ohw, dus ik hoef je niet op te halen?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:58 schreef Pien85 het volgende:
Hehe, nee, ik sla even overMorgen mijn moeder en mijn schoonouders over de vloer... Daar laat ik vriendje niet alleen mee
Andere keerquote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:59 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ohw, dus ik hoef je niet op te halen?
Jij rijdt dezelfde auto als Sym en Friem?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:01 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
hoef ik mijn auto ook niet op te ruimen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:02 schreef MPG het volgende:
[..]
Jij rijdt dezelfde auto als Sym en Friem?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zoiets
en een laptoplader, netwerk kabeltjes, cd's
nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
Minifanquote:
oh, shitquote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:01 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
hoef ik mijn auto ook niet op te ruimen
TMIquote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:05 schreef LovelyLady het volgende:
Ik had echt een hele gore PI van Koen
zat bijna na te kijken welke PI's ik gebruikt hebquote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:05 schreef LovelyLady het volgende:
hahaha sorryquote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zat bijna na te kijken welke PI's ik gebruikt heb
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:05 schreef LovelyLady het volgende:
ik weet niet hoe je rijdt, maar dan rij je wel een jezuseind omquote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:57 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik kom morgen met de auto langs amstelveen
Spreek jij nou in meervoudquote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:08 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
ik heb ze tot nu toe kunnen uitbesteden vandaag
Dat vindt google maps iigquote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:10 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik weet niet hoe je rijdt, maar dan rij je wel een jezuseind om
Ieuwl!quote:
De logische (korte) route is 25 km minder, maar duurt 5 min. langer aldus de routeplannerquote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:10 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik weet niet hoe je rijdt, maar dan rij je wel een jezuseind om
Heb je geen TomTom meer?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:15 schreef MPG het volgende:
[..]
De logische (korte) route is 25 km minder, maar duurt 5 min. langer aldus de routeplanner.
Het ligt aan de stand van Mercurius denk ikquote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:11 schreef Koen66 het volgende:
crisis in het Middenoosten, aardbevingen en Tsunami in het oosten
We gaan geheid weer richting een financiele neergang op die manier
Ik heb nooit een TomTom gehad lieverd... Ik heb Google-maps op mijn telefoonquote:
Wil je m'n vrouwenTomTom lenen?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:18 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik heb nooit een TomTom gehad lieverd... Ik heb Google-maps op mijn telefoon
Een omweg via Zwollequote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wil je m'n vrouwenTomTom lenen?
of die komeet die eraan komtquote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het ligt aan de stand van Mercurius denk ik
Een prive chauffeur dus?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik las wil je met me trouwenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Pff, nee, dan moet je hierheen komenquote:
Oh dat is jammer, ik heb een paar afspraken zometeen.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:19 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Pff, nee, dan moet je hierheen komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |