quote:Amsterdamsche Football Club Ajax, kortweg AFC Ajax of gewoon Ajax, is een Nederlandse profvoetbalclub uit Amsterdam. De club is opgericht op 18 maart 1900 en is een van de drie traditionele topclubs in Nederland. Sinds de oprichting van de Eredivisie speelt de club onafgebroken in deze hoogste divisie. Ajax is over de hele geschiedenis gerekend de voetbalclub met de meeste gewonnen prijzen. Op de UEFA ranglijst van de beste clubs in Europa staat Ajax anno 2010 als tweede Nederlandse club op de 31ste plaats.[1] De club heeft een beursnotering, zie daarvoor het artikel over AFC Ajax NV. Sinds 1996 speelt de club haar thuiswedstrijden in de Amsterdam ArenA.
Leuk hequote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:59 schreef DuvelDuvel het volgende:
Zit nu de wedstrijd nog een keer te kijken op Eredivisie Live maar jezus wat een kansen zeg.
Die praat ik niet goed, noch keur ik het af. Dat hij Suarez bij zijn keel gegrepen zou hebben vind ik wel wat hebben. Dat betekent dat hij beter bij Ajax past dan je zou denken, want dat is de gezonde Amsterdamse bluf/branie waar "jullie" altijd de mond vol van hebben.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:50 schreef Ebbao het volgende:
[..]
Scorebordjournalistiek. Nee maar even serieus. Hoe praat jij de incidenten (e.g. problemen na Milan, het keelgrijpincident (mits waar), en het laatste akkefietje) rondom Mounir goed dan? Wat is nou een steekhoudend argument om dit gedrag te accepteren?
Het is een jongen met een handleiding. Maar dat geldt voor een van Persie en een Zlatan net zo.quote:Let wel, deze incidenten hebben allen de media gehaald, ikzelf ben van mening dat dit slechts het topje van de ijsberg is. Maar daar valt natuurlijk geen hard woord over te zeggen.
Ik lees meer dan dat ik post, maar wat kan ik me verschrikkelijk ergeren aan jouw pro-"de moun" posts. De tering...quote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:02 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Die praat ik niet goed, noch keur ik het af. Dat hij Suarez bij zijn keel gegrepen zou hebben vind ik wel wat hebben. Dat betekent dat hij beter bij Ajax past dan je zou denken, want dat is de gezonde Amsterdamse bluf/branie waar "jullie" altijd de mond vol van hebben.
[..]
Het is een jongen met een handleiding. Maar dat geldt voor een van Persie en een Zlatan net zo.
Zelfs Zidane had dit. Als je veel talent hebt wordt je vanzelf zo lijkt het, zie een Sneijder.²
Met die Amsterdamse bluf/branie wordt verbale adremheid en daadkracht bedoeld. Niet fysieke mishandelingquote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:02 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Die praat ik niet goed, noch keur ik het af. Dat hij Suarez bij zijn keel gegrepen zou hebben vind ik wel wat hebben. Dat betekent dat hij beter bij Ajax past dan je zou denken, want dat is de gezonde Amsterdamse bluf/branie waar "jullie" altijd de mond vol van hebben.
Impliceer je nou dat Mounir in hetzelfde straatje past als Zlatan, Sneijder, van Persie en zelfs Zidane?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:02 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
[..]
Het is een jongen met een handleiding. Maar dat geldt voor een van Persie en een Zlatan net zo.
Zelfs Zidane had dit. Als je veel talent hebt wordt je vanzelf zo lijkt het, zie een Sneijder.²
Over scorebordjournalistiek gesproken. Deze boy kan alleen maar scoren.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:05 schreef marcb1974 het volgende:
Weg met die Hamlap en hopen dat Huntelaar echte terugkomt.
En heeft empathisch vermogenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:13 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Over scorebordjournalistiek gesproken. Deze boy kan alleen maar scoren.²
Die jongen werkt bij een voetbal club, niet in een massagesalon.quote:
Veel scoren is idd een nadeel voor een voetballer.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:13 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Over scorebordjournalistiek gesproken. Deze boy kan alleen maar scoren.²
Ik moet eerlijk zeggen dat ik het kut vind dat er verloren is maar gisteren wel voor het eerst in jaren echt genoten heb van een goed en dwingend Ajax. Redelijk goed, fris positiespel. Alleen slecht afgemaakt. Maar toch, ik heb me vermaakt ondanks een nederlaag.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:59 schreef DuvelDuvel het volgende:
Zit nu de wedstrijd nog een keer te kijken op Eredivisie Live maar jezus wat een kansen zeg.
Dus El Hamdaoui. Maar die kan ook nog voetballen.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:51 schreef 0634 het volgende:
[..]
Veel scoren is idd een nadeel voor een voetballer.
Die had je met Mounir ook niet gewonnen ben ik bang....quote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:01 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dus El Hamdaoui. Maar die kan ook nog voetballen.
Met alle respect, Frank the Farmer heeft genoeg voor Ajax gedaan in het verleden. Maar nu is hij puur bezig met zijn ego. Hij werd overmoedig door de 4-0 tegen AZ. Je beste speler niet opstellen omdat hij de klemtoon verkeerd legt in een zin. Dat is gewoon domheid en kapitaalsvernietiging en kost je misschien wel de Eufa Cup.²
Ik vind hem een stuk doel gerichter dan de boys die er nu onnozel bij lopen.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:32 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Die had je met Mounir ook niet gewonnen ben ik bang....
Verspeelt ook veel meer ballen, is veel egoïstischer en geeft geen drol om Ajax. Compenseert dat de boel een beetje?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:37 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik vind hem een stuk doel gerichter dan de boys die er nu onnozel bij lopen.²
Mwoah, zorgt wel voor 19 goals in half seizoen.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:42 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Verspeelt ook veel meer ballen, is veel egoïstischer en geeft geen drol om Ajax. Compenseert dat de boel een beetje?
Met El Ham erbij had je 4 kansen gehad in plaats van ruim 12. Omdat hij altijd voor zijn eigen kansen gaat en zelden andere spelers in stelling brengt.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:37 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik vind hem een stuk doel gerichter dan de boys die er nu onnozel bij lopen.²
En als hij in vorm is zorgt hij voor de goals. Dat is een feit. Eigenlijk moet Siem in de spits en hij op 10. Het is jammer dat Siem de Jong geen oog voor hem heeft, want dan kan het nog wel wat worden.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:44 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Met El Ham erbij had je 4 kansen gehad in plaats van ruim 12. Omdat hij altijd voor zijn eigen kansen gaat en zelden andere spelers in stelling brengt.
Eriksen eruit halen voor El Hamquote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:46 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
En als hij in vorm is zorgt hij voor de goals. Dat is een feit. Eigenlijk moet Siem in de spits en hij op 10. Het is jammer dat Siem de Jong geen oog voor hem heeft, want dan kan het nog wel wat worden.²
Aha, dankje voor het melden.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:17 schreef Nitrouz het volgende:
Ik kwam gister weer een typische Ajax supporter tegen!
"Ben je voor Feyenoord? De slechtste club van Nederland jongen, Ajax is veel mooier."
Even later vraag ik of hij wel is naar de ArenA gaat.
"Nee, ik zit vaker in het stadion van Utrecht, veel dichter bij."
Even later.
"Ja, ik ben Barcelona supporter."
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:18 schreef mash_ het volgende:
[..]
Aha, dankje voor het melden.Ik ben geen troll.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Spannend leven heb jij zeg.quote:
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:17 schreef Nitrouz het volgende:
Ik kwam gister weer een typische Ajax supporter tegen!
"Ben je voor Feyenoord? De slechtste club van Nederland jongen, Ajax is veel mooier."
Even later vraag ik of hij wel is naar de ArenA gaat.
"Nee, ik zit vaker in het stadion van Utrecht, veel dichter bij."
Even later.
"Ja, ik ben Barcelona supporter."
quote:
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:44 schreef Nitrouz het volgende:
Nou staat het kankergezwel van Amsterdam in MyAT
el hampie is technisch misschien de beste speler op dit moment.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:01 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dus El Hamdaoui. Maar die kan ook nog voetballen.
Met alle respect, Frank the Farmer heeft genoeg voor Ajax gedaan in het verleden. Maar nu is hij puur bezig met zijn ego. Hij werd overmoedig door de 4-0 tegen AZ. Je beste speler niet opstellen omdat hij de klemtoon verkeerd legt in een zin. Dat is gewoon domheid en kapitaalsvernietiging en kost je misschien wel de Eufa Cup.²
Van der Wiel, Vertonghen, Alderweireld, Stekelenburg moeten ook vervangen worden.. Die spelen volgende jaar echt niet meer bij Ajax..quote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:56 schreef Morendo het volgende:
Op het spel van gisteren kunnen we in ieder geval voortborduren. Met volgend jaar een linksback, linksbuiten en centrumspits erbij gaat het vast wel goed komen met Ajax.
Alderweireld zal nog niet weggaan. En vraag me af of ajax ze allemaal tegelijk weg laat gaan.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:02 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Van der Wiel, Vertonghen, Alderweireld, Stekelenburg moeten ook vervangen worden.. Die spelen volgende jaar echt niet meer bij Ajax..
Stekelenburg naar Man Utd, Vertonghen naar Arsenal, VdW hopelijk Barça of Chelsea en Alderweireld naar een PL club..
Ik kwam alleen even vertellen over een jongen die ik had ontmoet. Sjongejonge. Ik ben alweer weg hoor.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |