abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_94013299
Spareribs eten :o . Wat leuk dat dat al kan!
  zaterdag 12 maart 2011 @ 19:45:49 #152
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_94013328
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 maart 2011 19:44 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Spareribs eten :o . Wat leuk dat dat al kan!
Lijkt me het proberen waard :Y) Als Stef mijn kluif-genen heeft vreet hij het waarschijnlijk zó op :9
3!
pi_94013374
Van dat brood wist ik ook niet (ik lees het nu in jouw post Incantrix :D ). Voorheen at R er twee, maar nu, sinds de diarree weigert hij 's ochtends zijn papfles en eet hij er dus vier! vanaf wanneer mag vier dan wel?
pi_94013410
Kluiven, heerlijk! :9 Ik hou er ook van!
Goed idee, kippenvleugeltjes!

Trix, 1 april is prima. Dan is Nils jarig, maar die gaat toch gewoon werken. 2 april komt er ws visite.
  zaterdag 12 maart 2011 @ 19:49:13 #155
95408 Incantrix
pi_94013472
Haha, gelukkig Groofs, ik voelde me ook al echt weer zo'n wicht, haha ;) Ik las het hier:

quote:
1s.gif Op zaterdag 12 maart 2011 14:17 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Nee, ik bedoel 'gelukkig' omdat ik signalen van verzadiging zie. Ik ben inmiddels wel van het consultatiebureau-idee af dat een kind maar 2-3 boterhammen per dag mag. Het was heel verhelderend om hier te lezen hoeveel kinderen een fase hebben waarin ze ineens een gigantische berg boterhammen wegwerken.
Maar wanneer dan wel, geen idee :{ Ik vraag me dan ook meteen af of een kind dan ook een maximum hoeveelheid fruit mag ofzo, als ik Stef zijn zin geef eet hij zo 2 bananen, een peer en 3 mandarijnen weg op een dag :o

Ssserpente, ik kan het aanraden! En jeuh, 1 april it is then :) *O*
3!
pi_94013538
Hihi, ik snap wel waarom Stef zo groot is dan :D O+ ;) .
pi_94013573
Oh wacht, 1 april is dus op een vrijdag. Dan moet ikzelf ook gewoon werken. :|W \ En da's de eerste dag van m'n nieuwe collega, dus vrijnemen is niet echt een optie. :{
pi_94013677
Lente wat een lekkere aanstekelijke lach :D

Qua brood wisselt het hier.. het is een tijd een stuk of 4, soms wel 5 per dag geweest, nu is het ongeveer 3.

Vanmiddag heeft Timo geholpen met planten watergeven. Was zó leuk, heb er een filmpje van gemaakt. Hele beroerde kwaliteit en ook wat lang wel..
pi_94013939
Als je een beetje let op wat voor soort fruit je geeft en hoeveel fruitmomenten je hebt dan zou ik me niet zo druk maken over hoeveelheden, Incantrix. Het is niet zo goed om dagelijks 2 bananen te geven bijvoorbeeld, en een richtlijn is om twee fruitmomenten op een dag te hebben. Dat is in ieder geval beter voor het gebit.

Ivan heeft vanmiddag gewoon 3 uur geslapen! We hebben overdag niet veel meer eten aangeboden omdat het niet nodig was. Hij heeft 3 boterhammen gehad, 2 fruitmomenten en avondeten met yoghurt na. Ik ben benieuwd hoe hij morgen wakker wordt.

Groofsken, vervelend dat je naar huis moest! Maar je hebt het geprobeerd en dat is heel fijn voor S.!
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_94014039
En nu krijg ik zin in spareribs!!

Ik zal het maar niet meer over het eten hier hebben, maar vandaag is er geen enkel stukje brood ingegaan. Als ik jullie dan over 3-5 boterhammen per dag lees :D Op een hele goede dag gaat er hier 1 boterham in. Achja hij groeit gelukkig wel door ;)

[ Bericht 0% gewijzigd door Meimeltje op 12-03-2011 20:41:04 ]
pi_94014080
S was degene die ook zelf aangaf naar huis te willen. Ze voelde zich steeds ellendiger en kermde op een gegeven moment uit dat ze zo graag naar huis wilde. Ik kon het me zo goed indenken dat we binnen 5 minuten in de auto zaten. Er komen nog nog genoeg van dit soort dagen, no problem. Nu nog even zien wat ik met morgen doe. Misschien de ochtend maar even afwachten nog.

Chan, wat een heerlijk filmpje. Hij begrijpt je zo goed! 'Waar is de laatste?', vraag je hem en ondanks dat ik hem niet versta, zie je zo goed dat hij precies begrijpt wat jij bedoelt. Knap hoor. O+
pi_94014165
Groof, wat vervelend voor S dat ze net vandaag ziek is. Hopelijk gaat het morgen wat beter :*
  zaterdag 12 maart 2011 @ 20:07:14 #163
95408 Incantrix
pi_94014262
Haha, Groofs :D Ik heb een kleine vreetzak jah, het is net zijn papa :P

Oooww, Ssserpente, ik bedoelde die zaterdag of zondag, dus dan heb ik de data verkeerd gezegd :P 2 of 3 april dan dus :?

Claudia, bananen beperken we hier ook heel erg, maximaal 1 op een dag. En fruitmomenten, meestal zijn het er 2, bij het ontbijt een stuk fruit, bij de lunch. Soms, een uur of anderhalf voor het avondeten, heeft Stef weer honger en dan gaat hij fruit uit de fruitmand pikken en ons vragen om bijv. het mandarijntje te pellen. Dan krijgt hij er nog wel eens eentje (of 2), maar dat komt niet elke dag voor :)

Nouja, Meimeltje, volgens mij doet Dyon het best prima op die ene boterham, toch? :)

Chan, hmpf, ook voor het filmpje dat jij postte: morgen, met opgeladen telefoon :)
3!
pi_94014269
Hmz, Thomas krijgt hier op een dag eigenlijk altijd 3 of 4 stukken fruit. Zou dat dan niet goed zijn?
pi_94014332
Timo, wat een heerlijk mannetje!!
pi_94014488
En wat is hij al zo groot, chan.

Ik zit echt in een fase dat kinderen die zelf kunnen stappen groot zijn en al de rest nog baby's zijn ;) Maar zo schattig om hem bezig te zien :Y
pi_94014638
Oh, dat wijzen naar papa nadat jij het hebt over 'papa zoeken' is ook heel herkenbaar, Chan! Ivan wijst de hele dag door naar ons en gaat ons allemaal af... mama, papa, Lena, Ivan... Papa zoeken is een van onze leukste spelletjes!

Lief, dat aanwijzen van de planten! O+
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_94014762
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 maart 2011 20:12 schreef leonieke het volgende:
En wat is hij al zo groot, chan.

Ik zit echt in een fase dat kinderen die zelf kunnen stappen groot zijn en al de rest nog baby's zijn ;) Maar zo schattig om hem bezig te zien :Y
Ik denk dat jij mijn dreumes ook al heel groot cindt, en die 'stapt' echt nog niet :P .
pi_94014891
Hier is verstoppertje spelen in het algemeen het favoriete spelletje. Timo verstopt van alles en dan zegt ie "huh?" terwijl hij zn handjes zo vragend omhoog doet.. En dan 100 keer achter elkaar hetzelfde ding, op dezelfde plek verstopt O+ En hij vindt het ook heel leuk als ik dingen verstop en hem laat zoeken. :)
pi_94015107
Hier ook Chan. Verstoppertje spelen is da bomb :D
heb gister een filmpje gemaakt van een tellende Tess O+
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_94015235
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 maart 2011 20:18 schreef groofskendezoveelste het volgende:

[..]

Ik denk dat jij mijn dreumes ook al heel groot cindt, en die 'stapt' echt nog niet :P .
Ah, uitzonderingen zijn er om de regel te bevestigen, nietwaar ;)

Thomas lijkt er met ziek te zijn op achteruit gegaan te zijn. Waar hij vorige week nog aan de hand wou stappen, zet hij zich nu terug op zijn poep vanaf het moment dat hij denkt niet meer stabiel te staan.
  zaterdag 12 maart 2011 @ 20:39:09 #172
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_94015810
Meimel, dan kunnen we elkaar de hand geven wat slecht eten betreft...

Dat lachje van Lente O+
Ik vind het ook heerlijk als Harry zo lacht. Soms blijf ik dan ook maar bezig om hem te laten lachen :@

Och Groof, wat sneu dat ze zo ziek is...

Timo, wat kun jij goed helpen zeg :Y

Leonie, mijn dreumes is heel klein en toch stapt ie ;)
En Thomas zal zich wel wat slapjes voelen nadat hij zo ziek geweest is. Over 2 dagen stapt ie gewoon weer rond.

filmpje houden jullie tegoed :@
pi_94015982
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 maart 2011 20:39 schreef Asyniur het volgende:
Leonie, mijn dreumes is heel klein en toch stapt ie ;)
Dat zei ik toch, Harry is een dreumes ;)
quote:
En Thomas zal zich wel wat slapjes voelen nadat hij zo ziek geweest is. Over 2 dagen stapt ie gewoon weer rond.
Waarschijnlijk :Y Hij is gelukkig al geen vod meer :)
Ik maak me er ook geen zorgen over. Soms denk ik "oh, wat zou het toch schattig zijn als hij zelf kon rondstappen" maar vaker denk ik toch "hij kan nog zo lang alleen rond stappen, hij mag best nog wat klein zijn en gedragen worden. Straks wil hij het helemaal niet meer :N "
  zaterdag 12 maart 2011 @ 20:48:48 #174
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_94016236
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 maart 2011 20:42 schreef leonieke het volgende:

[..]
Dat zei ik toch, Harry is een dreumes ;)

Maar hij ziet er uit als een grote baby ;)

ik ga de verf uit mijn haar spoelen
pi_94016268
Ik vind Harry er echt wel als een dreumes uitzien hoor. Ook al is het een mini.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')