quote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:58 schreef wel.o.k het volgende:
ik heb heul wel een fobo
[ afbeelding ]
de rechter ben ik![]()
rockyquote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:17 schreef RockNijntje het volgende:
Ik ben net pas wakkerIk had even slaap nodig denk ik
In de lesauto?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:20 schreef LovelyLady het volgende:
Halloo
Leuk rondje in de auto joh.. DE accu is leeg
Buurman, startkabels?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:20 schreef LovelyLady het volgende:
Halloo
Leuk rondje in de auto joh.. DE accu is leeg
quote:
jaquote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:17 schreef suikertaartje het volgende:
wat is chocoladetruffel toch goddelijk lekker
De accu is dood.. ergens wisten we dat in december alquote:
Hoe lag ie dan wel niet?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:22 schreef Muck het volgende:
wow, ik vraag me af of er mensen zijn die in een onmogelijkere houding dan TJ hebben liggen slapen
opgerold in een stoel met zijn ledematen over de leuningenquote:
leugensquote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:29 schreef Muck het volgende:
[..]
opgerold in een stoel met zijn ledematen over de leuningen
het is niet mijn accu probleemquote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:31 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik dacht na over jou accu-probleem.
In die houding ?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:31 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik dacht na over jou accu-probleem.
en het is accuprobleemquote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
het is niet mijn accu probleem
en het is JOUW
okee...quote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:29 schreef Muck het volgende:
[..]
opgerold in een stoel met zijn ledematen over de leuningen
Ik heb geen ideequote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:34 schreef suikertaartje het volgende:
Okee...snoepjesroze, donker bordeaux, donker bordeaux met glittertjes of koper met glittertjes?
Of snoepjesroze met een topping van bordeaux glittertjes?![]()
quote:
mijn teennagelsquote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb geen idee
waarvoor is het?
dat heb ik gemist.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:36 schreef RockNijntje het volgende:
[..]![]()
Toevallig dat we het gisteren over vreemde slaapplaatsen hadden
nagellak?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:34 schreef suikertaartje het volgende:
Okee...snoepjesroze, donker bordeaux, donker bordeaux met glittertjes of koper met glittertjes?
Of snoepjesroze met een topping van bordeaux glittertjes?![]()
Bordeaux met glitterquote:
ik lak de mijne straks donkerblauw denk ikquote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:38 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Bordeaux met glitter
Zegt iemand die nooit haar nagels lakt
Van kratjes en omgekeerde paraplu's tot op of in de drogerquote:
tenen of handen?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:39 schreef Muck het volgende:
[..]
ik lak de mijne straks donkerblauw denk ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
aan je voeten?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:43 schreef LovelyLady het volgende:
ik heb stompjes... ik heb geen nagels
even mee lezen anders weet ik niet wat voor kleur het is morgenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:42 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
tenen of handen?
of allemaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaal?
mijn handenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:42 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
tenen of handen?
of allemaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaal?
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:43 schreef Toekito het volgende:
Ik ga mijn nagels rood-wit lakkenik wacht wel even tot je weer slaaptSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |