quote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:59 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Oke, vaag. Maar terugtrekkend water hoeft dus niet te betekenen dat er ook 100% een grote golf aankomt?
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:59 schreef HyperViper het volgende:
Mensen is die golf nu al geweest? Ik ben even 15 min weggeweest.
neequote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:59 schreef HyperViper het volgende:
Mensen is die golf nu al geweest? Ik ben even 15 min weggeweest.
Nergens meer.... Indonesië werd net getroffen door een tsunami van 10cm hoogte. Dus we zullen nergens op de wereld echt meer golven zien die schade zullen aanrichten.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:01 schreef Swomp het volgende:
Waar is het risico op erg grote golven nu het hoogst ? Want nu op dit moment in hawaii lijkt er niks aan de hand...
Terschelling.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:01 schreef Swomp het volgende:
Waar is het risico op erg grote golven nu het hoogst ? Want nu op dit moment in hawaii lijkt er niks aan de hand...
ah... okquote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:02 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Nergens meer.... Indonesië werd net getroffen door een tsunami van 10cm hoogte. Dus we zullen nergens op de wereld echt meer golven zien die schade zullen aanrichten.
Je mist de 64000 dollar questionquote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:05 schreef Xantalien het volgende:
Oke, ik ga drinken halen, en wat te eten. Vieze vuile tsunami, waag het niet om nu aan te vallen.
genoteerd..quote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:00 schreef NrTH het volgende:
Ok, ik ga naar de winkel, het komende half uur mag er niks gebeuren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |