Ik blijf me verbazen over mensen die pannen op het vuur zetten en daarna het huis verlaten.quote:Op vrijdag 23 september 2011 08:25 schreef Sorella het volgende:
Eieren opzetten, weggaan en 2 uur later thuis komen, we zijn bij de buren gaan zitten en de visite ging meteen weg.
Neee, wat zonde!quote:Op vrijdag 23 september 2011 08:25 schreef Sorella het volgende:
Mijn schoonzus en haar man kwamen een keer op visite en hij vroeg om een whiskey, mijn man wou een biertje maar ik had al fris ingeschonken voor hem dus hij kreeg dat eerst, zegt mijn zwager dat de whiskey bedorven is en hij een biertje wou.
Ik de whiskey weggegooid en wat er nog in de fles zat (halfvol) wist ik veel dat whiskey niet kan bederven
Inderdaad. Al is zoiets zo gedaan zonder erg. Zelf niet mee gemaakt overigens, wel iets anders.quote:Op vrijdag 23 september 2011 10:09 schreef Fixers het volgende:
[..]
Ik blijf me verbazen over mensen die pannen op het vuur zetten en daarna het huis verlaten.![]()
![]()
![]()
Was op vakantie in mexico, verteld de gids tijdens een rondleiding in tulum, ah, kijk dit is de wilde plant waar de chilipepers, paprika etc later allemaal uit gefokt zijn. Ik trek een rijstkorrel groot vruchtje er van af en kauw er op, mmmm zeg ik terwijl mijn bek brandt, lekker zoet en knipoog naar gids. Rest van gezelschap probeert ook en brand hun mond.quote:Op dinsdag 19 april 2011 17:10 schreef Resistor het volgende:
Madame Jeanettes zijn niet geschikt om rauw in de mond te doen en goed te kauwen
En ik was ook nog nuchter, geen vrienden die mij aanmoedigden... Ik wilde het gewoon even proeven
(maar na een half uurtje is de pijn wel over, valt wel mee, en in de 'nasi' waren ze heerlijk)
quote:Op vrijdag 23 september 2011 11:42 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Was op vakantie in mexico, verteld de gids tijdens een rondleiding in tulum, ah, kijk dit is de wilde plant waar de chilipepers, paprika etc later allemaal uit gefokt zijn. Ik trek een rijstkorrel groot vruchtje er van af en kauw er op, mmmm zeg ik terwijl mijn bek brandt, lekker zoet en knipoog naar gids. Rest van gezelschap probeert ook en brand hun mond.
LOL
Klopt, maar die stond al vanaf 4 uur smiddags op het vuur. Achteraf vond ik het vreemd dat ik het niet geroken had. Heeft toch zowat 15 uur lang op een klein pitje gestaan laagste standje.quote:Op vrijdag 23 september 2011 11:04 schreef Bluurgh het volgende:
pan op het vuur zetten en gaan slapen vind ik ook niet erg slim
Dat is echt stom. Echt heel stom.quote:Op woensdag 16 november 2011 17:50 schreef unknown89 het volgende:
Oh en een eitje stuk tikken gaat veel makkelijk op het aanrecht dan op de rand van de pan..tot nu toe hoefde ik maar één keer rauw ei te ruimen tussen het gasfornuis en het aanrecht..
Nee wat jij doet is geniaalquote:Op woensdag 16 november 2011 18:04 schreef RobinOok het volgende:
[..]
Dat is echt stom. Echt heel stom.
Zou geen medelijden hebben als je moet ruimen.
Stommerik.
Wat heb jij vandaag?quote:Op woensdag 16 november 2011 18:04 schreef RobinOok het volgende:
[..]
Dat is echt stom. Echt heel stom.
Zou geen medelijden hebben als je moet ruimen.
Stommerik.
En dit is hierna gewoon opgegeten?quote:Op woensdag 16 november 2011 21:03 schreef SadKingBilly het volgende:
Ben 39 en de enige kookblunder die ik me kan herinneren is een wokpan met krieltjes op de wokbrander zetten, ze bakken (acht tot tien minuten constant schudden anders branden ze aan, rotdingen) en als ze klaar zijn naar een andere pit zetten om snel de saus te binden... En de pan dan zo scheef op de pit zetten dat 'ie kantelt en alle krieltjes aan de rol gaan over het aanrecht. Gelukkig had ik dat net ontsmet en opgeruimd dus ze konden er zo weer terug in, maargoed. Blij dat mijn vrouw in de kamer zat en het niet meekreeg
Seinfeld was een leuke serie he.quote:Op woensdag 16 november 2011 21:12 schreef zyx1981 het volgende:
[..]
En dit is hierna gewoon opgegeten?
Beetje in de categorie van de actie van een jonge nicht van me. Ze liet de tandenborstel van haar zus in de wc vallen...en zette die borstel terug in de beker. Pas twee weken later durfde ze dit op te biechten.
Een serie dat 8 jaar geleden op tv was.quote:Op woensdag 16 november 2011 21:16 schreef zyx1981 het volgende:
[..]
? Ik kijk reeds 7 jaar geen tv meer, wat is Seinfield?
quote:Op woensdag 16 november 2011 21:18 schreef mootie het volgende:
Zelf soep trekken, na een paar uur met een warrig hoofd afgieten. En het dan verkeerd om doen.
Daar stond ik, met een vergiet vol soepgroente, mergpijp en soepvlees
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |