De logische (korte) route is 25 km minder, maar duurt 5 min. langer aldus de routeplannerquote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:10 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik weet niet hoe je rijdt, maar dan rij je wel een jezuseind om
Heb je geen TomTom meer?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:15 schreef MPG het volgende:
[..]
De logische (korte) route is 25 km minder, maar duurt 5 min. langer aldus de routeplanner.
Het ligt aan de stand van Mercurius denk ikquote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:11 schreef Koen66 het volgende:
crisis in het Middenoosten, aardbevingen en Tsunami in het oosten
We gaan geheid weer richting een financiele neergang op die manier
Ik heb nooit een TomTom gehad lieverd... Ik heb Google-maps op mijn telefoonquote:
Wil je m'n vrouwenTomTom lenen?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:18 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik heb nooit een TomTom gehad lieverd... Ik heb Google-maps op mijn telefoon
Een omweg via Zwollequote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wil je m'n vrouwenTomTom lenen?
of die komeet die eraan komtquote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het ligt aan de stand van Mercurius denk ik
Een prive chauffeur dus?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik las wil je met me trouwenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Pff, nee, dan moet je hierheen komenquote:
Oh dat is jammer, ik heb een paar afspraken zometeen.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:19 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Pff, nee, dan moet je hierheen komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |