abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_94064169
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 20:35 schreef Beessie-Jen het volgende:
ik denk dat Evie rond de tijd dat muppie 2 naar de kinderopvang gaat; ook overkan naar de volgende groep. (eind nov-begin dec ga ik weer werken en dan is Evie dus bijna 2). Zal binnenkort eens informeren hoe dat gaat.
De 2e is inmiddels aangemeld; en ik vraag me af, of je kindje voorrang krijgt als de 1e er ook heengaat. (dus op 'nieuwe' aanmeldingen).

weet jij dat Poppedein???

en Lena gaat dus naar de volgende groep! goed joh!
en ik denk dat wij die 12 uur misschien maar gewoon laten staan dan...
kan ik lekker 2 middagen voor mezelf plannen...
best een fijn idee eigenlijk.

en die vermoeidheid heb jij dus ook zo extreem gehad? ik hoop ook dat het nog beter wordt...maar tnt is het nog steeds net als in het begin...
Nee, geen voorrang, wij hebben nog steeds geen bevestiging dat Lena dr broertje straks terecht kan, maar bij Lena kregen we die ook pas tijdens mijn verlof. Ze hebben me al wel laten weten dat ik me er geen zorgen over hoef te maken, dus dat zal ook voor jullie wel goedkomen als je beeb 2 al opgegeven hebt nu! Voor wat betreft de overstap naar de volgende groep.. ik had aangegeven dat ik het fijn zou vinden als het niet te veel zou samen vallen met de geboorte van Lena's broertje en alle veranderingen die daarmee thuis al gepaard zouden gaan, dat vonden ze ook heel logisch. Dat betekende dan dus of per 1 april over, of per 1 augustus als mijn verlof ook weer afgelopen was. Bij de laatste optie is ze echter bijna 2 en de juffies dachten dat Lena zich tegen die tijd zou gaan vervelen bij de wijsneuzen, omdat ze nu al steeds stiekem door de badkamer naar de bengels sneakt om daar te gaan spelen ;) Vandaar dat we in overleg hebben besloten haar per 1 april daar echt te gaan laten wennen en haar over te laten stappen. Hun juffies hebben er gewoon het meeste zicht op, dus ik zou ze ook bij evie gewoon mee laten denken wat hen handig en verstandig lijkt voor Evie tegen die tijd!
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_94064349
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 20:37 schreef Sorbootje het volgende:
Dat van dat verlof en het kdv dat vraag ik me ook wel eens af. Als alles goed gaat heb ik straks verlof zonder baby. Om Isabeau dan 3 dagen naar het kdv te brengen vind ik raar voelen, maar ik wil onze plek ook niet kwijt...
Oeh, Sorbo, dit zinnetje doet me ineens zo beseffen wat het draagmoederschap, juist voor jou, moet betekenen. Wat een onbeschrijfelijk geschenk geef jij, zeg.
pi_94064358
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 20:37 schreef Sorbootje het volgende:
Dat van dat verlof en het kdv dat vraag ik me ook wel eens af. Als alles goed gaat heb ik straks verlof zonder baby. Om Isabeau dan 3 dagen naar het kdv te brengen vind ik raar voelen, maar ik wil onze plek ook niet kwijt...
Ik zou het gewoon informeren zodra je weer zwanger zou zijn Sorbo, Wij hebben 2 maand opzeg termijn, dus wij hebben nu 3 contracten. Het huidige van 24 uur, het contract per 1 april voor 12 uur en vervolgens weer een contract per 1 augustus voor 24 uur. Was totaal geen probleem, zolang t maar tijdig geregeld wordt. Nou is (denk ik) wel t verschil dat Lena geen vaste dagen heeft en ik dus alleen maar algemene uren hoef te reserveren, waardoor ik ook geen vaste dagen kwijtraak voor haar.
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
  zondag 13 maart 2011 @ 20:48:11 #229
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_94064387
Sasha ging destijds op 1 aug over naar de nieuwe groep en Oscar werd 3 weken later geboren. Dat heeft bij ons iig geen problemen opgeleverd.
  zondag 13 maart 2011 @ 20:48:18 #230
61183 leonieke
Dan toch?
pi_94064399
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 19:35 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Beetje offtopic: Mensen met overgevende kinderen (met koorts)..., hoe lang duurde dat virus ongeveer? S heeft er nu een nacht en een dag overgeven opzitten.

Ontopic: Mijn zoon is echt een grotere boef dan ooit nu hij weer opgeknapt is. :o
Het overgeven duurde hier 2 dagen (maar in totaal is Thomas nu al 7 dagen "out" waarvan 1 goeie dag (hij is vandaag terug "hervallen")
  zondag 13 maart 2011 @ 20:58:46 #231
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_94065211
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 20:45 schreef Poppedein het volgende:

[..]

Nee, geen voorrang, wij hebben nog steeds geen bevestiging dat Lena dr broertje straks terecht kan, maar bij Lena kregen we die ook pas tijdens mijn verlof. Ze hebben me al wel laten weten dat ik me er geen zorgen over hoef te maken, dus dat zal ook voor jullie wel goedkomen als je beeb 2 al opgegeven hebt nu! Voor wat betreft de overstap naar de volgende groep.. ik had aangegeven dat ik het fijn zou vinden als het niet te veel zou samen vallen met de geboorte van Lena's broertje en alle veranderingen die daarmee thuis al gepaard zouden gaan, dat vonden ze ook heel logisch. Dat betekende dan dus of per 1 april over, of per 1 augustus als mijn verlof ook weer afgelopen was. Bij de laatste optie is ze echter bijna 2 en de juffies dachten dat Lena zich tegen die tijd zou gaan vervelen bij de wijsneuzen, omdat ze nu al steeds stiekem door de badkamer naar de bengels sneakt om daar te gaan spelen ;) Vandaar dat we in overleg hebben besloten haar per 1 april daar echt te gaan laten wennen en haar over te laten stappen. Hun juffies hebben er gewoon het meeste zicht op, dus ik zou ze ook bij evie gewoon mee laten denken wat hen handig en verstandig lijkt voor Evie tegen die tijd!
Bij Evie hoorde we pas dat ze terecht kon nadat ze geboren was ;) haha
Wel grappig trouwens, Lena dus naar de volgende groep, En Stef is ook net over; kan Evie straks met de 2e generatie spelen :) en dan ook naar de volgende groep..
Zal binnenkort eens informeren.. Denk dat het verstandig is om Evie in elk geval voor de komst van nr 2 (op de opvang dan) te laten wennen op de volgende groep; zodat ze niet samen komen te zitten bij de wijsneusjes...
En als ik zo kijk hoe wijs Evie is; denk ik dat ze dr ook niet tot dr 2e op de groep moet blijven, die gaat zich geheid vervelen...

thanx voor je info in elk geval. :)
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  zondag 13 maart 2011 @ 21:00:46 #232
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_94065361
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 20:58 schreef Beessie-Jen het volgende:

[..]

Bij Evie hoorde we pas dat ze terecht kon nadat ze geboren was ;) haha
Wel grappig trouwens, Lena dus naar de volgende groep, En Stef is ook net over; kan Evie straks met de 2e generatie spelen :) en dan ook naar de volgende groep..
Zal binnenkort eens informeren.. Denk dat het verstandig is om Evie in elk geval voor de komst van nr 2 (op de opvang dan) te laten wennen op de volgende groep; zodat ze niet samen komen te zitten bij de wijsneusjes...
En als ik zo kijk hoe wijs Evie is; denk ik dat ze dr ook niet tot dr 2e op de groep moet blijven, die gaat zich geheid vervelen...

thanx voor je info in elk geval. :)

wij hebben natuurlijk ook de flexibele opvang; hadden 8 uur, sinds 1 maart 12 uur (aangezien papa weer werkt!!) en voor baby 2 hebben we ook voor 12 uur aangevraagd.
Tot dusver hebben we genoeg aan 12 uur voor Evie, maar is wel erg afhankelijk van mijn diensten, denk dat ons contract ook omhoog moet, als ik na het verlof weer nachten ga doen enzo..

05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_94065521
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 20:47 schreef Ssserpente het volgende:
Oeh, Sorbo, dit zinnetje doet me ineens zo beseffen wat het draagmoederschap, juist voor jou, moet betekenen. Wat een onbeschrijfelijk geschenk geef jij, zeg.
Dat is zo he? Bijzonder is het! O+
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  zondag 13 maart 2011 @ 21:03:40 #234
100412 mefke79
komt goed!
pi_94065638
wij hebben dus wel vaste uren en dagen, dan werkt het toch anders. En aangezien ik de vorige keer op het einde heel weinig meer kon, durf ik het niet eens aan om em minder te laten gaan.
Het grote geluk: bij ons geldt de voorrangsregel wel en wij hebben dus al een bevestiging voor ukkie twee. Officieel nog niet op de groep waar wij em willen hebben, maar dat komt goed voor die tijd is ons verzekerd. Moet eerlijk zeggen dat ik het niet verwacht had, maar ik ben er wel blij mee.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  zondag 13 maart 2011 @ 21:05:00 #235
61183 leonieke
Dan toch?
pi_94065764
Sorbo, door je post vraag ik me nu af of je dan ook volledig verlof opneemt of niet? Stel nu dat je na 8 weken gerecupereerd bent, blijf je dan de volledige periode thuis of ga je vroeger terug aan het werk?
  zondag 13 maart 2011 @ 21:55:39 #236
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_94069723
Hullo :)

Wij hebben weer eens tandjesellende (of nouja, kiesjesellende eigenlijk, hij heeft al zijn tanden al :P), Stef werd net compleet overstuur wakker dus we hebben hem paracetamol gegeven. Komt niet geheel onverwachts, sinds eergisteren is er weer tandjespoep en veel kwijl in da house en sinds gisteren dus ook weer fijn tot bloedens toe open luieruitslag -O- Morgen ga ik gewoon helemaal niet meer met billendoekjes, maar ga ik zijn billetjes schoonmaken met water in een teiltje/wastafel als hij een poepluier heeft. Het is té zielig om nu nog met billendoekjes aan te komen, hij moet alweer huilen als de luier opengaat :'(

Sorbo, ja, ik zat me dat ook af te vragen, je krijgt wel volledig verlof? En is dit dan een soort van adoptie? Bij adoptie krijgen adoptieve ouders ook verlof meen ik? :* voor jou, ook ik ben nog steeds erg onder de indruk van wat jij gaat doen!

Ymme, hiero hebben de spuitluiers die via de broekspijpen naar buiten kwamen 6 dagen aangehouden, de 7e dag was de poep nog wel dun, maar niet meer te vergelijken met de waterige drek die er eerst uitkwam. Succes, ik hoop voor juo en Mart dat het bij Mart sneller weg is!

BJ, huh? Ik neem aan dat je een andere Stef bedoelt? :P Wel naar dat je zo moe bent zeg, maar ik kan me het wel voorstellen op zich.. Het lijkt me ook gewoon vermoeiend, die hormonen in combinatie met de energie die het kost om een kindje te 'maken', ondertussen gewoon werken én zorgen voor je dreumes! Dreumesjes zitten niet stil en kun je nog niks uitleggen, dus als zij niet mee willen werken sta je mooi. :* hoor!

En MP, ook een :* voor jou en Jaël. Wat jij omschrijft is een beetje hetgeen mij soms echt een zwaar gevoel geeft als ik denk aan een eventuele tweede kind, waarmee ik vooral bedoel dat ik het dan een soort van eng vind om de status quo binnen je gezin, waar je toch best wel een tijd naartoe hebt moeten werken vaak, zomaar ineens ondersteboven te gooien met een zwangerschap en dan nog de daadwerkelijke komst van de baby. Maar aan de andere kant: het lijkt me ook zo ongelooflijk ontroerend te zien wat jij omschrijft, een grote zus/broer die kusjes geeft, de baby knuffelt.. O+
3!
  zondag 13 maart 2011 @ 22:04:48 #237
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_94070486
Incantrix wij gebruiken bij diarree altijd hydrofiele washandjes of wegwerpwashandjes. Dat is inderdaad fijner dan billendoekjes

Sterkte voor alle zieke kindjes hier :*

Wij hebben trouwens niks verandert aan het kdv tijdens mijn verlof/ toen Esmee geboren werd. Het was voor ons allemaal fijn dat het gewone leven zo gewoon mogelijk doorging. Na 3 maanden is ze gaan wennen en nu zitten de dames samen in 1 groep O+
  zondag 13 maart 2011 @ 22:29:19 #238
279868 Sugarsnap
Sprookjesboom...
pi_94072446
Tijdens mijn verlof ging/gaat Bram gewoon 3 dagen naar het kdv. Vooral om hem gewoon in zijn ritme te laten. En toen Eline was geboren, was het voor hem ook wel eens fijn om te 'ontsnappen' aan het gehuil. De overgang is verder vrij soepel verlopen. Wel is hij af en toe een beetje jaloers en wil hij graag bij me zitten als ik Eline aan het voeden ben. Verder is hij heel lief voor zijn zusje, ze krijgt veel kusjes en aaitjes
  maandag 14 maart 2011 @ 07:28:08 #239
95408 Incantrix
pi_94081384
Goedemorgen :O Hiero was het weer eens heel erg 5 uur en soms ben ik dat toch zó vreselijk zat he? Over het algemeen accepteren we het gewoon hoor, maar op sommige momenten lukt me dat gewoon echt even niet. We zijn nu al een half jaar zo aan het hannessen en ik zou wel eens willen dat het anders kon. Maarja, de enige optie die we nog niet hebben geprobeerd is laten huilen, dat vond ik destijds bij het naar bed gaan al heel erg naar, laat staan zo vroeg in de ochtend. Het is éigenlijk gewoon niet mijn stijl, maar wel die van Stef :') Bij de avonden heeft het ons/hem wel erg geholpen om weer een gezond slaapritme terug te krijgen, dus op bepaalde momenten, zoals vanmorgen, vraag ik het me dan toch weer af: moeten we het misschien toch proberen? Wat zouden jullie doen? Het is niet alleen dat wij zo ondertussen permanent over onze oogleden struikelen, vaak als we zitten te ontbijten met Stef is hij nog erg aan het gapen, in zijn oren aan het peuteren en in zijn ogen aan het wrijven. Anderszijds.. Zou dit niet een keer vanzelf over moeten gaan ofzo? Volgende week bijvoorbeeld? :')

De verdere nacht is trouwens wel aardig rustig geweest hoor, dat was wel fijn.. Alleen is hij nu dus weer alles uit de kast aan het halen omdat hij opgepakt wil worden en ik merk alweer dat mijn lontje vééls te kort is -O- :'(

Stiemie, wegwerpwashandjes? Nouja, ik was eigenlijk gewoon van plan om hem met zijn kont in de wasbak te hangen en dan een beetje te spoelen met water eigenlijk, op dit moment ziet het er rauw en rood uit en als je gaat wrijven gaat het op plekjes bloed 'oozen' zeg maar, ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat dat niet gebeurt als je met een ander stofje gaat wrijven ofzo, en deppen om de poep eraf te krijgen werkt niet echt. Maar wel dank je wel voor de tip, thnx! :*
3!
  maandag 14 maart 2011 @ 07:36:45 #240
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_94081451
Jeetje 5 uur :o En dan zit ik hier stik sjaggo te zijn omdat Esmee om 5 uur een fles wilde en ze samen om half 7 wakker werden :@ Helaas geen oplossing dus...

Ja wij doen dan wegwerpwashandjes van kruidvat. Die zijn vrij zacht. Billen in bakje water werd hier afgeraden door het cb omdat je dan zijn huidje juist gaat weken en die is dan al zo kwetsbaar. Nou ja het zal met allebei de manieren wel goedkomen toch? ;)
  maandag 14 maart 2011 @ 07:38:50 #241
100412 mefke79
komt goed!
pi_94081470
Trix als je zelf echt denkt dat het de oplossing zou kunnen zijn, dan zou ik het erop wagen. Moe ben je nu toch al. Oordoppen kopen ter voorbereiding en zelf erg vroeg naar bed, zodat je het wat beter trekt. En beter nu dan over drie maanden, dan is het licht net na vijf uur...

Wat doen jullie de kindjes nou aan met dit weer? Driekus is in gewone broek, romper korte mouw, t-shirt korte mouw en winterjas (zonder sjaal/muts) naar het kdv. Vond het te koud voor een zomerjas en tussenin jas bleek te klein. Maar ja, wie weet was dat shirt alleen al wel te koud. Lastig hoor, het wordt hier wel gewoon 14 graden.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  maandag 14 maart 2011 @ 07:47:09 #242
95408 Incantrix
pi_94081537
Oh, ik moest toch naar de kruidvat, misschien toch maar even kijken, thnx :) Dat weken had ik nog niet bedacht ook.. En ja, 5 uur dus, op gelukkiger dagen 6 uur of zelfs wel eens 10 over 6 ofzo.. Slechts heel heel heel soms nog later zelfs, maar dat is het afgelopen half jaar denk ik iets van 3 keer voorgekomen. Om eerlijk te zijn heb ik er vooral erge moeite mee als ik ongesteld ben of moet worden, dan moet ik echt huilen terwijl ik me mijn bed weer uitsleep, maar sowieso zitten we er zo ondertussen wel even flink doorheen -O- Gelukkig mag ik hier even klagen soms ;)
3!
  maandag 14 maart 2011 @ 07:49:16 #243
95408 Incantrix
pi_94081547
Mefke, ik zit ook te twijfelen over de aanschaf van verduisteringsgordijnen om dat voor te zijn. Heb het idee dat de slaapjes overdag ook minder goed gaan in dit huis als in het vorige en hier heeft hij meer lichtinval..
3!
  Moderator maandag 14 maart 2011 @ 08:09:15 #244
5428 crew  miss_sly
pi_94081716
trix :*
ik herken het wel een beetje, hoor. Senna is nadat ze een tijdje toch wel 7-7.30 uur haalde, toch ook weer terug naar een uur of 6-6.30. Altijd nog een uur later dan Stef, maar ze ligt er wel een stuk later in, vermoed ik. Slapen was gisteren weer een drama en dus gingen we om 22 uur met z'n drieen naar bed. Van 22-6 uur is echt te weinig voor zo'n kleintje, dus ze is nu ook al de hele tijd aan het jengelen. Ik ga vandaag 'lekker slapen zonder huilen' nog maar eens pakken.

En het stomme is: bij mijn ouders ging ze zaterdagavond zonder enig probleem om 19.45 slapen en heeft ze geslapen tot 8.15 uur. Ze kan het wel!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_94081898
Och, wat zwaar Inca. Ik hoop echt dat het lukt om er verandering in te brengen op een manier die bij jullie/Stef past.
En als dat laten huilen is, dan moet dat misschien zo zijn. Ik begrijp heel goed dat het een zware methode is, en gelukkig hebben we hem hier nog niet nodig gehad, maar tja, je zit wel in een hardnekkige situatie nu. :*

Miss, ook voor jou een zoen! Het is zwaar, zo'n periode van slecht slapen. :*

Mefke, ik zou hem gewoon aandoen wat je zelf aantrekt. Ik ben best een koukleum en doe nog een sjaal om, ik hou niet van wind in mijn nek, dus ik doe Ko ook een sjaal om bijvoorbeeld.

Wij gaan zo naar de kresj, ik ben benieuwd hoe Ko het gaat vinden!
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  maandag 14 maart 2011 @ 08:27:37 #246
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_94081911
:* voor de zieken en de slechte slapers

Mef, ik wilde net dezelfde vraag posten. Alexa gaat nu met romper korte mouw en lange mouw en haar zomerjack. Voor de zekerheid heb ik wel haar bodywarmer in haar rugzak gepropt.

