Dat verklaart heel veel.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:21 schreef L-E het volgende:
[..]
Heb wel eens gelezen dat sperma ook goed is voor de huid.
Nog meer reden om 'm over je gezicht te laten spuitenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:21 schreef L-E het volgende:
[..]
Heb wel eens gelezen dat sperma ook goed is voor de huid.
De volgende ochtend wakker worden met kaartjes en telefoonnummers en geen idee meer hebben van wiequote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja? Vertel eens wat er zo leuk is aan dronken worden...?
Ooohhh... en eerst was ik jouw type nog totaaaaaaaaal niet!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:19 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik ben Snuits type niet en Snuit heeft een rode baard
Oh, ja. Mietersquote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:22 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
De volgende ochtend wakker worden met kaartjes en telefoonnummers en geen idee meer hebben van wieSpannend!!!
Ohw en ik wordt er hyper van
Ik deed het met liefde voor je huid.quote:
Ik mis je al lang. Veel plezier.quote:
Jezelf veranderen voor een vrouw is een no go hoor! Ze past zich maar aanquote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:22 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ooohhh... en eerst was ik jouw type nog totaaaaaaaaal niet!
en die baard kan eraf
Och, het is voor 2 daagjes.. even scheermes eroverheen (hoewel ik dat al een jaar of wat niet gedaan hebquote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:25 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Jezelf veranderen voor een vrouw is een no go hoor! Ze past zich maar aan
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, ja. Mieters
Ik word ook hyper van alcohol, maar ik ga niet zover dat ik dronken word.
Kunnen we je al Vader Abraham noemen?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:25 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Och, het is voor 2 daagjes.. even scheermes eroverheen (hoewel ik dat al een jaar of wat niet gedaan heb)
Dat doet een smerige bril ook.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:28 schreef Snuitebolletje het volgende:
Alcohol is gewoon goed!
Het maakt lelijke dingen mooi!
Tot de volgende ochtendquote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:28 schreef Snuitebolletje het volgende:
Alcohol is gewoon goed!
Alleen schrik je je kapot de volgende ochtend als er zo'n "mooi" iemand naast je ligtquote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:28 schreef Snuitebolletje het volgende:
Alcohol is gewoon goed!
Hmmm ja, daar heb ik wel genoeg t-shirts van in de kast hangen ja..quote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:29 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Alleen schrik je je kapot de volgende ochtend als er zo'n "mooi" iemand naast je ligt
die hadden echt haast om weg te komenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:29 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Hmmm ja, daar heb ik wel genoeg t-shirts van in de kast hangen ja..
Ik kan me die reclame nog zo voor de geest halenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:29 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
een smerige bril maakt niet mooi, dat maakt het alleen lastig te zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |