Ik moest lachen om mijn stomme zelfquote:
Je bent een paar dagen te laat in Oeteldonk.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben in 't mooie Den BoschJammer dat de keuringen afgelopen zijn, anders was ik even gaan kijken
Oh, hengstenkeurig, jaarlijks in Den Bosch op steenworp afstand van 't stationquote:
Ik doel er meer op dat je me het ene moment af probeert te maken met het feit dat ik blijkbaar iedereen afwijs om me een dag later de grond in te boren omdat ik wanhopig zou zijn. Dat druist lichtelijk tegen elkaar in, vind je ook niet?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:39 schreef Kreator het volgende:
[..]
"ik vind blauw een mooie kleur!"
"ja, dan klopt jouw definitie van blauw niet, want die kleur is echt vies!".
Had je eerder weg moeten gaan, met jouw werkgever kan die dat moeilijk weigerenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, hengstenkeurig, jaarlijks in Den Bosch op steenworp afstand van 't station
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:42 schreef Kreator het volgende:
OH YES!!!!!!!!!!! PAARDEN! Dat kon er nog wel bij vandaag.Thx! Dat maakt mijn Singlesdag weer goed.
Is al een week afgelopen of zoquote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:42 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Had je eerder weg moeten gaan, met jouw werkgever kan die dat moeilijk weigeren
Zal ik 't ook nog even over schoenen en nagellak gaan hebben?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:42 schreef Kreator het volgende:
OH YES!!!!!!!!!!! PAARDEN! Dat kon er nog wel bij vandaag.Thx! Dat maakt mijn Singlesdag weer goed.
Nee dat vind ik ook niet. Kennelijk raak ik gewoon een gevoelige snaar (meestal is het dan waar), want je flipt echt helemaal de pan uit om een simpele constatering mijnerzijds.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:42 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik doel er meer op dat je me het ene moment af probeert te maken met het feit dat ik blijkbaar iedereen afwijs om me een dag later de grond in te boren omdat ik wanhopig zou zijn. Dat druist lichtelijk tegen elkaar in, vind je ook niet?
ik zat nog op de vorige paginaquote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:44 schreef Cue_ het volgende:
[..]
je moest er wel wat lang over nadenken
Vergeet de jurkjes nietquote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zal ik 't ook nog even over schoenen en nagellak gaan hebben?
quote:
Is je levenscirkel gelijk weer rond.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zal ik 't ook nog even over schoenen en nagellak gaan hebben?
Dat is een feitquote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:47 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je hebt gewoon geen verstand van computers
Ik ook wel ,ook al was het de zoveelste domme actie die avondquote:
En, ben je aangenomen?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:47 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je hebt gewoon geen verstand van computers
Overdrijven is ook een vakquote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:45 schreef Kreator het volgende:
[..]
Nee dat vind ik ook niet. Kennelijk raak ik gewoon een gevoelige snaar (meestal is het dan waar), want je flipt echt helemaal de pan uit om een simpele constatering mijnerzijds.
Verder wijs je 12 keer per dag iemand af, omdat je wanhopig op zoek bent naar Mr perfect. Dus het 1 sluit het ander niet uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |