SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:22 schreef LastRequest het volgende:
Winkelier beter af met winkel in Broerstraat dan Kalverstraat
haha waar koop je datquote:
Enige positieve daaraan zou zijn is dat ze misschien niet zo stom zijn om hier ook weer nieuwe neer te zettenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:27 schreef IrishBastard het volgende:
[Upd] Japan: Problemen bij kerncentrales
Gaat goed daarNuclear meltdown anyone?
Ja, en dan achteraf straffen als je het niet nakomtquote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:09 schreef swarmahoer het volgende:
dat daar geen wet voor is, geen nucleare centrales plaatsen bovenop een epicentrum
das natuurlijk onzinquote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:11 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Ja, en dan achteraf straffen als je het niet nakomt
'Er was verdomme wel een epicentrum onder jullie kerncentraleBoete! Betalen!
'
niet zoiets fataals als een kerncentrale nee, dan ben je toch een mongool om dat daar neer te zettenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:19 schreef IrishBastard het volgende:
Ik neem dus aan dat je bedoelt dat er niet in gebieden met aardbevingskans gebouwd mag worden? Weet niet of dat haalbaar isDat wij nou toevallig mazzel hebben hier
Nogmaals: hoezo, no offence?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:35 schreef IrishBastard het volgende:
Omdat ik normaal aan Groen-Links stemmers refereer als hippies
Valt wel mee hoor, ik vind GroenLinks vaak net iets té dramatisch over groene dingen, maar over het algemeen zit ik wel in GL/D66 hoek ja.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:30 schreef IrishBastard het volgende:
Soms kom jij wel echt over als de stereotype Groen-Links stemmer, no offense
Omdat het in dit geval van mij uit ging over punten die gewoon daadwerkelijk terugkomen in campagnes?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:38 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Nogmaals: hoezo, no offence?
keiharde offence!
Nee, wel vaak dat Yasha niet wil wat ik wil en vice versaquote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:44 schreef Mikkie het volgende:
Hebben jullie ook wel eens van die dagen dat je moet bedenken wat je gaat eten 's avonds, maar dat je werkelijk nérgens zin in hebt?
Dat hebben wij vrijwel altijd.. Zo irritantquote:Op vrijdag 11 maart 2011 17:10 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Nee, wel vaak dat Yasha niet wil wat ik wil en vice versaVoor mezelf weet ik het eigenlijk altijd wel
God I know, zo stom...quote:Op vrijdag 11 maart 2011 17:19 schreef IrishBastard het volgende:
Die situaties zijn vooral vervelend als je het kiezen uitstelt tot de winkel, waarna je daar praktisch ruzie staat te maken
LR is ook burgerlijk geworden haha!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 17:25 schreef LastRequest het volgende:
[..]
God I know, zo stom...
"Ja ovenschotel kan toch gewoon?"
"Heb niet echt veel zin in een ovenschotel.."
"Ja oke dan eten we wel broccoli"
"Ja maar heb jij daar dan wel zin in?"
"*zucht* kan me niet schelen doe nou maar"
"Ja ik heb er geen zin in als jij er geen zin in hebt"
etc
Pastaquote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:54 schreef Rituals het volgende:
Ja, regelmatig. Wat heb je al bedacht waar je geen zin in hebt?
Wat boodschappen/eten betreft wel ja, maar dat was ik alquote:Op vrijdag 11 maart 2011 17:36 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
LR is ook burgerlijk geworden haha!
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 17:36 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Pasta
Chinees
Aardappelen en groente
Brood
Rijst
Ik denk dat ik zo eerst maar even met de auto naar de wasstraat rij, misschien verzin ik op de terugweg nog wel iets. En zo niet, mja, dan niet
Godverdetyfus, nog zonne kuthippie die geen idee heeft hoe kernsplijting werktquote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:06 schreef AMDB het volgende:
[..]
Enige positieve daaraan zou zijn is dat ze misschien niet zo stom zijn om hier ook weer nieuwe neer te zetten![]()
Rotapparaten, niks goedkoper, niks duurzamer en alleen maar gevaarlijker dan groene stroom
Iddquote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:44 schreef Mikkie het volgende:
Hebben jullie ook wel eens van die dagen dat je moet bedenken wat je gaat eten 's avonds, maar dat je werkelijk nérgens zin in hebt?
Wij hebben net zelf friet gegeten in Dukenburg winkelcentrum...ook wel fijn om zelf niet te hoeven bakken een keerquote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:26 schreef Yashaaaaa het volgende:
Wij hebben net zelf thuis frietgebakken.. Scheelt ongeveer 1/5e aan kosten in vergelijking wat we normaal kwijt zijn
QFTquote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:25 schreef Laysa het volgende:
Alsof Mikkie straks niet gewoon naar de friettent gaat
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:02 schreef Mikkie het volgende:
Haha, het is frietavond hier!
Ik heb wel wat eierkoeken op net, maar ik vermoed dat dat niet echt een kwaliteitsavondmaaltijd is...? Misschien moet ik me maar aansluiten bij de rest
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bij ons gaat meestal 1 van de 2 eten halen, en de ander moet maar eten wat de pot schaft.. En als ik alleen eet dan haal ik zelf wel wat lekkersquote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:23 schreef Laysa het volgende:
nah das niet zo heel problematisch hier....Ik kook dus uiteindelijk bepaal ik...maar aangezien ik het meeste wel lekker vind en als ik het niet lekker vindt gewoon voor mezelf wat anders klaarmaak....hebben wij dus geen eet troubles
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:01 schreef ukga het volgende:
Waarom hebben Jappen spleetogen?Grappen over de tsunamiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wat een heerlijk topic![]()
alle huillies en hippies niet klikken!!Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:swarmaspam hoer
Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
Goed bezig CP! Vanavond ook weer biertjes chauffeuren?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 11:58 schreef Cocktailprikker het volgende:
Hmm zou wel motor willen rijden, maar ga vandaag maar eens bij mezelf een schutting zettenEn hardlopen denk ik ook.
Ik wil weer conditie
Ik zou een stoel buiten zetten en lekker in het zonnetje gaan studyen!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 11:58 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ja ik moet ook nog een opdracht maken, en moet hem extra goed voorbereiden want ik ben de "studentvoorzitter" maar eerst even genieten, heb morgen ook nog.. Kijk wel hoever ik vandaag kom
Nop vanavond niet.. helaasch.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 12:00 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Goed bezig CP! Vanavond ook weer biertjes chauffeuren?
[..]
Ik zou een stoel buiten zetten en lekker in het zonnetje gaan studyen!
Sterker nog: hoe meer spek, hoe meer isolatie en kussen, hoe meer kans om te overleven. Dus: gaan met die eieren, fuck IB!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 12:55 schreef Cocktailprikker het volgende:
Stel je voor, morgen kom je onder een bus terechtHad je dan liever wel of niet vandaag die eitjes gegeten?
De vraag die ik mezelf altijd stel als ik zon moeilijke kwestie
werkt altijd goed
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
Ja, waar is nou die harakiri mentaliteitquote:Op zaterdag 12 maart 2011 11:26 schreef Mikkie het volgende:
Dat gaat echt helemaal de mist in. Het is nu wachten op de heldenverhalen. De enkeling die handmatig een klep open kan zetten om veel mensen te redden, maar wel zelf het leven laat...
Zeker!! Goed dat je het zegt, heb 'm ooit op gitaar geleerd. Toch maar weer eens gaan oefenen.quote:
Doe maar puur met extra koffie. Dan trek ik dit slaapverwekkende draadje misschien net.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:20 schreef IrishBastard het volgende:
Ah, krijg je net een bakkie leur voorgezet?
Das geen infuus, dat is mijn zaadpompje!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:25 schreef Cocktailprikker het volgende:
Kom DK op de benen, ga je mee ff paar kilometers rennen? Ik sleur je infuus wel vooruit
Maar nu loopt je studieplanning natuurlijk wel weer in de soep!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:17 schreef Yashaaaaa het volgende:
Jupvooral omdat we ze niet zo vaak zien (hij werkt en studeert er nog naast) is het toch leuk om ze dan zo spontaan over de vloer te krijgen..
Ironische is alleen dat we ze vorige week nog gezien hebben, over twee weken zien en wss t weekend erop ook want dan is Oma jarig
Jullie moeten wel goede kasten hebben, zo vaak als jullie erop gaan staan.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:51 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik snap hem niet helemaal, maar goed het zal vast wel weer heel grappig bedoeld zijn..
Als iedereen die zo huilt over het niveau hier dan daadwerkelijk zelf ook eens iets gaat bijdragen of een discussie of iets opwerpt, maar dat gebeurt ook niet.
Hee hee, doe eens niet zo boos!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:51 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik snap hem niet helemaal, maar goed het zal vast wel weer heel grappig bedoeld zijn..
Als iedereen die zo huilt over het niveau hier dan daadwerkelijk zelf ook eens iets gaat bijdragen of een discussie of iets opwerpt, maar dat gebeurt ook niet.
Ik deed een Usain Bolt toen jij nog je schoenen aan het strikken was.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:20 schreef Cocktailprikker het volgende:
DK ik ben al terug hoor, heb ook al gedouched, waar was je nou ouwe trekpik?
Wa?quote:
Nee, maar gefeliciteerd!quote:Op zondag 13 maart 2011 12:21 schreef motorbloempje het volgende:
had ik hier al gespammed dat ik toch een kick ass beurs heb gescoord en in September naar Hull verhuis?
Ja, da's duidelijkquote:Op zondag 13 maart 2011 12:23 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Wa?
ohw ik ben fotostater
en ja, echte nijmegenaar alleen woon ik er al een kleine 3 jaar niet meer
Gefeliciteerd en zulks!quote:Op zondag 13 maart 2011 12:36 schreef motorbloempje het volgende:
Ben nu gewoon officieel 'Harting Scholar'
Het was of dit of alles zelf regelen voor York. Heb nog heel veel zelf geprobeerd te regelen van andere beurzen (FNWI heeft wel een Erasmusovereenkomst met Yorkquote:Op zondag 13 maart 2011 12:55 schreef Yashaaaaa het volgende:
Nice Moblo!! Vooral beurs is fijnscheelt weer heul veul centjes
Maar whatabout York?
We zeggen gewoon de huur opquote:Op zondag 13 maart 2011 12:56 schreef Cocktailprikker het volgende:
Moblo wat doe je nou met je huisje in de tussentijd ?Wel leuk dat het eindelijk rond is !
Mwa, nieuw niet. Misschien in dit topic. Heel in het begin weleens in de Nijmegen reeks gepostquote:Op zondag 13 maart 2011 12:25 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Nee, maar gefeliciteerd!Hoe lang ga je?
[..]
Ja, da's duidelijkNieuw 'gezicht' hier...?
och, dat is geen vereiste hoorquote:Op zondag 13 maart 2011 13:00 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Weet nooit niets zinnigs te melden.
Dapperquote:Op zondag 13 maart 2011 13:00 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
We zeggen gewoon de huur opgaan daar gewoon heen met het idee 'misschien komen we terug, misschien blijven we'. Sowieso gaan we daar gewoon in een echt huis wonen
dus dan willen we ook echt niet meer terug naar een appartementje
![]()
In het begin van je fokcarrière of in het begin van de Nijmegenreeks? Dan heb je namelijk wel een andere nick gehad hiervoorquote:Op zondag 13 maart 2011 13:00 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Mwa, nieuw niet. Misschien in dit topic. Heel in het begin weleens in de Nijmegen reeks gepostWeet nooit niets zinnigs te melden.
Gaaf hoor! Maar ook wel raar denk ik... alles achterlaten en ook geen idee hebben hoe en waar je terugkomt...quote:Op zondag 13 maart 2011 13:00 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
We zeggen gewoon de huur opgaan daar gewoon heen met het idee 'misschien komen we terug, misschien blijven we'. Sowieso gaan we daar gewoon in een echt huis wonen
dus dan willen we ook echt niet meer terug naar een appartementje
![]()
In dat dorpje in de buurt waar alle studenten wonen, Cottingham of zoiets.quote:Op zondag 13 maart 2011 13:14 schreef motorbloempje het volgende:
stukje avontuur wat ons wel trekt! En wellicht ga ik mijn master in een andere stad/ander deel van de UK doen, dus verhuizen we binnen de UK nog weer een keer!
Er hebben zich iig al een aantal mensen aangeboden om te helpen met 'de grote verhuizing', en we gaan nu gericht op zoek naar estate agents die goede huizen in de aanbieding hebbengelukkig is de particuliere verhuurmarkt daar een stuk vriendelijker dan hier! En we gaan natuurlijk binnenkort even een stedentripje naar Hull maken om de woonwijken en omliggende dorpjes te verkennen
Ja, heb een andere nick gehad maar gebruik deze al een hele tijd hoorquote:Op zondag 13 maart 2011 13:08 schreef Mikkie het volgende:
[..]
In het begin van je fokcarrière of in het begin van de Nijmegenreeks? Dan heb je namelijk wel een andere nick gehad hiervoor.
[..]
Gaaf hoor! Maar ook wel raar denk ik... alles achterlaten en ook geen idee hebben hoe en waar je terugkomt...
Met 024 als thuisbasis!quote:Op zondag 13 maart 2011 14:29 schreef fotostarter het volgende:
Ik dacht dat hier veel over nijmegen werd gepraat, maar dit is meer een verzamelgroepje die overal over praat hahahahaa
Er zijn hier mensen die in Wijchen wonen dus dan zit je nog dichterbijquote:Op zondag 13 maart 2011 14:39 schreef fotostarter het volgende:
Mijn geboortebasis is 024telt dat ook? Al woon ik nu een kleine 8 km er vanaf, dus ik beschouw mezelf nog steeds als nijmegenaar
Zoveel is er nou ook weer niet elke dag te melden ? Of wil je weten hoeveel zwanen er vandaag in Kronenburgerpark gevoerd zijn ?quote:Op zondag 13 maart 2011 14:29 schreef fotostarter het volgende:
Ik dacht dat hier veel over nijmegen werd gepraat, maar dit is meer een verzamelgroepje die overal over praat hahahahaa
Ja doe is.quote:Op zondag 13 maart 2011 15:10 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Zoveel is er nou ook weer niet elke dag te melden ? Of wil je weten hoeveel zwanen er vandaag in Kronenburgerpark gevoerd zijn ?
Ik heb er eentje gegeten tussen twee sneetjes brood!quote:
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:35 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
niet zoiets fataals als een kerncentrale nee, dan ben je toch een mongool om dat daar neer te zetten
Laatst zat ik met de NRC in de bibliotheek voor de haard een goed boek te lezen over het jagen op wilde zwijnen, zoals wij oude geslachten dat doen, en vroeg mij dat ineens af. Zwijn, hoe maakt u het tegenwoordig?quote:
Wat was je oude nick dan?quote:Op zondag 13 maart 2011 14:29 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Ja, heb een andere nick gehad maar gebruik deze al een hele tijd hoor
Yup, die Hullquote:Op zondag 13 maart 2011 22:58 schreef LastRequest het volgende:
Moblo, gaaf! Is gewoon Hull de haven neem ik aan? Das wel makkelijk als mensen willen langskomen, met de ferry enzo..
Is ook niet extreem ver van York dus das wel leuk.
Als wij in Hull de boot pakken gaan we altijd overdag winkelen in YorkMaar das wel met auto natuurlijk..
Heel gaaf iig, gefeliciteerd!
Ik heb overigens ook niks gevoerd in het park vandaag, teller staat dus nog op 0.
Wel tof joh. Verhuizen en een nieuw leven abroad beginnen. Lijkt me wel engquote:Op maandag 14 maart 2011 07:55 schreef motorbloempje het volgende:
Thanks!
Mogge trouwens
@Hosti: dat had ik ook vannacht![]()
en daarnet droomde ik nog dat ik allemaal (verjaardags)post had gehad maar voor ik alles had opengemaakt werd ik alweer wakker
Kerel, wtfquote:Op maandag 14 maart 2011 10:14 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Wel tof joh. Verhuizen en een nieuw leven abroad beginnen. Lijkt me wel eng![]()
Trouwens, mijn droom was zo abstract dat het eng was... Een of andere ingewikkeld ballet met duizenden mensen op een veld, Zwanenmeer van Tchaikovsky, vuurpijlen, het Britse koningshuis, Daniel Craig in Spanje en een zwembad.
Ik begrijp er nog steeds niets van.
Leuk detail, Daniel Craig sprak steenkolen engels.quote:
Hij was niet in zijn Bond rol dusquote:Op maandag 14 maart 2011 10:30 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Leuk detail, Daniel Craig sprak steenkolen engels.
Ja, zo worden alle theorien wel waar natuurlijk. Het is de 14e nu hèquote:Op maandag 14 maart 2011 11:16 schreef Yashaaaaa het volgende:
Volle maan 19 maart 2011 19:10:48
Hmm, oud huisgenootje heeft namelijk verteld dat je de twee dagen voor en twee dagen na volle maan raar droomt.. Nou het is iig wel bijna volle maan
Dit is nauwelijks een testset te noemen om een statistisch verantwoorde analyse op los te laten. Ergo, je ex-huisgenoot praat poep.quote:Op maandag 14 maart 2011 11:16 schreef Yashaaaaa het volgende:
Volle maan 19 maart 2011 19:10:48
Hmm, oud huisgenootje heeft namelijk verteld dat je de twee dagen voor en twee dagen na volle maan raar droomt.. Nou het is iig wel bijna volle maan
quote:Op maandag 14 maart 2011 11:24 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dit is nauwelijks een testset te noemen om een statistisch verantwoorde analyse op los te laten. Ergo, je ex-huisgenoot praat poep.
Dan ben ik jaloers. Ik was gesloopt, maar lag om drie uur nog wakkerquote:
Dudequote:Op maandag 14 maart 2011 10:14 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Wel tof joh. Verhuizen en een nieuw leven abroad beginnen. Lijkt me wel eng![]()
Trouwens, mijn droom was zo abstract dat het eng was... Een of andere ingewikkeld ballet met duizenden mensen op een veld, Zwanenmeer van Tchaikovsky, vuurpijlen, het Britse koningshuis, Daniel Craig in Spanje en een zwembad.
Ik begrijp er nog steeds niets van.
quote:Op maandag 14 maart 2011 11:27 schreef AMDB het volgende:
Hmm, ik weet niet meer precies wat ik gedroomd heb, alleen wel dat ik 's nachts schreeuwend op bed zat en de ovenhandschoen wou pakken volgens m'n vriendin, volgens mij was het iets met kerncentrales, maar wat weet ik niet meer
* boks Ik sliep wel laat, maar ook normaalquote:Op maandag 14 maart 2011 11:22 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Ja, zo worden alle theorien wel waar natuurlijk. Het is de 14e nu hè
En wtf zijn jullie allemaal twisted, ik heb gewoon normaal geslapen
Daar hoef je in Nederland echt niet bang voor te zijn. Alhoewel dromen echt te debiel zijn af en toequote:Op maandag 14 maart 2011 11:27 schreef AMDB het volgende:
Hmm, ik weet niet meer precies wat ik gedroomd heb, alleen wel dat ik 's nachts schreeuwend op bed zat en de ovenhandschoen wou pakken volgens m'n vriendin, volgens mij was het iets met kerncentrales, maar wat weet ik niet meer
Serieus, wat hebben jullie allemaalquote:Op maandag 14 maart 2011 11:27 schreef AMDB het volgende:
Gewoon je intuïtie volgen, merk je vanzelf wel waar je uitkomtquote:Op maandag 14 maart 2011 11:41 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik heb echt niet het gevoel dat ik straks naar de uni moeteerder het idee dat ik naar werk moet
Doe het niet! Die shoarma is altijd zo vet als spekquote:Op maandag 14 maart 2011 12:17 schreef Yashaaaaa het volgende:
Basismenu 1: Shoarma van varkensvlees, knoflooksaus, groentensalade en aardappelschijfjes
Dat wordt mijn eten vanavond denk ik
Zo verwerpelijk hè, die lui die tijdens college gewoon zitten te fokken en te facebooken enzo.quote:
Dat denken wij (van de medische faculteit) dan weer over jullie curriculum opzetquote:Op maandag 14 maart 2011 16:57 schreef Yashaaaaa het volgende:
Toch vaag dat we nog 6 colleges/werkgroepen hebben ofzo, en het tentamen over precies een maand al is
wat heb je gekocht?quote:Op maandag 14 maart 2011 16:57 schreef Californium het volgende:
thuis.... even cadeau gehaald voor verjaardag van
Maar goed dat ik vorige week extra gewerkt heb! Was namelijk weer een flinke greep van mijn bankrekening...
Nu weer voor school aan de gang en zo maar eens koken... Honger
facebook? hyves?quote:Op maandag 14 maart 2011 19:37 schreef Modus het volgende:
Hoi
tijdje terug al eens gevraagd maar wellicht nu andere mensen hier... ben op zoek naar een vriend die ik uit het oog verloren ben, hij heet Hans Meijer, is nu een jaar of 39 denk ik en ik weet dat hij in 2005 nog in de Hertogstraat woonde, vlak naast de Fortis bank....
Zegt iemand dat wat toevallig?
Nieuwsgierig: wat heb je gekocht?quote:Op maandag 14 maart 2011 16:57 schreef Californium het volgende:
thuis.... even cadeau gehaald voor verjaardag van
Maar goed dat ik vorige week extra gewerkt heb! Was namelijk weer een flinke greep van mijn bankrekening...
Nu weer voor school aan de gang en zo maar eens koken... Honger
Telefoonboek.quote:Op maandag 14 maart 2011 19:37 schreef Modus het volgende:
Hoi
tijdje terug al eens gevraagd maar wellicht nu andere mensen hier... ben op zoek naar een vriend die ik uit het oog verloren ben, hij heet Hans Meijer, is nu een jaar of 39 denk ik en ik weet dat hij in 2005 nog in de Hertogstraat woonde, vlak naast de Fortis bank....
Zegt iemand dat wat toevallig?
Heb gekocht wat hij graag wilde: een externe hard schijfquote:
Romantisch pizza eten bij kaarslichtquote:Op maandag 14 maart 2011 20:08 schreef Californium het volgende:
[..]
Heb gekocht wat hij graag wilde: een externe hard schijfeen goede van 1 TB en ook nog 2 computerspelletjes, maar die had hij vorige week al uitgezocht. wilde ook morgen graag voor hem koken met wijn enzo...Gaat hij morgen trainen en pizza eten
![]()
achja...
Dates? Meervoud?quote:Op maandag 14 maart 2011 20:30 schreef Mikkie het volgende:
Hoe zit het nou met jou en je dates, Rituals?
Ik bedoelde ook meerdere dates met één persoonquote:Op maandag 14 maart 2011 20:36 schreef Rituals het volgende:
[..]
Dates? Meervoud?Ik date met één jongen. Je vraagt het een beetje op een ongelukkig moment, maar over het algemeen gaat het heel goed
. En bij jou?
quote:
Je weet zeker dat je niet in een basisschoolgroepje zat? Zeker vooral vrouwen die zaten te bitchen naar elkaar?quote:
Vrijdag was ie voor het eerst open geloof ik.quote:Op maandag 14 maart 2011 23:30 schreef AMDB het volgende:
Sinds wanneer staat er een kiosk op perron 3/4:o zo lang is het niet geleden dat ik op nijmegen cs geweest ben:o
Die Rik die bij Evers Staat Op 538 zit, ging net ook helemaal zitten flippen om wat daar aan de hand is. Kerel raakte gewoon in paniekquote:Op dinsdag 15 maart 2011 07:45 schreef HostiMeister het volgende:
Wat heb ik toch een hekel aan die onzin polls van het ontbijtnieuws elke ochtend
" Is kernenergie gevaarlijk?" Allemaal die muffe huismiepen natuurlijk meteen op eens drukken omdat ze te achterlijk zijn om het te begrijpen
je moet eens op die hyve lezenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 07:45 schreef HostiMeister het volgende:
Wat heb ik toch een hekel aan die onzin polls van het ontbijtnieuws elke ochtend
" Is kernenergie gevaarlijk?" Allemaal die muffe huismiepen natuurlijk meteen op eens drukken omdat ze te achterlijk zijn om het te begrijpen
Vaak mensen die te dom zijn om te poepen heb ik het ideequote:Op dinsdag 15 maart 2011 08:45 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
je moet eens op die hyve lezendat is echt
!
Wauw, netjes hoorquote:Op dinsdag 15 maart 2011 10:32 schreef motorbloempje het volgende:
o hai!
René mag voor z'n baas blijven werken vanuit 't buitenland![]()
Jullie zitten duidelijk in de zeven jaren geluk zonequote:Op dinsdag 15 maart 2011 10:32 schreef motorbloempje het volgende:
o hai!
Lekker hoor!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 10:32 schreef motorbloempje het volgende:
o hai!
da's toch mooi meegenomenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:16 schreef Yashaaaaa het volgende:
Oeh net mailtje dat een tentamencijfer met een half punt wordt opgehoogd, nu heb ik een 6.5 ipv een 6
Was het maar dat bachelorvak geweestOf de uitslag van dat tentamen van 3 maart
Want een motor op Schiphol parkeren kost niets natuurlijkquote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:19 schreef motorbloempje het volgende:
Manchester is idd een eindje rijden, máár veel goedkoper dan de boot, vooral als hij nog een overnachting in Nederland moet nemen dan (of 2). Hij kan gewoon bij z'n ouders slapen of anders bij de mijne. En we laten mijn 'oude' motor dan op Schiphol staan zodat hij zich hier binnen Nederland kan verplaatsen zonder problemen.
Oh, en hij is IT-er/programmeur
Zet je motor in Hoofddorpquote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:28 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Want een motor op Schiphol parkeren kost niets natuurlijkMaar als je Calais Dover ofzo pakt, dan ben je al een stuk goedkoper uit dan een easyjet ticket vanaf Manchester
motor parkeren op Schiphol is gratisquote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:31 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Zet je motor in Hoofddorp. Zuidtangent naar Schiphol, ben je er met een kwartier.
Overbuurjongen liep net in zn handdoekje de badkamer uit toen de huisbaas boven kwamquote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:53 schreef Yashaaaaa het volgende:
En de huisbaas wandelt hier weer vrolijk het huis binnen.. Ik vraag me eigenlijk af of dat mag zo zonder aankondiging?
Naja ze komen hier zo toch over de tuin praten.. Kunnen we dat meteen even vragen..
Dat bedoel ik dus. Dadelijk toch maar iets van zeggen.. Ik zei tegen IB ook al voor hetzelfde kom je in ieder geval net van de douche af, en er waren ook nog twee anderen bij ookquote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:00 schreef Dupje het volgende:
[..]
Overbuurjongen liep net in zn handdoekje de badkamer uit toen de huisbaas boven kwam
Officieel, hem de deur uit zetten lijkt me?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:05 schreef motorbloempje het volgende:
wat stomlijkt me niet zómaar te mogen? Maargoed, vraag me af wat je er tegen kunt doen?
Nou als iemand op twitter dat zegt dat moet het wel zo zijn!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:18 schreef Dupje het volgende:
Iemand op twitter zegt dat de huisbaas wel je huis zomaar binnen mag, maar je kamer niet.
Ik zag ze ook van NL-ers maar dan met walvissen en karmaquote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:24 schreef HostiMeister het volgende:
En dan ff totaal iets anders waar me de bek scheef van gaat hangen:
[ afbeelding ]
Goede vraag. De persoonlijke kamers sowieso niet, maar de gemeenschappelijke ruimtes volgens mij wel...?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:53 schreef Yashaaaaa het volgende:
En de huisbaas wandelt hier weer vrolijk het huis binnen.. Ik vraag me eigenlijk af of dat mag zo zonder aankondiging?
Naja ze komen hier zo toch over de tuin praten.. Kunnen we dat meteen even vragen..
Mja, ergens snap ik wel dat dat niet gebeurt. Als ik huisbaas was, zou ik ook geen zeven man gaan bellen dat ik eraan kom.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:29 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ja dat laatste denk ik inderdaad ook.. Naja dan nog kunnen we ze nu even subtiel vragen of ze het willen aankondigen in het vervolg.
Daarvoor hebben ze een contactpersoonquote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:30 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Mja, ergens snap ik wel dat dat niet gebeurt. Als ik huisbaas was, zou ik ook geen zeven man gaan bellen dat ik eraan kom.
Het is meer de verbazing die ik heb bij die reacties. Waarvan ik snel het idee krijg dat het gros onder het predicaat 'Omg niemand kan zoooo dom zijn' valt.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:32 schreef Cocktailprikker het volgende:
Kansloze kutten![]()
Al moet ik zeggen dat de persoonlijke impact op mij door het gebeuren in japan nihil is. Voel er weinig bij..
Dat.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:34 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Het is meer de verbazing die ik heb bij die reacties. Waarvan ik snel het idee krijg dat het gros onder het predicaat 'Omg niemand kan zoooo dom zijn' valt.
Die is voor een rapper wel oud geworden!quote:
Collegequote:
Bijeenkomst van een project, en dan workshop meervoudige intelligentie geven.quote:
quote:Op woensdag 16 maart 2011 13:48 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Slapen en niets doen. Ben kapot
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |