Haha dat het t verkeerde was, conimex moet af en toe kunnen als je geen tijd hebt om te koken tochquote:Op maandag 27 februari 2012 14:47 schreef MaximusTG het volgende:
Wat is dan de blunder, dat het het verkeerde was, of dat het conimex was![]()
?
quote:Op maandag 27 februari 2012 14:37 schreef classpc het volgende:
[..]
Ik snap niet helemaal wat hier nou een blunder aan is...
Dat. En het klinkt ook echt te ranzig.quote:Op maandag 27 februari 2012 15:22 schreef MaximusTG het volgende:
Euhm, misschien dat hetgeen gequote is helemaal niets met wentelteefjes te maken heeft, maar slechts gebakken brood met halvarine/margarine is?
Het water loopt je in de mond bij de gedachte aan een margarine-teefje?quote:
Zojuist dus weer gebeurdquote:Op zaterdag 19 november 2011 23:46 schreef ikweethetookniet het volgende:
6 lekkere verse eitjes in de eierkoker elektrisch doen en dan achter de computer kruipen en Fokken![]()
Gaat wel een lampje branden en belletje rinkelen maar dat is in de keuken en compi staat in de huiskamer![]()
Samengevat na 30 minOja er was iets in de keuken en even later 6 tennisballen met geel kruimel van binnen
Heb je een losse kookwekker? Neem die dan gewoon mee de huiskamer in. Doe ik ook altijd.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 00:51 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Zojuist dus weer gebeurd![]()
Morgen maar eens tennissen dan
Zo simpel, zo effectief!quote:Op vrijdag 2 maart 2012 01:27 schreef classpc het volgende:
[..]
Heb je een losse kookwekker? Neem die dan gewoon mee de huiskamer in. Doe ik ook altijd.
Ik had ooit ommeletten proberen te maken met alleen boter. Zeven of acht was ik toen (?)quote:Op maandag 27 februari 2012 15:22 schreef MaximusTG het volgende:
Euhm, misschien dat hetgeen gequote is helemaal niets met wentelteefjes te maken heeft, maar slechts gebakken brood met halvarine/margarine is?
Ik gebruik een kookwekker voor bij meditatie en bij het douchen. Als de wekker afgaat moet ik stoppen.quote:
Ik ook. Echt altijd.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 01:27 schreef classpc het volgende:
[..]
Heb je een losse kookwekker? Neem die dan gewoon mee de huiskamer in. Doe ik ook altijd.
Ah! Precies dat heb ik een keer gehad, maar dan met een schaal terug in de oven zetten inclusief kunststof onderzetterquote:Op zaterdag 3 maart 2012 12:36 schreef tech4u het volgende:
Gister pan soep even op een onderzetter gezet. Daarna weer op het fornhuis en ik ging even naar boven.
Ik kom weer beneden gigantische plastic/rubber stanklucht.
Onderzetter was aan de pan blijven plakken.
Eierkokers zijn rotdingen.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 00:51 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Zojuist dus weer gebeurd![]()
Morgen maar eens tennissen dan
Nee. Bij inductie blijft het ook nog een tijdje heet.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 21:27 schreef tomaat52 het volgende:
Volgens mij ben je in de war met keramisch.
Dat.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 21:27 schreef tomaat52 het volgende:
Volgens mij ben je in de war met keramisch.
Inductiekoken werkt door een magneetveld dat voorwerpen die stroom geleiden verwarmt. Dus je kookplaat (van glas) wordt niet warm, net als je handschoen of je hand.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 21:19 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Eierkokers zijn rotdingen.
Laatst was die van mij blijkbaar kapot, want hij ging niet "piepen" zeg maar.
Wou ik 'm zelf uitzetten, kon dat niet, want hij stond onder stroom.![]()
De stekker er dus uit getrokken en mijn hand deed later op de avond best wel pijn.![]()
Ik heb sinds kort inductie (heb altijd een gasaansluiting gehad).
Dus ben er nog niet helemaal aan gewend.
Had ik een ovenwant op een van die pitten gelegd, maar met inductie blijft het natuurlijk nog een hele tijd heet.
Net op tijd achtergekomen en nu heb ik een overwant die aan een kant donkerbruin is.
Daarom kan het idd dus niet.quote:Op zondag 11 maart 2012 00:00 schreef Tchock het volgende:
[..]
Inductiekoken werkt door een magneetveld dat voorwerpen die stroom geleiden verwarmt. Dus je kookplaat (van glas) wordt niet warm, net als je handschoen of je hand.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |