Kom jij ook voor de high tea?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:09 schreef Solique het volgende:
Waar en hoelaat spreken we eigenlijk af morgen?
(mis halve en hele topics namelijk)
quote:
dan rond 14:00 in het hotelquote:
truffel voor het laatst bewarenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:11 schreef suikertaartje het volgende:
moet ik nou eerst marsepeinvulling of eerst truffelvulling?
OK, zal eens uitzoeken waar te parkeren.quote:
wantveld, 10min lopen en gratis parkeren, heeeeel grote parkeer plaatsquote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:14 schreef Solique het volgende:
[..]
OK, zal eens uitzoeken waar te parkeren.
Gevonden, lijkt iets verder dan 10min. Maar als het gratis is, dan is het altijd goed.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:14 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
wantveld, 10min lopen en gratis parkeren, heeeeel grote parkeer plaats
hadden we daar niet ook een hotelvergunning voor nodig op zondag?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:14 schreef wel.o.k het volgende:
wantveld, 10min lopen en gratis parkeren, heeeeel grote parkeer plaats
Volgens KG hier, naast die camouflagevlekquote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:14 schreef Solique het volgende:
[..]
OK, zal eens uitzoeken waar te parkeren.
Ja, klopt, en die zijn in het hotel te krijgen.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:16 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
hadden we daar niet ook een hotelvergunning voor nodig op zondag?
Goedemorgenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:17 schreef RockNijntje het volgende:
Ik ben net pas wakkerIk had even slaap nodig denk ik
gaat wel lekker he?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:20 schreef LovelyLady het volgende:
Halloo
Leuk rondje in de auto joh.. DE accu is leeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |