je doet je sokken toch wel eens uit?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
als ik die lak ziet niemand dat ... het is winter heb nog geen slippers aan
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:43 schreef Toekito het volgende:
Ik ga mijn nagels rood-wit lakkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Douche-zequote:
I never look back, darling. It distracts from the now.
♥
snoepjesroze met bordeeaux glittertjesquote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:47 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
even mee lezen anders weet ik niet wat voor kleur het is morgen
Wattes?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:56 schreef Enfermera het volgende:
Ik ben raar. Matzes met pindakaas zijn echt ZO lekker![]()
wel met boter erbij op ook, maar danquote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:56 schreef Enfermera het volgende:
Matzes!quote:
Jaaa altijd boter erbij hoorquote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
wel met boter erbij op ook, maar dan![]()
![]()
ik eet die altijd alleen met suikerquote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:56 schreef Enfermera het volgende:
snoepjesroze met bordeeaux glittertjesquote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:53 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
snoepjesroze met bordeeaux glittertjes
En ik heb een nieuwe brilquote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:59 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
goed onthouden,
Zo word je nooit vet natuurlijkquote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:56 schreef Enfermera het volgende:
Ooooow, die dingen. Ja. Met pindakaasquote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:59 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Matzes![ afbeelding ]
[..]
Jaaa altijd boter erbij hoor![]()
![]()
Njam
Fotoooooooo!quote:
Haha ja, zo hoort het eik ook, of iig, zo eten Joodse mensen hetquote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik eet die altijd alleen met suiker
quote:
Ah, ben dus niet de enige!quote:
quote:
Dus MPG wacht maar tot morgenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |