Ja I know...quote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom verantwoord je jezelf überhaupt?
checkquote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:37 schreef rival het volgende:
[..]
buiten de spits zeker
en tijdens de spits is het altijd nog beter dan de alternatieven
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:39 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ja I know...Ik kan er gewoon niet tegen dat ik wanhopig genoemd wordt omdat het gewoon helemaal niet waar is. Slet, ok, maar ik ben NIET wanhopig
My weak spot
Tsja, een Bentley zonder de 63/4e V8 al dan niet met twin turbo is ook geen Bentley, toch verkopen ze er nu meer dan ooit te voren.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
True. Toch zal een hybrid Rolls nooit 't zelfde zijn als eentje met V12...
Het is ook maar mijn meningquote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:42 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Tsja, een Bentley zonder de 63/4e V8 al dan niet met twin turbo is ook geen Bentley, toch verkopen ze er nu meer dan ooit te voren.
Wil er best 1, maar volgens mijn boekhouder zit het er voorlopig nog niet in.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is ook maar mijn meningAls een ander en Rolls hybid wil, moet ie dat lekker zelf weten. Ik denk ook dat het een goede zet is.:)
Misschien als je je huis verkoopt, kun je een halve betalenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:45 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wil er best 1, maar volgens mijn boekhouder zit het er voorlopig nog niet in.
Welk huis moet ik verkopen dan?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Misschien als je je huis verkoopt, kun je een halve betalen
Ik had er even niet aan gedacht dat je wel eens een huurder kon zijnquote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:46 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Welk huis moet ik verkopen dan?
Denk dat de huidige eigenaar dat niet zo prettig vind.
Tegen die tijd zijn de 1e hotels er wel weer, verder kan je helpen modder scheppenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:53 schreef CherryLips het volgende:
Nou, ik kan Japan van m'n lijstje schrappen in oktober denk ik.
Het ligt er nog. Ik zie het steeds op tv.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:53 schreef CherryLips het volgende:
Nou, ik kan Japan van m'n lijstje schrappen in oktober denk ik.
Dit was in mijn ogen de laatste echte Bentley:quote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is ook maar mijn meningAls een ander en Rolls hybid wil, moet ie dat lekker zelf weten. Ik denk ook dat het een goede zet is.:)
Vind dat wel iets hebben als bedrijfsauto jaquote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:54 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dit was in mijn ogen de laatste echte Bentley:
[ afbeelding ]
Hele gave brute wagen.
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom verantwoord je jezelf überhaupt?
quote:
Gelukkig is het hier geen knuffelcultuur waarbij je nooit es wat mag zeggen.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:32 schreef Royco1 het volgende:
[..]
+ nog veel meer
Je moet lekker zelf weten wat je doet
Ik gebruik em voor de boodschappen, durf me er niet mee te vertonen bijna, zo'n pauper bak.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:55 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Vind dat wel iets hebben als bedrijfsauto ja
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:56 schreef Kreator het volgende:
[..]
[..]
[..]
Gelukkig is het hier geen knuffelcultuur waarbij je nooit es wat mag zeggen.
Dan kun je beter maar altijd alles kwijlerig blijven benaderen in de hoop dat je er nog es op mag..
Toedels.
krea kwam aandacht te kortquote:
en toch is deze minstens net zo echt, luxer, beter, sneller, en heeft geen dakquote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:54 schreef PeuRac het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hele gave brute wagen.
Durf jij dat? Ben bang dat die bijt enzoquote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
en dan krijgt ie niet eens even een aai over de bol?
Das geen aandacht te kort hoorquote:
gewoon een beetje achter de oortjes kriebelen.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:58 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Durf jij dat? Ben bang dat die bijt enzo
Oeh, die is idd gaaf jaquote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:54 schreef PeuRac het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hele gave brute wagen.
Krijg kanker.quote:
Zo iemand in je willen bijten?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:58 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Durf jij dat? Ben bang dat die bijt enzo
Ja die is ook wel leuk.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:58 schreef rival het volgende:
[..]
en toch is deze minstens net zo echt, luxer, beter, sneller, en heeft geen dak
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:00 schreef CherryLips het volgende:
Ik wil deze auto:
[ afbeelding ]
Even een keertje de garages langs, kijken wat dat kost
Volkswagen motor, aandrijving en verdere techniekenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:58 schreef rival het volgende:
[..]
en toch is deze minstens net zo echt, luxer, beter, sneller, en heeft geen dak
[ afbeelding ]
Verkeerde plaatje. Je had het over een auto en je post een plaatje van een koektrommel.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:00 schreef CherryLips het volgende:
Ik wil deze auto:
[ afbeelding ]
Wij hebben een Kermit groene gehad. Met alle opties die je maar kon bedenken.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:00 schreef CherryLips het volgende:
Ik wil deze auto:
[ afbeelding ]
LOLquote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja die is ook wel leuk.
Maar mijn vader onterft me als ik geen Honda koop.
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:56 schreef Kreator het volgende:
Gelukkig is het hier geen knuffelcultuur waarbij je nooit es wat mag zeggen.
Dan kun je beter maar altijd alles kwijlerig blijven benaderen in de hoop dat je er nog es op mag..
"es wat zeggen" en "een discussie starten" is nog steeds niet echt "altijd de gefrustreerde hufter" uithangen.. lieve Kreaquote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:00 schreef Kreator het volgende:
[..]
Krijg kanker.
Ik probeer tenminste nog es een discussie op te starten, ipv dat kansloze inhoudsloze getwitter dat jij hier uitkotst.
Ik wil er even een stukje in rijden ookquote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:01 schreef Kreator het volgende:
[..]dat kun je ook op de internets zien hoor. Autoweek.nl bv. En die kost nie duur nie.
Geef hem smaak voor zijn verjaardag.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja die is ook wel leuk.
Maar mijn vader onterft me als ik geen Honda koop.
Ik vind niet dat Krea gefrustreerd over kwam hoorquote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:02 schreef rival het volgende:
[..]
[..]
"es wat zeggen" en "een discussie starten" is nog steeds niet echt "altijd de gefrustreerde hufter" uithangen.. lieve Krea
Ik ben een wijf, ik mag dat. Ik zoek een botsauto.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:01 schreef Godtje het volgende:
[..]
Verkeerde plaatje. Je had het over een auto en je post een plaatje van een koektrommel.
Die vind ik dan weer niksquote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:00 schreef CherryLips het volgende:
Ik wil deze auto:
[ afbeelding ]
Dat maken jij en je holmatties er van. Als er normaal gepost wordt, doe ik gewoon normaal mee. Maar het is hier een vies goor verkankerd kliekje geworden, die elkaar de hele dag aan het pm'en, daten en opgeilen zijn. Als er dan es een keer iemand anders binnenwandelt, of iemand met een mening wat vertelt, is het meteen een gefrustreerde hufter. Omgekeerde wereld.quote:
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wil er even een stukje in rijden ook
Anders is het zo zonde van m'n rijbewijsquote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]
proefritjes maken is leuk
Waarom nu ineens een auto?
Jij bent dus een van de redenen dat de zijkant van de S80 eruit ziet als een Golfbalquote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben een wijf, ik mag dat. Ik zoek een botsauto.
Krea heeft ook gewoon gelijk. Hij vindt dat ze wanhopig over komt. Zijn goed recht.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:04 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik vind niet dat Krea gefrustreerd over kwam hoor
Hij vertelde hoe hij er over dacht. En gek genoeg denkt hij hetzelfde er over. Alleen denk ik "wat een gezeik en sterf" en hij zegt er wat van
Af en toe in de auto van je ouders rijden kan toch ook?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Anders is het zo zonde van m'n rijbewijsMaar ik twijfel enorm, want ik heb het niet echt nodig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |