Niels heeft vandaag een lange mouwen romper en een longsleeve aan, maar hij is ook wel een koudkleumpje. Ik denk dat ik eerder een vestje met daarover een zomerjas dan alleen een korte mouwen shirt met daarover een winterjasje aan zou trekken Mefke. Dan kunnen ze het vestje aan of uit doen in het KDV.
Jeetjejom, ik heb geen meisje dat bij elke outfit een paar bijpassende schoenen nodig heeft

. Maar ik zou het zonde vinden om meer schoenen te kopen, ze groeien er zo snel uit. Niels heeft een paar goede schoenen voor buiten, laarsjes voor als het regent en leren slofjes voor binnen.
Oeke en Kobus heel veel plezier op de Kresj! Hij gaat het vast fantastisch vinden daar Oeke! Ga je foto's maken?
Incantrix wat rot dat Stef zo ontzettend vroeg wakker wordt steeds

Zo kun je ook helemaal niet bijkomen van alle tandjes- en ziek-zijn-ellende.
Als Niels 's morgens heel vroeg wakker wordt ga ik er net zo mee om als wanneer hij om 2 uur 's nachts wakker wordt. Soms gaat hij dan weer slapen, maar als hij echt vindt dat het opsta-tijd is echt niet! Ik denk dat laten huilen op zo'n moment ook niet zou werken, hij is dan al zo wakker dat hij alleen nog maar wakkerder wordt.
Misschien dat het in iets heel simpels zit bij Stef, een lampje wat aan of uit moet, de kamer meer verduisteren, een extra inlegger in zijn luier, een extra deken of juist niet.
Hebben jullie een specifiek zinnetje wat jullie altijd zeggen als Stef gaat slapen? Bijvoorbeeld "Het is nacht, papa slaapt, oma slaapt, de poezen slapen, Stef gaat slapen, shhhhh" Zou het helpen als je, wanneer hij zo vroeg wakker wordt, verder niet tegen hem praat en geen extra licht aandoet, maar alleen maar heel zacht "het is nacht, Stef gaat slapen" en "shhhhh" zegt. Als hij dan gaat huilen steeds na een paar minuten weer terug en het opnieuw dat zinnetje zeggen tot dat het een schappelijk tijdstip is.
Nou ja, ik weet het ook niet hoor

Hopelijk gaat hij snel weer wat langer slapen! En als hij echt niet wil slapen, zou het misschien helpen als jullie 's avonds wanneer jullie naar bed gaan een speeltje of knuffeltje in zijn bed leggen wat hij niet goed kent, zodat hij daarmee gaat spelen 's morgens? Of misschien heeft hij 's morgens dorst en kun je 's avonds een tuitbekertje met water in zijn bedje leggen?
Niels heeft vannacht eindelijk weer wat normaler geslapen. Van 20 uur tot 2.30 uur en tot 6.15 uur. Alleen wil hij nu niet slapen, hij ligt al drie kwartier te kletsen in bed. Ik wil douchen, maar als hij mij hoort gaat hij helemaal niet meer slapen
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>