Ik las vandaag dat Rolls Royce op de hybrid overgaat.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Mezelf kennende zou ik gewoon een stukje verder gaan toeren, zolang ik maar rij maakt het me niet uit als het 30km om is. Zeker in de Triumph niet, die motor moet BRULLEN!
Ik had t gehoord ja, waren ze al een tijdje aan het onderzoeken. Past wel bij Rolls Royce, ze gaan voor 200% comfort, hybride techniek draagt daar wel aan bij. Dat het brandstof bespaart is mooi meegenomen.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik las vandaag dat Rolls Royce op de hybrid overgaat.
True. Toch zal een hybrid Rolls nooit 't zelfde zijn als eentje met V12...quote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik had t gehoord ja, waren ze al een tijdje aan het onderzoeken. Past wel bij Rolls Royce, ze gaan voor 200% comfort, hybride techniek draagt daar wel aan bij. Dat het brandstof bespaart is mooi meegenomen.
Ja I know...quote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom verantwoord je jezelf überhaupt?
checkquote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:37 schreef rival het volgende:
[..]
buiten de spits zeker
en tijdens de spits is het altijd nog beter dan de alternatieven
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:39 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ja I know...Ik kan er gewoon niet tegen dat ik wanhopig genoemd wordt omdat het gewoon helemaal niet waar is. Slet, ok, maar ik ben NIET wanhopig
My weak spot
Tsja, een Bentley zonder de 63/4e V8 al dan niet met twin turbo is ook geen Bentley, toch verkopen ze er nu meer dan ooit te voren.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
True. Toch zal een hybrid Rolls nooit 't zelfde zijn als eentje met V12...
Het is ook maar mijn meningquote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:42 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Tsja, een Bentley zonder de 63/4e V8 al dan niet met twin turbo is ook geen Bentley, toch verkopen ze er nu meer dan ooit te voren.
Wil er best 1, maar volgens mijn boekhouder zit het er voorlopig nog niet in.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is ook maar mijn meningAls een ander en Rolls hybid wil, moet ie dat lekker zelf weten. Ik denk ook dat het een goede zet is.:)
Misschien als je je huis verkoopt, kun je een halve betalenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:45 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wil er best 1, maar volgens mijn boekhouder zit het er voorlopig nog niet in.
Welk huis moet ik verkopen dan?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Misschien als je je huis verkoopt, kun je een halve betalen
Ik had er even niet aan gedacht dat je wel eens een huurder kon zijnquote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:46 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Welk huis moet ik verkopen dan?
Denk dat de huidige eigenaar dat niet zo prettig vind.
Tegen die tijd zijn de 1e hotels er wel weer, verder kan je helpen modder scheppenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:53 schreef CherryLips het volgende:
Nou, ik kan Japan van m'n lijstje schrappen in oktober denk ik.
Het ligt er nog. Ik zie het steeds op tv.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:53 schreef CherryLips het volgende:
Nou, ik kan Japan van m'n lijstje schrappen in oktober denk ik.
Dit was in mijn ogen de laatste echte Bentley:quote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is ook maar mijn meningAls een ander en Rolls hybid wil, moet ie dat lekker zelf weten. Ik denk ook dat het een goede zet is.:)
Vind dat wel iets hebben als bedrijfsauto jaquote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:54 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dit was in mijn ogen de laatste echte Bentley:
[ afbeelding ]
Hele gave brute wagen.
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom verantwoord je jezelf überhaupt?
quote:
Gelukkig is het hier geen knuffelcultuur waarbij je nooit es wat mag zeggen.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:32 schreef Royco1 het volgende:
[..]
+ nog veel meer
Je moet lekker zelf weten wat je doet
Ik gebruik em voor de boodschappen, durf me er niet mee te vertonen bijna, zo'n pauper bak.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:55 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Vind dat wel iets hebben als bedrijfsauto ja
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:56 schreef Kreator het volgende:
[..]
[..]
[..]
Gelukkig is het hier geen knuffelcultuur waarbij je nooit es wat mag zeggen.
Dan kun je beter maar altijd alles kwijlerig blijven benaderen in de hoop dat je er nog es op mag..
Toedels.
krea kwam aandacht te kortquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |