abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 12 maart 2011 @ 09:29:39 #76
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_93994441
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 maart 2011 09:24 schreef ymme het volgende:
Hij drinkt nog wel. Wellicht iets minder.
Plast ook nog. Maar ga voor alle zekerheid zo wel even ORS maken.
En slaap is het beste medicijn. Nou dat doet hij wel. Als hij langer dan 2 uur op is achter elkaar is het veel.
In echte ORS zitten ook nog mineralen enzo. Dus ik zou gewoon dan echt ORS halen ipv zelf te gaan knutselen. Dan weet je zeker dat hij het goede binnenkrijgt. :Y
  zaterdag 12 maart 2011 @ 09:32:36 #77
57497 happyme28
I'm so happy
pi_93994479
Sterkte Ymme!

Hier heb ik een hyperactief mannetje uit bed gehaald vanmorgen. Net lekker gegeten en zo even badderen en dan naar buiten. Vanmiddag na de middagslaap een kinderverjaardag, dus drukke maar gezellige dag.

Overigens brabbelt Daan de oren van onze kop, maar er is nog niet veel verstaanbaar/begrijpelijk behalve:
mama
papa
ja
die
dat
boe(m) en ba(m)
Da(g) Da(g) bij het zwaaien

Oh.. even Emma filmpje kijken O+

[ Bericht 0% gewijzigd door happyme28 op 12-03-2011 09:40:02 ]
pi_93994517
Ik moest ineens aan BamBam denken _O-

Echt zaterdagochtend hier :')
pi_93994524
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 maart 2011 09:29 schreef Asyniur het volgende:

[..]

In echte ORS zitten ook nog mineralen enzo. Dus ik zou gewoon dan echt ORS halen ipv zelf te gaan knutselen. Dan weet je zeker dat hij het goede binnenkrijgt. :Y
Snap ik, maar het is en zaterdag en geen drogist in de buurt hier. :)
Vandaar dat ik even snel ga knutselen.
pi_93994530
Hahahha Emma _O- Wel een hele lieve Neanderthaler zeg O+

Oh, die filmpjes van kleine Kyllian O+ Wat een rustig en geconcentreerd jongetje zeg, Niels is veel sneller afgeleid.

Arme Ivan, hopelijk gaat hij snel langer slapen 's middags :*

Beterschap voor Mart, Ymme :*
Ik zou toch nog even naar de drogist of apotheek van het ziekenhuis gaan als ik jullie was, want morgen is het zondag en dan kom je nog lastiger aan ORS.

quote:
1s.gif Op zaterdag 12 maart 2011 09:05 schreef Nijna het volgende:
Totaat: tomaat
Sietsen: fietsen?
Ja, dat dacht ik ook! :D

Niels is zo grappig, als wij TWDD kijken wanneer hij nog wakker is gaat hij meeklappen en -lachen met het publiek :D
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_93994550

Zaterdag anyone? :+
En dan moet je mij er in badjas bijdenken :D
pi_93994573
Emma :) Echt een super leuk filmpje!

Florian en Leander aan de aardbeien, lekker hoor.
Kan ik van de week ook wel eens meenemen. Heeft Mart nog nooit op.
pi_93994575
O+ Wat heerlijk Freecell!!
En wat fijn dat Florian tegen aardbeitjes kan :9
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_93994601
Jup!
Is het iemand opgevallen dat die van Florian allang opzijn en da hij dus maar met Leanders bakje verdergaat? :D

Florian kan eigenlijk alles verdragen nu. We twijfelen nog over ei en soja, maar we wachten nog even met testen :) 't gaat nu verder allemaal zo lekker, daar willen we even van genieten :)
  zaterdag 12 maart 2011 @ 09:44:30 #85
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_93994612
Free, heerlijk! O+

Ne-emma-taler O+

ymme, wat Twinkly zegt....
  Moderator zaterdag 12 maart 2011 @ 09:44:43 #86
5428 crew  miss_sly
pi_93994616
Goedemorgen! Wij zijn al onderweg naar Brabant waar we Senna naar opa en omi brengen en daarna rijden we door naar Maastricht.

Senna heeft heel goed geslapen. Il had een romper ket korte mouwen aangedaan ipv met lange mouwen. Ze heeft het snel te warm en prompt slaapt ze van 20-7 uur. We zoeken verder.

Beterschap voor Mart. Ik zou ook even ors halen, ymme, zelf maken komt erg nauw en je mist idd de mineralen.

Zalige zaterdagochtend free O+
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  zaterdag 12 maart 2011 @ 09:47:01 #87
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_93994646
Ik vind het zo jammer dat Harry niet gewoon uit een bakje eet. Dat met alles gesmeten moet worden en sowieso als het al (even) in zijn mond beland, haalt hij het er weer uit...
Maar goed, ooit zal dat wel goedkomen (toch?) :)
  zaterdag 12 maart 2011 @ 09:47:44 #88
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_93994657
miss, geniet van jullie weekendje weg!
Jullie hebben in elk geval mooi weer.
pi_93994660
Ik denk het niet Asy -O- en dan is hij 18 en dan is er een meisje dat hem leuk vindt (logisch) en die knapt uiteindelijk op hem af omdat ze zich zo schaamt als ze met hem uit eten is ;(
pi_93994709
Thanks meiden voor de tips, we gaan het voor Jaël in zo goed mogelijke banen leiden en ze komt geen aandacht te kort hoor. Het zit meer tussen mijn oren dat ik haar niet geneog kan geven op het moment.. En gelukkig zijn er ook al mensen die eraan gedacht hebben ook voor haar een kadootje me te brengen :)
's Nachts slaapt ze gelukkig wel goed, ze verwerkt voor het slapen gaan al een deel van de dag, dan horen we haar lekker kletsen en zingen in bed op haar manier. En ze word wakker met baby en wil dan ook meteen even kijken of de baby er nog wel is, dus dat zegt ook wat over hoe ze er toch mee bezig is, al merken we daar overdag niet heel veel van.
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
pi_93994767
Volgens mij had Ko gisteravond ook te weinig gegeten, Claudia, hij werd wakker met de kreet Appel op zijn lippen. Een uur eerder dan de rest van de afgelopen week. En nu ligt hij alweer te slapen. :o
Ik herinner me inderdaad hoe lastig die periode was van overstappen naar 1 slaapje. Sterkte!

Fijn is dat Florian, zo'n grote broer die langzamer is met zijn aardbeitjes. >:) :Y)

Ymme, beterschap voor Mart, en wat de rest zegt, ik zou ook even een etos of kruidvat opzoeken.

Emma! O+ wat een geweldig filmpje, wat zit ze daar stoer!

Miss, veel plezier dit weekend! :)

Maandagochtend gaan we wennen op de psz! Ik vind het spannend, maar heb er wel alle vertrouwen in. Waarschijnlijk moeten we de week daarop een ochtend mee draaien, althans een van ons twee en dat vind ik ook spannend! :D
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_93995897
Lente heeft zojuist een spin opgegeten.

Een grote, zwarte.

Ik geloof dat ik psychische hulp nodig heb. :{
pi_93996011
_O- Sssserpente...Oh my!! Adem in, adem uit! Leve de harde dierenliefde! O+
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_93996095
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 maart 2011 10:58 schreef Ssserpente het volgende:
Lente heeft zojuist een spin opgegeten.

Een grote, zwarte.

Ik geloof dat ik psychische hulp nodig heb. :{
*troost*

het kan erger en iedereen is zo wel eens de *piep*. selene had eens een duizendpoot te pakken ;( iemand interesse in een pool over wat ravi doet? :P
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_93996188
Oh, shit, Sserpente, ik geloof dat ik dat ook niet aan zou kunnen. Dat belooft nog wat voor de zomer. :X
Nouja, die spin is in elk geval weg. :P :X
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_93996315
Ssserpente gadver ieeeee... Ik zou dat ook echt niet aankunnen... Ik vrees ook voor de zomer.

Maar wat vond ze ervan, vond ze het lekker ;)
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_93996435
Het was een wolfspin.

Hij kwam onder het bed vandaan tijdens het stofzuigen en ik wees Lente erop. Ik vind spinnen niet eng en Lente vindt ze grappig. Ze ging er heeel dicht met d'r gezichtje bij om goed te kijken.

Dacht ik.

Want het volgende moment zag ik een nat toetje van het speeksel met daarin geplakt twee spinnenpoten. En op d'r hand zat er ook nog een.

The horror.
pi_93996540
Ik ben echt als de dood voor spinnen. Ik zou, denk ik, half over m'n nek zijn gegaan bij... (ik voel al onpasselijk bij het lezen... Laat staan hoe jij je moet hebben gevoeld bij het zien, mijn diepste medeleven!)
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_93996601
Ik moest ook echt even afstand van d'r nemen; kon 'r gewoon niet aankijken. Ben even weggelopen en toen ik terugkwam waren de twee poten op d'r gezichtje weg gelukkig. Op d'r hand zat er nog wel een; die heb ik er met de stofzuiger af gezogen.
  Moderator zaterdag 12 maart 2011 @ 11:25:36 #100
5428 crew  miss_sly
pi_93996611
Ow ieuw, wat vreselijk. Ik word er echt niet goed van. Hoe komt ze erbij :o
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')