Haaaai!
Mamapurk, is Jael alweer wat beter te pas? Lijkt me voor haar ook wel even heftig allemaal, ineens zo'n zusje erbij...
Die dreumesfilmpjes van Kyllian, heerlijk! <3
Emma

Keshet ga dan ook snel vlees voor haar braden jij vrouw, anders breekt ze de grot af!
Florian die aan de aardbeien van zijn broer begint. Gelijk heeft ie, hij moet er immers nog van groeien.
Oh en echt, Lente!!! AAARGH!!! Wat een horrorverhaal. Ik vind het al zo erg als mijn katten dat doen... oh brrrrrrrrrrrr
Die slappe lach is wel heel aanstekelijk trouwens
Trix, leuk dat jullie hebben gezwommen. Da's echt genieten hè?! En dat kluiven

Stef is ook al zo'n holbewoner, echt iets voor Emma.
Groofsken, wat jammer dat je lekkere avondje in 't water viel, maar vooral ook sneu voor je meiske. Hoe gaat het nu?
Dat filmpje van Timo, wat een leuk filmpje! Hij is zo lekker enthousiast!
Wij hadden een gezellig weekend met grote broer en grote zus. Vrijdag en zaterdag veel in de tuin gerommeld. Mijn ouders kwamen gistermiddag en dat vond Isabeau helemaal geweldig. Wel grappig, mijn moeder vindt het altijd vreselijk als kinderen hun opa en oma een alternatieve naam geven, bijvoorbeeld 'oma Amsterdam' of 'oma fikkie' (naar de hond). Ze vindt het ergerlijk dat mensen hun kind dat aanleren. En dit gisteren zag Isabeau ze voor de deur staat en ze riep meteen oma Koeka! (de hond van mijn ouders heet Luka) Uiteraard vond mijn moeder het vreselijk schattig... dus zo diep zit het niet met die ergernis

Vanmorgen naar zo'n indoor speelhal geweest met de pufclubmieden en hun kroost. Isabeau vond het geweldig. was daarna wel helemaal gesloopt, dus goed geslapen.
En vanmiddag hadden we nog een goed gesprek, ze wilde mijn agenda pakken (en kapotscheuren):
"Nee Isabeau, niet doen"
"Ja!"
"Nee!"
"Ja!"
"Nee Isabeau"
"Ja!"
"Nee!"
"Neus!"
Ik -->
En ze heeft iets nieuws, als ik vraag of ze iets wil hebben, een koekje bijvoorbeeld, dan zegt ze oooooowkéééé (alsof ze met haar hand over haar hart strijkt en het koekje aanneemt om mij een plezier te doen)
"