abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_94082117
Nee hier ook nog laaang geen korte mouwen, veel te koud! En dan vind ik dat ik Isabeau al vrij luchtig kleed. Romper met lange mouwen, maillot en een overgooier.
pi_94082273
Haha, jullie zijn veel directer! :D Ik vind het ook nog best koud.
Ko heeft een romper lange mouwen aan, een T-shirt met korte mouwen en een sweatshirt, kniekousen en een joggingbroek. En zo naar buiten winterjas, sjaal en muts.
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 08:42 schreef Sorbootje het volgende:
Over het slapen van Isabeau heb ik weinig te klagen. Ze slaapt meestal niet uit (half zeven/ zeven uur wakker, zeer acceptabel), maar daar staat tegenover dat ze 's avonds om 7 uur als een roosje gaat slapen (meestal).
Zo ongeveer zijn dit ook Ko zijn tijden. Met uitschieters naar beide kanten. ;)

Sterkte alle vermoeide ouders! :*
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  maandag 14 maart 2011 @ 08:52:59 #253
238474 Jeetjejom
Miracles do happen (twice)
pi_94082299
Oeke veel plezier
Sorbo, was me dat over het verlof laatst eigenlijk ook af aan het vragen (toen die discussie over commercieel draagmoederschap net begon).
Miss hoe was je weekendje?

Dikke knuffel voor de zieke kindjes, slechte slaapsters en voor jael en mp!
Kan het hier gewoon niet bijhouden, maar even een reactie op een paar dingen:
- jorja blijft gewoon naar de oppas gaan (nu zijn dat in ons geval de oma's en mijn ouders zijn onze onderburen, dus daar loop ik 's morgens vaak even naar binnen als jorja daar is). Ik kan het nu even niet erbij hebben om haar de hele dag om me heen te hebben. Ik wil eigenlijk nog teveel doen en het huis poetsen als zij erbij is werkt niet. Dus poets ik 's morgens en gaan we 's middags samen slapen en leuke dingen doen! Iedereen happy!
- haar kleding, vandaag heeft ze een jurkje zonder mouwen aan met een romper met lange mouwen eronder en haar winterjas. Ze is toch bijna de hele dag binnen dus waarom zou ik haar heel dik aankleden? Ik erger me er dus wel aan dat mijn schoonmoeder haar vandaag nog gerust haar wintermuts opzet, sjaal omdoet en dan nog bang is dat ze het te koud heeft!

Oh en hier is de discussie opgelaaid over schoenen, jorja heeft 3 paar schoenen, waarvan 2 ongeveer hetzelfde zijn, manlief vindt dat genoeg, ik echt veul te weinig! Iemand goede argumenten waarom ik wel of geen nieuwe schoenen moet kopen?
Hou me gewoon maar even vast
Jouw warmte is genoeg
pi_94082389
Op de één of andere manier voelt het een beetje als de goden verzoeken om daar bij mijn werkgever naar te vragen. :)

JJ, 't is een vrouw, je hebt geen andere argumenten nodig.
  maandag 14 maart 2011 @ 08:58:10 #255
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_94082430
Het heet toch niet voor niets 'bevallingsverlof', het deel na de bevalling.
Kijk, als je je eerder weer fit voelt en je echt wilt gaan werken moet je dat vooral doen, maar in principe heb je gewoon recht op die 10-12 weken erna om te herstellen, dus daar zou ik ook echt gebruik van maken als je dat nodig hebt. Daar heeft je werkgever idd weinig mee te maken verder.
En je hebt dan idd weliswaar geen baby bij je, maar die heb je wel 40 weken bij je gedragen en daar moet je echt wel van herstellen toch?

Jeetjejom, Sasha heeft 1 paar schoenen en that's it. :o :@
Oh, en Oscar trouwens ook. :+ :o :D

[ Bericht 18% gewijzigd door BE op 14-03-2011 09:30:28 ]
  maandag 14 maart 2011 @ 08:59:08 #256
238474 Jeetjejom
pi_94082453
Sorbo, ik denk dat je werkgever daar ook geen antwoord op heeft. Misschien UWV bellen? Maar zou nog even wachten inderdaad ivm het verzoeken van de goden enz.

Helaas werkt het vrouwen-argument hier niet. Volgend hubby boeit het jorja niet welke schoenen ze aanheeft :(
Jouw warmte is genoeg
pi_94082481
Ik denk dat BE gelijk heeft, dat was ook mijn gedachtengang. Het gaat mijn werkgever zelf niets aan dat ik het kind voor een ander draag denk ik.
pi_94082489
JJ, slaan die man. Wat denkt hij wel niet?! ;)
  Moderator maandag 14 maart 2011 @ 09:04:02 #259
5428 crew  miss_sly
pi_94082540
Jeetjejom, Senna mag zelf kiezen welke schoenen ze aan doet, en die kiest echt niet iedere keer
dezelfde! Dus het kak Jorja vast wel iets schelen :Y

Het weekendje was leuk, lief dat je het vraagt :*
We hebben lekker geshopt, op een terrasje in de zon gezeten zonder jas O+ heerlijk gegeten en zijn naar het Bonnefantenmuseum geweest. Heerlijk dus. En toen we bij mijn ouders aan kwamen, was Senna heel blij en knuffelig dat we er weer waren O+
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_94082587
Oh klinkt heerlijk miss! Dat doen jullie goed!
pi_94082717
JJ : Thijs heeft 1 paar goede schoenen, 1 paar nepallstars en 1 paar sneakers. Ik vind het het belangrijkst dat hij in elk geval 1 paar goede schoenen heeft. De andere 2 gebruik ik alleen in de buggy/in de auto.

Maar waarom heeft Jorja 2 paar die nagenoeg hetzelfde zijn?
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_94082737
ravi heeft inmiddels schoentjes, maar ze nog nooit aangehad ;)
ventje wordt rondgedragen danwel op zijn schapenvachtslofjes ronddarren
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  maandag 14 maart 2011 @ 09:18:28 #263
238474 Jeetjejom
pi_94082829
Is hetzelfde model maar dan in een andere kleurstelling. Waren niet zoveel loopschoentjes hier in de stad te vinden in maat 20. (Maastricht heeft helaas echt te weinig winkels waar je goede maar toch nog enigzins betaalbare kinderschoentjes krijgt dus toen we er eindelijk hadden en die bleken goed te zitten maar meteen nog een paar in een andere kleur gehaald) Dat zijn dus ook echt goede loopschoentjes zeg maar! En dan heeft ze nog een paar all stars.
Jouw warmte is genoeg
  maandag 14 maart 2011 @ 09:46:53 #264
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_94083489
Je zou toch verwachten dat er in Maastricht wel meer winkels te vinden zouden zijn met goede kinderschoenen zeg! :D

Beterschap voor alle zieke kindjes. :*
Voor alle slechte / minder goede slapers en hun ouders ook een :* .
Groofs, voor jou een extra: :*

Weinig te melden hier! Ik lees gezellig mee maar omdat Emma een van de jongsten is hier hebben we over een hoop dingen niet zoveel te vertellen.
Ze is wel keilief, dat dan weer wel. O+
A grand adventure has begun.
pi_94083550
En dat is het belangrijkste toch Keshet. Dat ze lief is :)
pi_94083628
JJ, mijn meiden hebben allebei 1 paar schoenen. En dan hebben we er nog wel crocjes naast en rubber laarsjes, maar daar lopen ze niet zo vaak op. Ze groeien mij te snel om meerdere paren goede schoenen te kopen eigenlijk.

:* voor de zieke en niet zo lekker slapende kindjes en mama's/papa's :*
Fake it till you make it...
  maandag 14 maart 2011 @ 10:04:19 #267
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_94083946
Ow, Stef heeft 1 paar schoenen :@ Wel hele degelijke, maar nouja.. Ik denk dat het sowieso niet meer heel lang zal duren eer hij eruit is gegroeid, dus 1 paar vind ik wel ok..

Thuis loopt Stef trouwens vaak in een t-shirt, hij heeft het vrij snel warm.

En we liggen nu in bed, ik ga even met Stef meeslapen. We hebben elkaar vanmorgen onmetelijk in de weg gezeten en ik was zo moe dat ik twee keer zittend op de bank ben weggedut binnen een paar minuten :{ Ik ga nu dus even slapen, dan hoop ik zo de kans te krijgen even wat uitgebreider te reageren op jullie tips en liefs enzo :*
3!
pi_94084269
Niels heeft vandaag een lange mouwen romper en een longsleeve aan, maar hij is ook wel een koudkleumpje. Ik denk dat ik eerder een vestje met daarover een zomerjas dan alleen een korte mouwen shirt met daarover een winterjasje aan zou trekken Mefke. Dan kunnen ze het vestje aan of uit doen in het KDV.

Jeetjejom, ik heb geen meisje dat bij elke outfit een paar bijpassende schoenen nodig heeft :+. Maar ik zou het zonde vinden om meer schoenen te kopen, ze groeien er zo snel uit. Niels heeft een paar goede schoenen voor buiten, laarsjes voor als het regent en leren slofjes voor binnen.

Oeke en Kobus heel veel plezier op de Kresj! Hij gaat het vast fantastisch vinden daar Oeke! Ga je foto's maken?

Incantrix wat rot dat Stef zo ontzettend vroeg wakker wordt steeds :* Zo kun je ook helemaal niet bijkomen van alle tandjes- en ziek-zijn-ellende.
Als Niels 's morgens heel vroeg wakker wordt ga ik er net zo mee om als wanneer hij om 2 uur 's nachts wakker wordt. Soms gaat hij dan weer slapen, maar als hij echt vindt dat het opsta-tijd is echt niet! Ik denk dat laten huilen op zo'n moment ook niet zou werken, hij is dan al zo wakker dat hij alleen nog maar wakkerder wordt.
Misschien dat het in iets heel simpels zit bij Stef, een lampje wat aan of uit moet, de kamer meer verduisteren, een extra inlegger in zijn luier, een extra deken of juist niet.
Hebben jullie een specifiek zinnetje wat jullie altijd zeggen als Stef gaat slapen? Bijvoorbeeld "Het is nacht, papa slaapt, oma slaapt, de poezen slapen, Stef gaat slapen, shhhhh" Zou het helpen als je, wanneer hij zo vroeg wakker wordt, verder niet tegen hem praat en geen extra licht aandoet, maar alleen maar heel zacht "het is nacht, Stef gaat slapen" en "shhhhh" zegt. Als hij dan gaat huilen steeds na een paar minuten weer terug en het opnieuw dat zinnetje zeggen tot dat het een schappelijk tijdstip is.
Nou ja, ik weet het ook niet hoor :* Hopelijk gaat hij snel weer wat langer slapen! En als hij echt niet wil slapen, zou het misschien helpen als jullie 's avonds wanneer jullie naar bed gaan een speeltje of knuffeltje in zijn bed leggen wat hij niet goed kent, zodat hij daarmee gaat spelen 's morgens? Of misschien heeft hij 's morgens dorst en kun je 's avonds een tuitbekertje met water in zijn bedje leggen?

Niels heeft vannacht eindelijk weer wat normaler geslapen. Van 20 uur tot 2.30 uur en tot 6.15 uur. Alleen wil hij nu niet slapen, hij ligt al drie kwartier te kletsen in bed. Ik wil douchen, maar als hij mij hoort gaat hij helemaal niet meer slapen :{
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_94085225
Even snel! S heeft de nacht gered zonder overgeven en heeft net 4 boterhammen weggewerkt :o . Ze is nog wel slapjes en bleek, maar dit doet haar (en mij) al zichtbaar goed. ^O^

Laterrrrrr..... :*
  maandag 14 maart 2011 @ 10:55:11 #270
238474 Jeetjejom
pi_94085302
Een dikke *O* *O* *O* *O* voor S van Groofsken! Het herstel heeft ingezet!
Jouw warmte is genoeg
pi_94085390
Oh en korte mouwen doe ik ok echt nog lààààààng niet :D . Eerts maar eens overstappen op de zomerjas strakjes. ;)
pi_94086284
Oh wat fijn dat S. weer aan de beterende hand lijkt! Wat zielig dat ze ZO graag op bezoek wou gaan van het weekend, dat ze zelfs deed alsof ze beter was! Arm ding

Hier ook echt nog lang geen korte mouwen!
Maar een sjaal/wanten/muts ook niet meer hoor.(alleen op de fiets als er wind staat)
Wolf is behoorlijk warmbloedig geloof ik. Die heeft vrijwel altijd een romper lange mouw aan met daaroverheen een shirtje lange mouw. Heel veel echte truien heeft hij niet.
Soms ook gewoon een romper lange mouw met een t-shirt korte mouw erover.

Verder niks te melden hier, alles gaat zn gangetje
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_94086513
Truien dragen wij ook niet, alledrie eigenlijk niet. Hier ook de kinders ondergoed met lange mouwen en een longsleeve.
  Moderator maandag 14 maart 2011 @ 12:11:18 #274
5428 crew  miss_sly
pi_94088268
Fijn dat S aan het opknappen is, Groofs!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_94088279
Ik gebruik eigenlijk nooit lange mouwen rompers :D

Uhm... ik gebruik niet eens rompers meer, haha :D
Hemd en die instoppen in de broek :)
En evrder vaak een longsleeve of een trui.

Hallo trouwens :+
Ik ben heel weinig online op het moment. Huis, kinders, man, kat... Met vanalles bezig ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')