Nee, geen voorrang, wij hebben nog steeds geen bevestiging dat Lena dr broertje straks terecht kan, maar bij Lena kregen we die ook pas tijdens mijn verlof. Ze hebben me al wel laten weten dat ik me er geen zorgen over hoef te maken, dus dat zal ook voor jullie wel goedkomen als je beeb 2 al opgegeven hebt nu! Voor wat betreft de overstap naar de volgende groep.. ik had aangegeven dat ik het fijn zou vinden als het niet te veel zou samen vallen met de geboorte van Lena's broertje en alle veranderingen die daarmee thuis al gepaard zouden gaan, dat vonden ze ook heel logisch. Dat betekende dan dus of per 1 april over, of per 1 augustus als mijn verlof ook weer afgelopen was. Bij de laatste optie is ze echter bijna 2 en de juffies dachten dat Lena zich tegen die tijd zou gaan vervelen bij de wijsneuzen, omdat ze nu al steeds stiekem door de badkamer naar de bengels sneakt om daar te gaan spelenquote:Op zondag 13 maart 2011 20:35 schreef Beessie-Jen het volgende:
ik denk dat Evie rond de tijd dat muppie 2 naar de kinderopvang gaat; ook overkan naar de volgende groep. (eind nov-begin dec ga ik weer werken en dan is Evie dus bijna 2). Zal binnenkort eens informeren hoe dat gaat.
De 2e is inmiddels aangemeld; en ik vraag me af, of je kindje voorrang krijgt als de 1e er ook heengaat. (dus op 'nieuwe' aanmeldingen).
weet jij dat Poppedein???
en Lena gaat dus naar de volgende groep! goed joh!
en ik denk dat wij die 12 uur misschien maar gewoon laten staan dan...
kan ik lekker 2 middagen voor mezelf plannen...
best een fijn idee eigenlijk.
en die vermoeidheid heb jij dus ook zo extreem gehad? ik hoop ook dat het nog beter wordt...maar tnt is het nog steeds net als in het begin...
Oeh, Sorbo, dit zinnetje doet me ineens zo beseffen wat het draagmoederschap, juist voor jou, moet betekenen. Wat een onbeschrijfelijk geschenk geef jij, zeg.quote:Op zondag 13 maart 2011 20:37 schreef Sorbootje het volgende:
Dat van dat verlof en het kdv dat vraag ik me ook wel eens af. Als alles goed gaat heb ik straks verlof zonder baby. Om Isabeau dan 3 dagen naar het kdv te brengen vind ik raar voelen, maar ik wil onze plek ook niet kwijt...
Ik zou het gewoon informeren zodra je weer zwanger zou zijn Sorbo, Wij hebben 2 maand opzeg termijn, dus wij hebben nu 3 contracten. Het huidige van 24 uur, het contract per 1 april voor 12 uur en vervolgens weer een contract per 1 augustus voor 24 uur. Was totaal geen probleem, zolang t maar tijdig geregeld wordt. Nou is (denk ik) wel t verschil dat Lena geen vaste dagen heeft en ik dus alleen maar algemene uren hoef te reserveren, waardoor ik ook geen vaste dagen kwijtraak voor haar.quote:Op zondag 13 maart 2011 20:37 schreef Sorbootje het volgende:
Dat van dat verlof en het kdv dat vraag ik me ook wel eens af. Als alles goed gaat heb ik straks verlof zonder baby. Om Isabeau dan 3 dagen naar het kdv te brengen vind ik raar voelen, maar ik wil onze plek ook niet kwijt...
Het overgeven duurde hier 2 dagen (maar in totaal is Thomas nu al 7 dagen "out" waarvan 1 goeie dag (hij is vandaag terug "hervallen")quote:Op zondag 13 maart 2011 19:35 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Beetje offtopic: Mensen met overgevende kinderen (met koorts)..., hoe lang duurde dat virus ongeveer? S heeft er nu een nacht en een dag overgeven opzitten.
Ontopic: Mijn zoon is echt een grotere boef dan ooit nu hij weer opgeknapt is.
Bij Evie hoorde we pas dat ze terecht kon nadat ze geboren wasquote:Op zondag 13 maart 2011 20:45 schreef Poppedein het volgende:
[..]
Nee, geen voorrang, wij hebben nog steeds geen bevestiging dat Lena dr broertje straks terecht kan, maar bij Lena kregen we die ook pas tijdens mijn verlof. Ze hebben me al wel laten weten dat ik me er geen zorgen over hoef te maken, dus dat zal ook voor jullie wel goedkomen als je beeb 2 al opgegeven hebt nu! Voor wat betreft de overstap naar de volgende groep.. ik had aangegeven dat ik het fijn zou vinden als het niet te veel zou samen vallen met de geboorte van Lena's broertje en alle veranderingen die daarmee thuis al gepaard zouden gaan, dat vonden ze ook heel logisch. Dat betekende dan dus of per 1 april over, of per 1 augustus als mijn verlof ook weer afgelopen was. Bij de laatste optie is ze echter bijna 2 en de juffies dachten dat Lena zich tegen die tijd zou gaan vervelen bij de wijsneuzen, omdat ze nu al steeds stiekem door de badkamer naar de bengels sneakt om daar te gaan spelenVandaar dat we in overleg hebben besloten haar per 1 april daar echt te gaan laten wennen en haar over te laten stappen. Hun juffies hebben er gewoon het meeste zicht op, dus ik zou ze ook bij evie gewoon mee laten denken wat hen handig en verstandig lijkt voor Evie tegen die tijd!
quote:Op zondag 13 maart 2011 20:58 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
Bij Evie hoorde we pas dat ze terecht kon nadat ze geboren washaha
Wel grappig trouwens, Lena dus naar de volgende groep, En Stef is ook net over; kan Evie straks met de 2e generatie spelenen dan ook naar de volgende groep..
Zal binnenkort eens informeren.. Denk dat het verstandig is om Evie in elk geval voor de komst van nr 2 (op de opvang dan) te laten wennen op de volgende groep; zodat ze niet samen komen te zitten bij de wijsneusjes...
En als ik zo kijk hoe wijs Evie is; denk ik dat ze dr ook niet tot dr 2e op de groep moet blijven, die gaat zich geheid vervelen...
thanx voor je info in elk geval.
wij hebben natuurlijk ook de flexibele opvang; hadden 8 uur, sinds 1 maart 12 uur (aangezien papa weer werkt!!) en voor baby 2 hebben we ook voor 12 uur aangevraagd.
Tot dusver hebben we genoeg aan 12 uur voor Evie, maar is wel erg afhankelijk van mijn diensten, denk dat ons contract ook omhoog moet, als ik na het verlof weer nachten ga doen enzo..
Dat is zo he? Bijzonder is het!quote:Op zondag 13 maart 2011 20:47 schreef Ssserpente het volgende:
Oeh, Sorbo, dit zinnetje doet me ineens zo beseffen wat het draagmoederschap, juist voor jou, moet betekenen. Wat een onbeschrijfelijk geschenk geef jij, zeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |