Ik bedoel vooral dat het jammer is dat Nesbitt ineens helemaal niks meer waard isquote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:08 schreef Arcee het volgende:
[..]
Gister was anders aardig spannend met Sablikova.
ja daarom juist, heeft ie al lopen zwetsen dat hij het wereldrecord van Sven gaat verbreken?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:11 schreef oxylus11 het volgende:
[..]
Bob is al viervoudig wereldkampioen en olympisch kampioen. Daar ging hij ook van naast zijn schoenen lopen.
Tsja, wie kan er inderdaad haar op de 1000 meter bijhouden...Alleen Nesbitt, en die is nog slechter dan vorige week lijkt wel..En Wust wordt alleen maar beterquote:
dat zal wel weerquote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:42 schreef DeeBee het volgende:
Sablikov straks voor de 5 kilometer weer miraculeus hersteld natuurlijk...
Leenstra is ook ziek. Vorige week moest de tegenstand vooral van de overige Nederlandse deelnemers komen.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:37 schreef Norrage het volgende:
[..]
Tsja, wie kan er inderdaad haar op de 1000 meter bijhouden...Alleen Nesbitt, en die is nog slechter dan vorige week lijkt wel..En Wust wordt alleen maar beter
Waarom?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:46 schreef roos85 het volgende:
dat zal wel weer
echt zo triest als sporters zich zo gedragen
Maar zeg dan niet dat je ziek bent.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:49 schreef golfer het volgende:
[..]
Waarom?
Als je niet goed in vorm bent en weet dat je kansloos bent voor de titel op de 1.500 meter, waarom zou je je lichaam dan zo voor niets inspannen i.p.v. te sparen voor de afstand waar je wel goed in bent.
Ik kan die keuze van haar goed begrijpen.
Sablikova komt om te winnen en niet om anoniem ergens 5e of 6e op een afstand te worden.
Sablikova is altijd ziek,zwak,misselijk of geblesseerd..quote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:49 schreef golfer het volgende:
[..]
Waarom?
Als je niet goed in vorm bent en weet dat je kansloos bent voor de titel op de 1.500 meter, waarom zou je je lichaam dan zo voor niets inspannen i.p.v. te sparen voor de afstand waar je wel goed in bent.
Ik kan die keuze van haar goed begrijpen.
Sablikova komt om te winnen en niet om anoniem ergens 5e of 6e op een afstand te worden.
Nee,. dat is wel zo. Ze kan zich ook gewoon terugtrekken zonder zich ziek te melden.quote:
zou me verbazen...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |