Lijkt me het proberen waardquote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:44 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Spareribs eten. Wat leuk dat dat al kan!
Maar wanneer dan wel, geen ideequote:Op zaterdag 12 maart 2011 14:17 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel 'gelukkig' omdat ik signalen van verzadiging zie. Ik ben inmiddels wel van het consultatiebureau-idee af dat een kind maar 2-3 boterhammen per dag mag. Het was heel verhelderend om hier te lezen hoeveel kinderen een fase hebben waarin ze ineens een gigantische berg boterhammen wegwerken.
Ik denk dat jij mijn dreumes ook al heel groot cindt, en die 'stapt' echt nog nietquote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:12 schreef leonieke het volgende:
En wat is hij al zo groot, chan.
Ik zit echt in een fase dat kinderen die zelf kunnen stappen groot zijn en al de rest nog baby's zijnMaar zo schattig om hem bezig te zien
Ah, uitzonderingen zijn er om de regel te bevestigen, nietwaarquote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:18 schreef groofskendezoveelste het volgende:
[..]
Ik denk dat jij mijn dreumes ook al heel groot cindt, en die 'stapt' echt nog niet.
Dat zei ik toch, Harry is een dreumesquote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:39 schreef Asyniur het volgende:
Leonie, mijn dreumes is heel klein en toch stapt ie
Waarschijnlijkquote:En Thomas zal zich wel wat slapjes voelen nadat hij zo ziek geweest is. Over 2 dagen stapt ie gewoon weer rond.
Maar hij ziet er uit als een grote babyquote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:42 schreef leonieke het volgende:
[..]
Dat zei ik toch, Harry is een dreumes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |