abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 12 maart 2011 @ 23:29:35 #176
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_94023570
Ik doelde vooral op zijn formaat inderdaad ;)

Voor de rest is het vooral een vlegel.
Ik ga mijn bed opzoeken want hij zal zich vannacht nog wel minstens 1x melden :)

Tot morgen!

PS Groofs, hoe is het met je meisje?
pi_94038655
Mornings..

Zo, tuttebel ligt alweer een half uur op bed, ze was zo moe en niet te genieten. Ik vrees dat ze ook ziek wordt. Arm meisje, die keelpijn die ik heb gehad gun ik 'r niet. ;(
  zondag 13 maart 2011 @ 11:33:06 #178
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_94038722
Ow, bah, Ssserpente, beterschap voor u allen :* En had je nog gezien dat ik me had vergist qua data? Ik bedoelde zaterdag óf zonder, 2 of 3 dus :P Maandag en dinsdag zijn voor ons weer minder handig :)
3!
pi_94044647
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 maart 2011 13:54 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Dat idee heb ik ook. Maar wanneer gaan ze het dan wel begrijpen? En wordt het niet juist moeilijker als ze het gaan begrijpen? Ik heb het idee dat ik hem nu nog kan 'trainen' om in slaap te vallen zonder speen, bijvoorbeeld door hem iets vervangends te bieden. Straks is hij zich er veel bewuster van dat hij die speen nodig heeft.

We hebben net even geprobeerd om hem niet zijn speen te geven maar een knuffel. Nou, dat had 'ie haarfijn door. :+
Hmm ja daar kan je best eens gelijk in hebben.
Ik heb echt geen idee hoe ik het uiteindelijk wil gaan afleren, maar voorlopig iig nog niet.
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_94046258
Meike heeft ook een speen gehad, maar die heeft ze gehad tot ze 3 was.
Maar dan ook echt alleen in bed.
Op een gegeven moment had ze erop gebeten, en alle lucht eruit, zo plat als wat.
Toen ik haar vertelde dat speentjes alleen voor baby's is, en op de pakjes staat voor 0 en 1 jaar, toen was het oke.
Geen enkel gedoe om gehad ook daarna.
Ik vind het prima dat het zo is gegaan, eerdere pogingen om de speen weg te laten zijn mislukt, nu was ze zo groot dat je het haar kon uitleggen...
Op de leeftijd van Lars lijkt me dat veel lastiger, het is voor hun immers iets dat bij het slapen hoort, en uitleggen lukt ook nog niet dusdanig dat ze het begrijpen.
Ben overigens wel blij dat Lars geen speen heeft, hoeven we daar ook niet over na te denken....
(hoewel die voor het inslapen altijd even duimt....weet niet wat erger is haha)
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  zondag 13 maart 2011 @ 16:07:56 #181
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_94049724
Nou ja! Heb ik een filmpje van mijn zeer enthousiaste wandelende dreumes ( O+ ), kom ik tot de ontdekking dat papa de laptop mee heeft... :{
daarop staat de software om de camera leeg te trekken én de software om de filmpjes te bewerken
pi_94060019
Beetje offtopic: Mensen met overgevende kinderen (met koorts)..., hoe lang duurde dat virus ongeveer? S heeft er nu een nacht en een dag overgeven opzitten.

Ontopic: Mijn zoon is echt een grotere boef dan ooit nu hij weer opgeknapt is. :o
pi_94060092
Haaaai!

Mamapurk, is Jael alweer wat beter te pas? Lijkt me voor haar ook wel even heftig allemaal, ineens zo'n zusje erbij...

Die dreumesfilmpjes van Kyllian, heerlijk! <3

Emma :D Keshet ga dan ook snel vlees voor haar braden jij vrouw, anders breekt ze de grot af!

Florian die aan de aardbeien van zijn broer begint. Gelijk heeft ie, hij moet er immers nog van groeien.

Oh en echt, Lente!!! AAARGH!!! Wat een horrorverhaal. Ik vind het al zo erg als mijn katten dat doen... oh brrrrrrrrrrrr
Die slappe lach is wel heel aanstekelijk trouwens

Trix, leuk dat jullie hebben gezwommen. Da's echt genieten hè?! En dat kluiven :D Stef is ook al zo'n holbewoner, echt iets voor Emma.

Groofsken, wat jammer dat je lekkere avondje in 't water viel, maar vooral ook sneu voor je meiske. Hoe gaat het nu?

Dat filmpje van Timo, wat een leuk filmpje! Hij is zo lekker enthousiast!

Wij hadden een gezellig weekend met grote broer en grote zus. Vrijdag en zaterdag veel in de tuin gerommeld. Mijn ouders kwamen gistermiddag en dat vond Isabeau helemaal geweldig. Wel grappig, mijn moeder vindt het altijd vreselijk als kinderen hun opa en oma een alternatieve naam geven, bijvoorbeeld 'oma Amsterdam' of 'oma fikkie' (naar de hond). Ze vindt het ergerlijk dat mensen hun kind dat aanleren. En dit gisteren zag Isabeau ze voor de deur staat en ze riep meteen oma Koeka! (de hond van mijn ouders heet Luka) Uiteraard vond mijn moeder het vreselijk schattig... dus zo diep zit het niet met die ergernis :P

Vanmorgen naar zo'n indoor speelhal geweest met de pufclubmieden en hun kroost. Isabeau vond het geweldig. was daarna wel helemaal gesloopt, dus goed geslapen.

En vanmiddag hadden we nog een goed gesprek, ze wilde mijn agenda pakken (en kapotscheuren):

"Nee Isabeau, niet doen"
"Ja!"
"Nee!"
"Ja!"
"Nee Isabeau"
"Ja!"
"Nee!"
"Neus!"
Ik --> :? :D

En ze heeft iets nieuws, als ik vraag of ze iets wil hebben, een koekje bijvoorbeeld, dan zegt ze oooooowkéééé (alsof ze met haar hand over haar hart strijkt en het koekje aanneemt om mij een plezier te doen)

"
pi_94060200
Oh Groofs, nog niet goed dus met S. Wat vervelend zeg.. arm meisje. Beterschap!
pi_94060628
Èven snel tussendoor:
Het leek vandaag beter te gaan met Mart. Eindelijk is dat ook zo, 3 flinke diarree luiers, 2x onder de douche, eet wel en drinkt goed. Moet ik dan nog actie ondernemen? Hij is wat drammerige, maar niet suf, sloom of iets dergelijks. Ook heeft hij gewoon 1 slaapje gedaan vandaag.
pi_94060674
Ai Groofs, wat sneu, zo ziek! Lars heeft het ook gehad, een beetje dan, want die is 1 nacht flink aan het overgeven geweest (tot 4 keer toe het bed verschoond) maar daarna was ie er weer.

Vanmiddag was zijn grote nicht mee (we waren er op visite vanmorgen, en ze wilde vanmiddag graag bij ons spelen) en Lars is helemaal idolaat van haar.
Zoals hij naar haar kijkt....echt verliefd O+ en hij neemt haar overal mee naar toe,....echt schattig!!

Isabeau heeft zich dus ook weer goed vermaakt dit weekend. Dat verhaal over oma met die bijnaam is enigszins herkenbaar. Mijn vader zei ooit (toen er nog geen kleinkinderen waren) dat kleinkinderen hem niet met opa mochten aanspreken...klonk veul te oud!
Moet je hem nou eens zien glunderen als Lars Ooooooooooooooooooooooo.....PA! zegt.... O+
  zondag 13 maart 2011 @ 19:47:51 #187
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_94060703
arme S.... zo zielig!! ik hoop dat ze snel weer opknapt Groofs :*

Sorboo; ik moet altijd zo lachen om jouw conversaties met Isabeau; je kan gewoon al echt gesprekjes met dr voeren, zo leuk! :o

MamaPurk; hoe gaat het met je tweetal?

Ik heb het weekend gebruikt voor een poging om bij te tanken, maar ben nog steeds moe ;( naja is niet anders. Vandaag met ons mupke op verjaardag geweest, en dat ging allemaal prima. Alleen wel druk druk druk natuurlijk...
en poeee volgens mij heeft ze haar eettekort van de afgelopen week ff in 1 middag bij gegeten :+ :o lekker joh, leverworst, kaas, komkommer, paprika... :D
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_94060855
Pfff ik kom er even niet toe om alles bij te lezen!

Jaël is nog helemaal niet lekker te pas. Het is de hele dag nee en als er visite is doet ze leuk.. En met de kraamhulp is ze ook leuk. Maar zo gauw ze iets moet is het krijsen :? Vanmiddag ben ik een beetje streng geweest en daarna heeft ze een hele tijd naast me gezeten hebben we filmpjes gekeken op de laptop. Daarna leek het iets beter te gaan, maar tegen bedtijd was het weer nee. Vooral tegen haar papa is ze erg van de nee en dat is niet leuk.
Maar ze lijkt gewoon niet te weten wat ze met zichzelf aan moet en dat is echt heel sneu. Uiteindelijk is ze dan ook helemaal over haar toeren om eigenlijk niets en heeft echt hulp en troost van ons nodig om er weer uit te komen anders blijft ze er helemaal in hangen..
Gelukkig slaapt ze wel goed ook 's middags, maar ik hoop dat ze snel weer haar eigen ikje word :)

Isabeau :+

Alle zieke kindjes :*
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
pi_94060911
Ymme, weet ik niet, even kijken hoe het morgenochtend gaat? Sterkte in elk geval!

Karin, onze ouders zijn gewoon allemaal een stel softies! :D

BJ, vervelend dat je je zo moe voelt. Valt ook gewoon niet tegen te slapen en te rusten he?
pi_94061032
Och die arme Jael, helemaal de weg kwijt
Ik weet nog goed dat Lars was geboren, en ik jankend op de bank zat omdat ik het zo zielig vond voor Meike....
het heeft best wel impact he, de geboorte van een broertje of zusje.
Maar het komt goed....geef het de tijd....
pi_94061060
Poeh, pittig hoor MP. Hopelijk wordt het snel weer wat rustiger in dat hoofdje.
pi_94061233
Ik vind mezelf (en ons) op dit moment ook best een beetje zielig. Ik had de afgelopen week carnavalsvakantie. Lekker de tijd om rustig aan te doen in de ochtenden enzo, en wat te studeren waar mogelijk. Donderdag voor de vakantie werd R ziek (oorontsteking), kreeg AB, kreeg daardoor zo'n heftige diarree dat hij op het randje van uitdrogen was. Daarna kreeg ik last van een doorkomende verstandskies die met spoed getrokken moest worden. Het trekken viel mee, maar de pijn achteraf, daar raakte ik van in paniek. En direct daarna was S dus gevloerd. Ik heb mijn verstand op nul gezet deze week, gedaan wat ik moest doen, met veel liefde en aandacht voor mijn twee allesjes.

En nu moet ik morgen vrij vragen omdat geen enkele oppas kan en is me juist dàt dus teveel. Ik werk hier zo graag en vind het zo rot dat ik mijn verplichtingen niet altijd na kan komen. ;(
pi_94061336
Oh MamaPurk, wat rot om je oudste meisje zo uit haar doen te zien. Het komst vast goed zodra ze wat meer gewend is aan de nieuwe situatie. :*
pi_94061363
Twee filmpjes!

Isabeau wordt stoere rapper denk ik. Ze heeft de moves al onder de knie!
Eeuwige roem voor degene die verstaat welke schunnige tekst B. op 't laatst zingt. :')

En hier een heleboel OKÉ!

En mijn oprechte excuses voor de teringzooi. Mag ik mijn man en (stief)kinderen de schuld geven? ;)
pi_94061421
Oh bah Groofs, zou willen dat ik voor je kon oppassen morgen! Rotgevoel is dat hè?!
pi_94061463
Ja dat hoop ik ook en ik word er ook wel een beetje verdrietig van, maar we moeten met elkaar gewoon even een nieuw ritme vinden. En als ik straks weer wat fitter ben en mobieler dan kunnen we ook gewoon weer elke dag naar buiten met elkaar. Nu gaat ze wel elke dag even met haar papa maar das toch anders... Ik denk dat we morgen maar eens een kleine rondje gaan proberen buiten, want ik voel me best goed helemaal nu de hechtingen eruit zijn :) Maar ik merk ook dat kleine dingetjes wel veel energie vragen en dus ook het gedrag van Jaël, dat kost me heel veel energie.
Ze is trouwens wel heel lief voor haar zusje die krijgt de hele dag kusjes tussen de buien door, het boze is voornamelijk gericht op papa en een beetje op mama.
En ze kent een nieuw woord "pijn" waarschijnlijk omdat ik nu regelmatig zeg doe maar niet dat doet 'pijn' bij mama...

Ow groofs dat is ook naar... Fijn AB.. En verstandskiezen, zonder die dingen is het ook makkelijker je verstand op nul te zetten he ;)
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
pi_94061607
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 20:00 schreef Sorbootje het volgende:
Oh bah Groofs, zou willen dat ik voor je kon oppassen morgen! Rotgevoel is dat hè?!
:Y Ik loop ook gewoon een beetje op mijn tandvlees ( :P ), na een nacht waken bij R, een nacht wakkerliggen van de pijn, één nacht waken bij S met hoge koorts en een nacht bedjes verschonen. Mijn gevoel nu komt vooral voort uit de vermoeidheid, denk ik.
  zondag 13 maart 2011 @ 20:03:48 #198
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_94061641
he bah Groofs; wat een zware week, en wat knap dat je je dr zo doorheen hebt geknokt...
kan me voorstellen dat je liever niet verzuimt op je werk; maar het is niet anders. Soms kan het ff niet allemaal gaan zoals je wilt. :* volgens mij ga jij juist heel goed met je tegenslagen om.

oooohh Sorboo ik heb zo dus filmpjes te kijken van je mooie meid!

mamapurk; lijkt me erg lastig die situatie; ik ben ook bang dat het voor Evie in het begin straks ook ff niet z makkelijk gaat zijn. Ineens de aandacht moeten delen...(ze is het op de kinderopvang dus wel gewend.. maar mama's aandacht is natuurlijk wel wat anders).
Ik hoop dat Jael snel went aan de nieuwe situatie en het vanzelf wat wegebt.

en idd tegen deze vermoeidheid lijtk niet bij te slapen te zijn. Ik ben gewoon in en in moe, en dat al weken achter mekaar. (of beter maanden). Bij de VK maar eens ff vragen of ze nog een keer een HB kunnen aanvragen..
  zondag 13 maart 2011 @ 20:06:28 #199
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_94061797
ahhh wat liefff Okay ;) mooie meid is het zeg! en wat weer een enorm schattig rood jurkje! me lovessssss...
pi_94061804
En S is al zo mager, ze heeft nu twee dagen niks gegeten (echt nulkommanul) en de paar slokjes water die ze durfde te nemen kwamen er steeds binnen tien minuten weer uit. Moet ik me nu bij haar ook zorgen maken over uitdroging of zal dat wel meevallen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')