Bij deze bied ik mijn Mitsubishi Carisma GDI aan. De auto is het actiemodel: "Royal Class", wat inhoudt dat de auto airco heeft (werkt!), electrische ramen, electrische spiegels en een goed speakersysteem (met volwassen Pioneer radio/cd).
Auto is typisch Japans: starten en lopen. Auto is een GDI, dat betekent dat de auto krachtig en toch relatief zuinig is. Op de snelweg is 1 op 16/17 mogelijk, een gecombineerd verbruik van 1 op 14.5/15.5 is ook zeker haalbaar. Ideaal in deze periode van hoge benzineprijzen, maar te weinig km's voor diesel.
Auto is altijd netjes (aantoonbaar) dealeronderhouden en is dan ook prima in orde. Rondom staat de auto op Vredestein banden met nog ruim profiel. Natuurlijk zitten er hier en daar wat putjes en kleine krasjes, maar wat wil je voor een auto van 12 jaar oud. Algehele staat is prima!
Ik doe hem weg omdat ik hem als tussenauto heb gebruikt, tijdelijk geen auto voor m'n werk gehad, nu weer wel.
KM-stand: 185.946
APK tot 28-04-2011Wat foto's:
![123377.jpg]()
![123378.jpg]()
Richtprijs: 1800 euro.[ Bericht 7% gewijzigd door addicted2 op 12-03-2011 19:18:50 ]