Wij hebben hier wel voorrang bij het kdv bij Henk, omdat Alexa ook naar dat adres gaat. Ik geloof dat er met 3 prio's gewerkt wordt. Alexa blijft tijdens mijn verlof twee of drie dagen gaan, als ik weer moet werken, ga ik een dag minder werken O+ (di/wo/do) en gaan Alexa en Henk de di/do.

Incantrix, moeilijk hoor. Ik vind het lastig om er iets over te zeggen, want hier helpt de ene keer dit en de andere keer dat. Alexa heeft inmiddels wel redelijk verduisterende gordijnen (Hema).

Ko, veel plezier met wennen :)
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
  maandag 14 maart 2011 @ 08:29:41 #247
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_94081936
ooh, nog meer brakke mensen hiero...
ik meld me ook aan :O

mef, ik zelf vind 14 graden nog veel te koud voor een t-shirt zonder mouw.
Maar goed, ik heb het zelf liever te warm dan te koud.
Harry draagt een wollen romper met lange mouw, een longsleeve, daarover een dunne blouse met korte mouw. Onder zijn lange broek heeft hij een legging aan.
zowel wij als schoonouders hebben een oud huis zonder vloerverwarming
  Moderator maandag 14 maart 2011 @ 08:32:01 #248
5428 crew  miss_sly
pi_94081963
Veel plezier oeke en Ko :*
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  maandag 14 maart 2011 @ 08:40:25 #249
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_94082076
Hier ook nog geen korte mouwen hoor! :o
Gisteren had Oscar een romper zonder mouwen, een wit shirt met lange mouwen en daaroverheen nog een bloesje met lange mouwen.
En vandaag gewoon een romper met lange mouwen en een longsleeve shirtje zeg maar.

Wij hadden trouwens het kdv gewoon door laten lopen op het normale schema om idd voor Sasha de boel niet te onwennig te maken. Meer thuis bij mama en dan weer minder, en ook nog eens wennen aan een broertje leek ons niet handig.
Ik vond het heerlijk om even tijd met Oscar alleen te hebben ook. :Y

Incantrix, zou het werken als je 's avonds, als Stef slaapt, een bak met speeltjes in zijn bedje zet? Bij vrienden van ons werkte dat heel goed, ging Anne gewoon lekker zitten spelen als ze zo vroeg wakker werd.

En verder zeg ik over slapen even niks. O-) :z
pi_94082101
Oh spannend Oeke! Ik hoop dat jullie het naar jullie zin zullen hebben!

Over mijn verlof; ik weet het niet. Ik neem eigenlijk aan dat ik gewoon recht op volledig verlof heb, aangezien ik zwanger zal zijn en een kind ga baren dat wettelijk gezien mijn kind is. Ok, het zal niet bij mij verblijven, maar daar heeft mijn werkgever niets mee te maken toch? Maar ook als ik korter verlof heb vind ik dat prima, hoewel ik me kan voorstellen dat ik die tijd misschien wel keihard nodig heb om geestelijk en lichamelijk weer de oude te worden. Ik heb dan weliswaar geen baby bij me, maar ik ben dan wel door een heftig traject gegaan. Maar goed, eerst maar eens zwanger zien te worden. 7 april gesprek in het ziekenhuis en ik denk dat er dan knopen doorgehakt gaan worden over wanneer het traject gaat starten.

Trix, lijkt me zwaar zeg, elke ochtend zo vroeg. Ik weet niet wat ik zou doen. Als het laten huilen voor de avond zoveel rust heeft gegeven en je merkt dat hij 's ochtends nog moe is is het misschien het proberen waard. Anderzijds moet je het wel willen en kunnen. Sterkte!!

Over het slapen van Isabeau heb ik weinig te klagen. Ze slaapt meestal niet uit (half zeven/ zeven uur wakker, zeer acceptabel), maar daar staat tegenover dat ze 's avonds om 7 uur als een roosje gaat slapen (meestal).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')