quote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:36 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik meende dat ze daar hun eigen werelddeel in het midden plempen.
[ afbeelding ]
Zoiets dus.
Maar waar is die Quake geweest dan? Heb ik één dagje de tv niet aan, en dan vergaat de halve wereld.
echt ?????quote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:45 schreef iBenny het volgende:
Er is gewoon een schip en een trein helemaal verdwenen
Hoe dat dan?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:47 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik kan niet wachten tot mn kaak gebroken is.. (Zo.. Dat klinkt gek) mn hoofd ontploft bijna
wanneer gaat dat gebeuren?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:47 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik kan niet wachten tot mn kaak gebroken is.. (Zo.. Dat klinkt gek) mn hoofd ontploft bijna
Yupquote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
echt ?????
Ik volg het allemaal niet zo...
Ik volg alleen of het niet bij Singapore komt en Hawaii
Ohw, das kutquote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:49 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
door verkeerde stand van kaak heb ik heel veel hoofdpijn, zoals nu
moet woensdag weer naar de tandarts.. Ik hoop dat ik dan mn doorverwijzing krijg.. (Dat word de 12de keer dat ik heen moet, in 8 maand tijdquote:
Als het consulaat/ambassade weet welke Nederlanders er in Japan zijn, en ze die allemaal hebben kunnen bereiken, dan weet je toch dat er geen Nederlandse slachtoffers zijn?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:49 schreef iBenny het volgende:
[..]
Yup
En BuZa heeft al fftjes gemeld dat er geen Nederlandsers zijn omgekomen. Terwijl nog niet eens bekend is hoeveel er zijn omgekomen en sowieso wie er zijn omgekomen
Veel plezierquote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:03 schreef Kally het volgende:
Ik ga ook nog even wat doen hier, ben er later vanavond wel na de film
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |