SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:22 schreef LastRequest het volgende:
Winkelier beter af met winkel in Broerstraat dan Kalverstraat
haha waar koop je datquote:
Enige positieve daaraan zou zijn is dat ze misschien niet zo stom zijn om hier ook weer nieuwe neer te zettenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:27 schreef IrishBastard het volgende:
[Upd] Japan: Problemen bij kerncentrales
Gaat goed daarNuclear meltdown anyone?
Ja, en dan achteraf straffen als je het niet nakomtquote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:09 schreef swarmahoer het volgende:
dat daar geen wet voor is, geen nucleare centrales plaatsen bovenop een epicentrum
das natuurlijk onzinquote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:11 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Ja, en dan achteraf straffen als je het niet nakomt
'Er was verdomme wel een epicentrum onder jullie kerncentraleBoete! Betalen!
'
niet zoiets fataals als een kerncentrale nee, dan ben je toch een mongool om dat daar neer te zettenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:19 schreef IrishBastard het volgende:
Ik neem dus aan dat je bedoelt dat er niet in gebieden met aardbevingskans gebouwd mag worden? Weet niet of dat haalbaar isDat wij nou toevallig mazzel hebben hier
Nogmaals: hoezo, no offence?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:35 schreef IrishBastard het volgende:
Omdat ik normaal aan Groen-Links stemmers refereer als hippies
Valt wel mee hoor, ik vind GroenLinks vaak net iets té dramatisch over groene dingen, maar over het algemeen zit ik wel in GL/D66 hoek ja.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:30 schreef IrishBastard het volgende:
Soms kom jij wel echt over als de stereotype Groen-Links stemmer, no offense
Omdat het in dit geval van mij uit ging over punten die gewoon daadwerkelijk terugkomen in campagnes?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:38 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Nogmaals: hoezo, no offence?
keiharde offence!
Nee, wel vaak dat Yasha niet wil wat ik wil en vice versaquote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:44 schreef Mikkie het volgende:
Hebben jullie ook wel eens van die dagen dat je moet bedenken wat je gaat eten 's avonds, maar dat je werkelijk nérgens zin in hebt?
Dat hebben wij vrijwel altijd.. Zo irritantquote:Op vrijdag 11 maart 2011 17:10 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Nee, wel vaak dat Yasha niet wil wat ik wil en vice versaVoor mezelf weet ik het eigenlijk altijd wel
God I know, zo stom...quote:Op vrijdag 11 maart 2011 17:19 schreef IrishBastard het volgende:
Die situaties zijn vooral vervelend als je het kiezen uitstelt tot de winkel, waarna je daar praktisch ruzie staat te maken
LR is ook burgerlijk geworden haha!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 17:25 schreef LastRequest het volgende:
[..]
God I know, zo stom...
"Ja ovenschotel kan toch gewoon?"
"Heb niet echt veel zin in een ovenschotel.."
"Ja oke dan eten we wel broccoli"
"Ja maar heb jij daar dan wel zin in?"
"*zucht* kan me niet schelen doe nou maar"
"Ja ik heb er geen zin in als jij er geen zin in hebt"
etc
Pastaquote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:54 schreef Rituals het volgende:
Ja, regelmatig. Wat heb je al bedacht waar je geen zin in hebt?
Wat boodschappen/eten betreft wel ja, maar dat was ik alquote:Op vrijdag 11 maart 2011 17:36 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
LR is ook burgerlijk geworden haha!
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 17:36 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Pasta
Chinees
Aardappelen en groente
Brood
Rijst
Ik denk dat ik zo eerst maar even met de auto naar de wasstraat rij, misschien verzin ik op de terugweg nog wel iets. En zo niet, mja, dan niet
Godverdetyfus, nog zonne kuthippie die geen idee heeft hoe kernsplijting werktquote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:06 schreef AMDB het volgende:
[..]
Enige positieve daaraan zou zijn is dat ze misschien niet zo stom zijn om hier ook weer nieuwe neer te zetten![]()
Rotapparaten, niks goedkoper, niks duurzamer en alleen maar gevaarlijker dan groene stroom
Iddquote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:44 schreef Mikkie het volgende:
Hebben jullie ook wel eens van die dagen dat je moet bedenken wat je gaat eten 's avonds, maar dat je werkelijk nérgens zin in hebt?
Wij hebben net zelf friet gegeten in Dukenburg winkelcentrum...ook wel fijn om zelf niet te hoeven bakken een keerquote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:26 schreef Yashaaaaa het volgende:
Wij hebben net zelf thuis frietgebakken.. Scheelt ongeveer 1/5e aan kosten in vergelijking wat we normaal kwijt zijn
QFTquote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:25 schreef Laysa het volgende:
Alsof Mikkie straks niet gewoon naar de friettent gaat
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:02 schreef Mikkie het volgende:
Haha, het is frietavond hier!
Ik heb wel wat eierkoeken op net, maar ik vermoed dat dat niet echt een kwaliteitsavondmaaltijd is...? Misschien moet ik me maar aansluiten bij de rest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |