicijnen
Best wel... Ik hoop dat het maandag gewoon door kan gaan.quote:
Hmmmmz dat is niet zo best.... vroeg je bedje inquote:Op donderdag 10 maart 2011 22:16 schreef iBenny het volgende:
[..]
Best wel... Ik hoop dat het maandag gewoon door kan gaan.
Mijn hoofd voelt als dat hoofd van Jimmy Neutron, mijn nek zo stijf als die van langnek en mijn neus als het Snottie Snotter-spel.
Ik ga ook zoquote:Op donderdag 10 maart 2011 22:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hmmmmz dat is niet zo best.... vroeg je bedje in
Yup. Daaromquote:Op donderdag 10 maart 2011 22:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
vestandig.... morgen vrij toch? Kan je lekker uitslapen ?
Ik moet lachen, alleen niet om je ziek zijn maar je vergelijkingenquote:Op donderdag 10 maart 2011 22:16 schreef iBenny het volgende:
[..]
Best wel... Ik hoop dat het maandag gewoon door kan gaan.
Mijn hoofd voelt als dat hoofd van Jimmy Neutron, mijn nek zo stijf als die van langnek en mijn neus als het Snottie Snotter-spel.
yeah zoveel kansen hequote:Op donderdag 10 maart 2011 22:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ook kut Ajax omdat ze de kansen niet benutten
Lekker....quote:
lol jij bent echt hooked he?quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Lekker....
ik kan slapen tot half 10, dan weer wegen en sporten.
sst kijken en dan 's middags even naar het ziekenhuis.... naar oma....
En dan weer sst kijken
yeah en ze hebben net drank gekregen die halen de foon nooit binnen 30 seconden hequote:Op donderdag 10 maart 2011 22:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
het is nu spannend in sst48 uur kan die telefoon gaan
dan wordt het leuk want dnqa gaat er 100 euro uit een kluis van een willekeurige bewonerquote:Op donderdag 10 maart 2011 22:39 schreef gomi het volgende:
[..]
yeah en ze hebben net drank gekregen die halen de foon nooit binnen 30 seconden he
100 maar? ik dacht 500quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dan wordt het leuk want dnqa gaat er 100 euro uit een kluis van een willekeurige bewoner
ow was het 500?? Ik weet het niet meerquote:Op donderdag 10 maart 2011 22:44 schreef gomi het volgende:
[..]
100 maar? ik dacht 500
en dat spel gaat 48 uur door toch?
ik weet t ook niet meer zeker nuquote:Op donderdag 10 maart 2011 22:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ow was het 500?? Ik weet het niet meer
Ik lig half te slapen hier
ik zat laatst tijdens het fokken een keer de streams te bekijken, maar denk er om een of andere reden niete cht aanquote:
yeah, ik begin t nu wel leuker te vinden dan in t begin tbh. toen was t echt niets aan. nu heeft t wel watquote:
ik keek in t begin ook amper, nu steeds wat vakerquote:Op donderdag 10 maart 2011 22:50 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik zat laatst tijdens het fokken een keer de streams te bekijken, maar denk er om een of andere reden niete cht aan
Koop een agenda.quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:03 schreef Crazy-M het volgende:
Ok, nu volgt eigenlijk best wel een hele grote faal van mij
1. Kreeg een offline bericht op msn: Wanneer kom je vandaag langs om naar mn laptop te kijken.
Heb ik dus schijnbaar 2 a 3 weken geleden afgesproken dat ik zou langs komen. Maar ben de hele dag bezig geweest met fotos uitzoeken en met mn moeder weg geweest. Echt totally forgotten.
2. Net een vrouwke op msn met wie ik sinds kort erg goed contact heb: Jah ik kan morgen niet.
Ik denk: KUT was ook ingepland. Was ik eigenlijk ook al vergetenhad hem al ingepland. Dus eigenlijk wel blij niet doorgaat
![]()
![]()
quote:
quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:06 schreef Crazy-M het volgende:
en ik ga ook slapen,
slaap lekker allen![]()
quote:
een losse agenda vergeet ikquote:
Nope dan had je in noord-holland moeten wonenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 06:54 schreef PatriQue89 het volgende:
He verdorie, geen 27,5 miljoen gewonnen
19.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:06 schreef charmed_angel het volgende:
Welke landen lopen er nog meer gevaar??? Rond Japan?
damn, dan maandag dus weer werken ?quote:
Ja, ssssst... dat is dan pas weerquote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:39 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
damn, dan maandag dus weer werken ?
En dinsdag verjaardagquote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:39 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
damn, dan maandag dus weer werken ?
Ja. 30quote:
ik zou er ook wel wat voor over hebben om weer 30 te zijnquote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:26 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja. 30
Ondanks eerdere uitlatingen ben ik toch wel blij dat ik 30 ga worden. Mooie mijlpaal
Kan ik me wel iets bij voorstellen jaquote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik zou er ook wel wat voor over hebben om weer 30 te zijn
Ja. het is ook eng..quote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:44 schreef Kally het volgende:
Hallo, ik vind het wel een beetje eng hoor die kerncentrale in Japan
En ik heb weer wat gewonnen
Ja, ik ben nu alles pas aan het lezen, schrikken...quote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:44 schreef Kally het volgende:
Hallo, ik vind het wel een beetje eng hoor die kerncentrale in Japan
En ik heb weer wat gewonnen
Geen idee waar, bij zo'n internet prijsvraag, maar douchespul, handcreme en oogdruppels voor rode ogenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:46 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja. het is ook eng..
Wat en waar heb je gewint?
Ja als ze de noodtoestand afroepen dan is hij of aan het lekken of de koeling werkt niet en dan kan de boel ploffenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:47 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja, ik ben nu alles pas aan het lezen, schrikken...
Wat heb je gewonnen?
Okeequote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:47 schreef Kally het volgende:
[..]
Geen idee waar, bij zo'n internet prijsvraag, maar douchespul, handcreme en oogdruppels voor rode ogen
Maar een pakketje krijgen is wel erg leukquote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:54 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee![]()
Ik wacht nog steeds op mijn CD, maar goed die moet eerst besteld worden en dan naar mij gezonden worden vanuit de states en er zijn 100 cd's die dezelfde weg moeten bewandelen kris kras over de wereld.
Jazeker.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:55 schreef Kally het volgende:
[..]
Maar een pakketje krijgen is wel erg leuk
Ja. Dinsdag hoop ik veel post te krijgenquote:
Bietserquote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:03 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja. Dinsdag hoop ik veel post te krijgen
quote:
Netjesquote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:04 schreef Kally het volgende:
Ik vind dat toch wel goed gedaan op school, de directeur kwam naar de klas van de jongste vandaag om uitleg te geven over de juf die haar baby had verloren. Hij vroeg of iemand wist wat er was gebeurd, uiteraard moest mijn jongste het zeggen en toen vroeg hij en waarom zijn ze dan zo verdrietig? Dat wist mijn jongste ook te vertellen
Maar wel goed dat er aandacht aan gegeven wordt, het hoort toch bij het leven.
Goed aangepakt ja.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:04 schreef Kally het volgende:
Ik vind dat toch wel goed gedaan op school, de directeur kwam naar de klas van de jongste vandaag om uitleg te geven over de juf die haar baby had verloren. Hij vroeg of iemand wist wat er was gebeurd, uiteraard moest mijn jongste het zeggen en toen vroeg hij en waarom zijn ze dan zo verdrietig? Dat wist mijn jongste ook te vertellen
Was het een miskraam? of gewoon overleden in de wieg?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:04 schreef Kally het volgende:
Je hebt mijn adres toch al? Anders stuur ik hem nog maar een keerquote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:05 schreef Lutte het volgende:
Je mag je adres best PM'en hoor Bos, dan doe ik een kaartje fixen.
ik heb m nog hoor.. *gniffel*quote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:05 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dan zou ik mijn adres nog een keer rond gaan PM-en, maar dat doe ik niet..
PM's verwijderd met nieuwjaar.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:08 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Je hebt mijn adres toch al? Anders stuur ik hem nog maar een keer
Uhm kindje was gestorven in haar buik, moest dus weggehaald wordenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:07 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Was het een miskraam? of gewoon overleden in de wieg?![]()
Oeh bah..quote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:09 schreef Kally het volgende:
[..]
Uhm kindje was gestorven in haar buik, moest dus weggehaald worden
Altijd positief blijven.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:09 schreef PatriQue89 het volgende:
Onderweg naar weegmoment, er is niks af, ik weet t zeker!
Dat lijkt me zo enorm vreselijk... Vijf maanden is superlang, al over de helft...quote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:09 schreef Kally het volgende:
[..]
Uhm kindje was gestorven in haar buik, moest dus weggehaald worden
Vreselijk jaquote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:13 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dat lijkt me zo enorm vreselijk... Vijf maanden is superlang, al over de helft...
Nee, des te verder je bent (ook in je zwangerschap) des te sterker de band al is, voor 3 maanden voel je nog niet echt wat en als het dan misgaat blijft je (is mijn mening) een hoop bespaard want het gaat niet voor niks fout, maar als je al leven hebt gevoeld is het echt en hou je er al van, dan is het verdriet veel erger, een kind verliezen wat al bestaat kan ik me niet eens voorstellen.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:14 schreef Bos81 het volgende:
Ik durf het niet met zekerheid te zeggen, maar een miskraam is misschien wel erger dan een kind op een later tijdstip te verliezen..
das waar.. Ik kreeg allemaal aandacht vorig weekend met uitgaan.. It felt damn good! Gingen aan mijn goddelijke kobtje zitten enzoo.. Whoeee!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:18 schreef Kally het volgende:
Kitty je blijft lekker hoor, kilo meer of minder
Tot drie maanden is toch zeg maar de grens van dat je het nog beter stil kan houden, en na die tijd is de kans dat het nog fout gaat stukken kleiner? Want daarom lijkt me vijf maanden zo erg, dan ben je net over die grens heen, leeft uit naar de bevalling enzo...quote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:18 schreef Kally het volgende:
[..]
Vreselijk ja![]()
[..]
Nee, des te verder je bent (ook in je zwangerschap) des te sterker de band al is, voor 3 maanden voel je nog niet echt wat en als het dan misgaat blijft je (is mijn mening) een hoop bespaard want het gaat niet voor niks fout, maar als je al leven hebt gevoeld is het echt en hou je er al van, dan is het verdriet veel erger, een kind verliezen wat al bestaat kan ik me niet eens voorstellen.
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:21 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
das waar.. Ik kreeg allemaal aandacht vorig weekend met uitgaan.. It felt damn good! Gingen aan mijn goddelijke kobtje zitten enzoo.. Whoeee!
Okee, ja ik ben natuurlijk geen vrouw en zal dus nooit ervaren wat het is om zwanger te zijn. Maar ook de psychische tik die je krijgt bij een miskraam lijkt me vreselijk.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:18 schreef Kally het volgende:
[..]
Vreselijk ja![]()
[..]
Nee, des te verder je bent (ook in je zwangerschap) des te sterker de band al is, voor 3 maanden voel je nog niet echt wat en als het dan misgaat blijft je (is mijn mening) een hoop bespaard want het gaat niet voor niks fout, maar als je al leven hebt gevoeld is het echt en hou je er al van, dan is het verdriet veel erger, een kind verliezen wat al bestaat kan ik me niet eens voorstellen.
Klopt precies, en natuurlijk is dat ook verschrikkelijk.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:22 schreef Lutte het volgende:
[..]
Tot drie maanden is toch zeg maar de grens van dat je het nog beter stil kan houden, en na die tijd is de kans dat het nog fout gaat stukken kleiner? Want daarom lijkt me vijf maanden zo erg, dan ben je net over die grens heen, leeft uit naar de bevalling enzo...
Maar sowieso, een kindje verliezen is altijd erg... Dat hoop ik echt nooit mee te hoeven maken, ik heb gezien hoe een aanslag dat is toen mijn neefje overleed...
Dat is ook zo hoor Bos, je krijgt er echt wel een tik van, het is gewoon afschuwelijk.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:23 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee, ja ik ben natuurlijk geen vrouw en zal dus nooit ervaren wat het is om zwanger te zijn. Maar ook de psychische tik die je krijgt bij een miskraam lijkt me vreselijk.
Ja natuurlijk je kind hoe dan ook zien sterven is een van de vreselijkste dingen die je kan overkomen..
Als je afvalt moet je toch maar één weegschaal gebruiken? Juist om die afwijkingen te voorkomen?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:22 schreef PatriQue89 het volgende:
En die weegschaal van die consulente klopt gewoon niet.. Ik was daar 118 en thuis 120
Klinkt mischien hard en dom om het hier neer te zetten, maar je vriendje kan er helaas over mee praten..quote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:22 schreef Lutte het volgende:
[..]
Tot drie maanden is toch zeg maar de grens van dat je het nog beter stil kan houden, en na die tijd is de kans dat het nog fout gaat stukken kleiner? Want daarom lijkt me vijf maanden zo erg, dan ben je net over die grens heen, leeft uit naar de bevalling enzo...
Maar sowieso, een kindje verliezen is altijd erg... Dat hoop ik echt nooit mee te hoeven maken, ik heb gezien hoe een aanslag dat is toen mijn neefje overleed...
dat is nietquote:
weegschaal thuis week max 0.2 kg af de heule tijd dan daar..quote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:24 schreef Lutte het volgende:
[..]
Als je afvalt moet je toch maar één weegschaal gebruiken? Juist om die afwijkingen te voorkomen?
Want het gewicht dat je afvalt klopt dan sowieso, wat je weegt misschien niet. Maar dat weet je nu ook niet.
beetje vreemde post, vind ik persoonlijkquote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:24 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Klinkt mischien hard en dom om het hier neer te zetten, maar je vriendje kan er helaas over mee praten..
Ik zeg toch ook, dat het misschien hard en dom is..quote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:26 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
beetje vreemde post, vind ik persoonlijk
Ik vond het al een wonder dat ze de verliezer bekend maakten!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:28 schreef iBenny het volgende:
Wachten op volgende week voor de uitslag van WIDM
Dat doen ze toch elk jaar? Een van de 3 bekend makenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:29 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik vond het al een wonder dat ze de verliezer bekend maakten!
jaaaa ggrrrr.. Ik denk dan toch stiekem, art!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:28 schreef iBenny het volgende:
Wachten op volgende week voor de uitslag van WIDM
Ik weet het niet... het ligt te veel voor de handquote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:30 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
jaaaa ggrrrr.. Ik denk dan toch stiekem, art!
Ja maar er stonden vaak zat vier man in de finale, nu maar drie, dus is het nu een van de twee in plaats van een van de drie.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:30 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat doen ze toch elk jaar? Een van de 3 bekend maken
Vorig seizoen werd er iig 1 van de 3 bekend gemaakt (was toen de winnaarquote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:31 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja maar er stonden vaak zat vier man in de finale, nu maar drie, dus is het nu een van de twee in plaats van een van de drie.
Ik denk Art maar ik zit op Patrick, omdat ik daar als sinds afl. twee op zit en ik het dan al die tijd goed heb gehad.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:31 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik weet het niet... het ligt te veel voor de hand
Ja misschien is dat juist zn tactiek.. Dat ze dan niet op hem gaan zitten..quote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:31 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik weet het niet... het ligt te veel voor de hand
Het is ook maar net hoe ze het in beeld brengen.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:34 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja misschien is dat juist zn tactiek.. Dat ze dan niet op hem gaan zitten..
Vorig jaar heb ik wel van alles meegelezen op het forum.. heb ik dit jaar neit gedaan.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:34 schreef Lutte het volgende:
Ik kan nu al niet wachten op al die 'hints'.
Maar de WIDM-hints zelf dan.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:35 schreef iBenny het volgende:
[..]
Vorig jaar heb ik wel van alles meegelezen op het forum.. heb ik dit jaar neit gedaan.
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:24 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Klinkt mischien hard en dom om het hier neer te zetten, maar je vriendje kan er helaas over mee praten..
Ik was weer 2,6 kilo afgevallenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:36 schreef PatriQue89 het volgende:
Hongerrr.. Neem shake pas na consult.. Scheelt weer 300 ml
Je bent echt goed bezig c_a!!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik was weer 2,6 kilo afgevallen
in 1 week?!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
heeel goed! Mag je nu afbouwen??quote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
quote:
Dat dus, ik zei expres even niks omdat ik er echt boos over ben, er vliegen wel meer sneren richting Benny de laatste tijd maar deze slaat echt totaal helemaal nergens op.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:42 schreef PatriQue89 het volgende:
Bos, ik persoonlijk vind dat je je post moet aanpassen, vind het niet kunnen..
Wel heel erg traag jaquote:
ja, zal mn werk telefoon maar is gaan zoeken en in de oplader hangenquote:
Jaquote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:52 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ja, zal mn werk telefoon maar is gaan zoeken en in de oplader hangen
heb je btw politiebureau gezien at CV ?
Ja popcorn en chips is al binnenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:52 schreef Lutte het volgende:
[..]
En je ging toch ook nog muffins bakken met de jongens?
nee volgende week pasquote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:39 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
heeel goed! Mag je nu afbouwen??
Afgelopen nacht was het ook al dikke stront.quote:
Ik ben echt zo trots op jequote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee volgende week pas
Ik weeg nu 67,1 kilo en ik wild enaar de 65 kilo.
Tuurlijk dat ga ik nooit halen voor volgende week vrijdag. Maar 66 kilo vind ik ook goed....Dus nog even een week doorbijten
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:55 schreef JJH het volgende:
[..]
Afgelopen nacht was het ook al dikke stront.
Goedemiddag.
Ik heb al de afwas gedaan, gezogen, gestoft, ramen gewassen, was gedraait. Zometeen als die van gister droog is deze ophangen, daarna nog ff naar de opticien en aan het werk.
Ik vind het knap hoorquote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee volgende week pas
Ik weeg nu 67,1 kilo en ik wild enaar de 65 kilo.
Tuurlijk dat ga ik nooit halen voor volgende week vrijdag. Maar 66 kilo vind ik ook goed....Dus nog even een week doorbijten
Aah wat schattig! Dan kijken ze er in ieder geval naar uit.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:54 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja popcorn en chips is al binnen
Vanmorgen zei jongste om half 7 vergeet je de popcorn niet
ik ken hetquote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:57 schreef JJH het volgende:
[..]
Van uitstel komt geen afstel.
Nog steeds naweeen van carnaval.
Ja dat snap ik, je bent ook al een hele tijd bezigquote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja ik ben voor het eerst sinds lange tijd ook trots op mezelfHihihi
maar ben het nu wel zat
Smakelijk.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:56 schreef Bos81 het volgende:
Ik ben naar mijn vrijwillgerswerk (etentje enzo)![]()
en nogmaals sorry voor die domme post van net
Ja, ik stiekum ookquote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:56 schreef Lutte het volgende:
[..]
Aah wat schattig! Dan kijken ze er in ieder geval naar uit.
Nieuwe bril?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:58 schreef JJH het volgende:
Maar ik ben eerst even naar de brillenboer toe.
hoe lang heb jij over die 2de high heel gedaan ???quote:
O ja, die heb ik ergens voor je, was ik vergeten, sorryquote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:59 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
hoe lang heb jij over die 2de high heel gedaan ???
17 weken nuquote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:59 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja dat snap ik, je bent ook al een hele tijd bezig
Ik heb het niet gezien, maar was leuk hoorde ikquote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
17 weken nu![]()
Ik ga even Oh Oh Tirol terugkijken
Ik vond het weer hilarischquote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
17 weken nu![]()
Ik ga even Oh Oh Tirol terugkijken
staat erinquote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:00 schreef Kally het volgende:
[..]
O ja, die heb ik ergens voor je, was ik vergeten, sorry
Tsunami Alert for New Zealand, the Philippines, Indonesia, Papua New Guinea, Hawaii, and others. Waves expected over the next few hours, caused by 8.9 earthquake in Japan.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:02 schreef charmed_angel het volgende:
Maar niemand weet of Singapore ook gevaar loopt?
Neuh gewoon de normale giftsquote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:03 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
staat erin
Zal zo ook even kijken of ik jou kan helpen
moet ik weer ff wachten, heb uurtje terug ofzo iedereen die poltieding gestuurdquote:
wat vaag???quote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:06 schreef PatriQue89 het volgende:
Hmm, afgevallen... Right3x gewogen, 110
114:') en 117.. Daar maar op gehouden !
Geeft niet, zo je heels heb jequote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:06 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
moet ik weer ff wachten, heb uurtje terug ofzo iedereen die poltieding gestuurd
Haha lekker vaagquote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:06 schreef PatriQue89 het volgende:
weet ik t..quote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
wat vaag???
Wat voor weegschaal heeft dat mens?
thanksquote:
Blijven volhoudenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:06 schreef PatriQue89 het volgende:
Je komt aan van dat dieet?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:06 schreef PatriQue89 het volgende:
Binnen een minuutquote:
Ik had het vanmorgen gezien op tv jaquote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:09 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
thanks
[..]
Blijven volhouden
En o dit fragment:
http://www.omroepbrabant.(...)p+Its+Amsterdam.aspx
je mag niet generaliseren, maar wie staan er vooraan ...
hahaha nee, 3 x gewogen vandaag, eerste keer 114.8 maar dat leek mij sterk. Nog een keer.. Werd 110.2quote:
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:10 schreef iBenny het volgende:
[..]
Oooohw.. ik dacht van de afgelopen weken
maar wel gewoon afgevallen toch?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:11 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
hahaha nee, 3 x gewogen vandaag, eerste keer 114.8 maar dat leek mij sterk. Nog een keer.. Werd 110.2. Nog een keer.. 117.2 daar maar op gehouden!
waarom nietquote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:12 schreef PatriQue89 het volgende:
Maar 117 lijkt me ook sterk.. Heb afgelopen week 16 shakes niet genomen
allemaal hoofddoekjesquote:
Ja, nou ja wel veel jaquote:
CV vindt van nietquote:
Of die kerncentrale bedoel ikquote:
Nou, er is al een noodtoestand afgeroepen dus het kan zo maar zijn dat hij al lektquote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:16 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw die... ja, als die ontploft heb je pas echt een groot probleem
Daar?? Of rest van de wereld ook?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:16 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw die... ja, als die ontploft heb je pas echt een groot probleem
Nou ja lieffie, als het in de lucht komt is niet goed he, en de wind neemt het wel mee ergens anders naar toequote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Daar?? Of rest van de wereld ook?
Ik maak me meer zorgen om me neefje....
Vooral daar. Ik weet niet hoe groot die centrale is.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Daar?? Of rest van de wereld ook?
Ik maak me meer zorgen om me neefje....
Yep, 4 (!!) andere centrales waren wel stilgelegd zonder ellendequote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:18 schreef iBenny het volgende:
[..]
Vooral daar. Ik weet niet hoe groot die centrale is.
Die is op japan?
Nee singapore...quote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:18 schreef iBenny het volgende:
[..]
Die is op japan?
Ik vergeet altijd waar Japan ligt, omdat het rechts op de kaart ligt, en dus keiver van Amerika op de kaart, maar de wereld is een bolletje dus eigenlijk keidichtbij.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:18 schreef iBenny het volgende:
[..]
Die is op japan?
Ik denk dat het wel goed komt meis, er is waarschuwing genoeg voorafquote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee singapore...
Net op de IC gelegen voor de mexicaanse griep en nu dit wat toch wel dichtbij is
Klopt want de westkust van Amerika is ook in aanmerking voor de Tsunami, althans vanmorgen nog welquote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:21 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik vergeet altijd waar Japan ligt, omdat het rechts op de kaart ligt, en dus keiver van Amerika op de kaart, maar de wereld is een bolletje dus eigenlijk keidichtbij.
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:21 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik vergeet altijd waar Japan ligt, omdat het rechts op de kaart ligt, en dus keiver van Amerika op de kaart, maar de wereld is een bolletje dus eigenlijk keidichtbij.
ja maar is toch engquote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:21 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik denk dat het wel goed komt meis, er is waarschuwing genoeg vooraf
Jawel zoiets is altijd engquote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja maar is toch eng
OMG Oh oh TirolMet die Uggs
Nou, niet zo ontzettend keidichtbij hoorquote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:21 schreef Lutte het volgende:
[..]
Als je het vergelijkt met Nederland-Japan, wat in mijn hoofd veel dichterbij is omdat Nederland in het midden van de kaart ligt en Japan rechts.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:25 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou, niet zo ontzettend keidichtbij hoor.
In jouw hoofd is de wereld plat?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:27 schreef Lutte het volgende:
[..]
Als je het vergelijkt met Nederland-Japan, wat in mijn hoofd veel dichterbij is omdat Nederland in het midden van de kaart ligt en Japan rechts.
Nee, zonnebril.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:59 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nieuwe bril?
Ik moet ook weer een keer. Die van mij is oud, versleten en vies.
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:31 schreef PatriQue89 het volgende:
Oh, ik ben vroeguur eerder thuis dan geplant! Trein net gehaald.. Nu snel shake in elkaar zetten.
Neuhj?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:31 schreef JJH het volgende:
[..]
Heb jij wel eens een amerikaanse wereldkaart gezien?
Jaa, dat leg ik toch net uit?quote:
Je moet "je" even door "mijn" en "ik" vervangen.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:32 schreef Lutte het volgende:
[..]
Jaa, dat leg ik toch net uit?Die wereldkaart is zo in je hoofd gestampt dat je soms vergeet dat de wereld een bolletje is.
Een wattes?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:32 schreef Kally het volgende:
CV'ers ik moet shoepolish hebben, altublieft
Schoenenpoets.quote:
quote:
Ik meende dat ze daar hun eigen werelddeel in het midden plempen.quote:
Japanquote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:36 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik meende dat ze daar hun eigen werelddeel in het midden plempen.
[ afbeelding ]
Zoiets dus.
Maar waar is die Quake geweest dan? Heb ik één dagje de tv niet aan, en dan vergaat de halve wereld.
Jullie dan misschien niet, maar er zijn echt wel meer mensen, we hebben het er vaak zat op school over gehad, zelfs mijn lerares aardrijkskunde.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:34 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je moet "je" even door "mijn" en "ik" vervangen.
Ik heb nu lekker weer mijn 'eigen' auto weer. Rijd eigenlijk alleen ik en een collega die maandag/dinsdag/woensdag werkt op. Die andere rijd een stuk minder prettig.quote:
Maar je weet toch dat iedereen op FOK! zeer hoogbegaafd is en enorm geschapen?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:37 schreef Lutte het volgende:
[..]
Jullie dan misschien niet, maar er zijn echt wel meer mensen, we hebben het er vaak zat op school over gehad, zelfs mijn lerares aardrijkskunde.
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:38 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Maar je weet toch dat iedereen op FOK! zeer hoogbegaafd is en enorm geschapen?
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:38 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Maar je weet toch dat iedereen op FOK! zeer hoogbegaafd is en enorm geschapen?
400 km van de kust bij Sendai.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:38 schreef JJH het volgende:
[..]
Ja dat snap ik.
Onder zee? Op land? Wanneer?
Wacht, ik zal cnn even aanzetten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |