Hoop het voor je.. vooral bakker/slager/groenteboer zijn heel erg relaxed.. die heb ik nu op nog geen 100 meter afstand. Ze gaan al zeuren als ik een week niet geweest benquote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:53 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Onder mij zit de huisarts, fysio en wat andere zorg gerelateerde dingen. Daarnaast vestigd as we speak een kapper. Een kleine supermarkt is als volgende in planning. En er is sprake van een bakker. Aan de vecht komt er een restaurant. Nu is nog niets zeker, kan zo weer veranderen...
Supermarkt en bakker vind ik al prima, slager zou leuk zijn maar geen directe must, en dat geld ook voor de groentenboer. Maar goed de meeste ondernemers wachten tot het project zo goed als gereed is (geef ze eens ongelijk).quote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:54 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Hoop het voor je.. vooral bakker/slager/groenteboer zijn heel erg relaxed.. die heb ik nu op nog geen 100 meter afstand. Ze gaan al zeuren als ik een week niet geweest benof ik het niet te druk heb op mn werk.
Ohja.. groenteboer...quote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:54 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Hoop het voor je.. vooral bakker/slager/groenteboer zijn heel erg relaxed.. die heb ik nu op nog geen 100 meter afstand. Ze gaan al zeuren als ik een week niet geweest benof ik het niet te druk heb op mn werk.
Early start of the weekend?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:59 schreef Samzz het volgende:
Zo. Net baas aan de lijn gehad, veranderingen doorgevoerd en nu ben ik voor alsnog klaar
Ja, dat denk ik wel. Ik wacht de middagpauze iig af, dat is altijd gezellig. En dan maar naar huis denk ik.quote:
Lekkerquote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat denk ik wel. Ik wacht de middagpauze iig af, dat is altijd gezellig. En dan maar naar huis denk ik.De rest van m'n taken heb ik allemaal af.
Oeh, toeren in de Triumph?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:03 schreef PeuRac het volgende:
[..]
LekkerIk ga ff oude kleren aan doen en dan mn handen vies maken, ook beginnen aan t weekend. Het is lekker weer, dus hopen dat ik snel klaar ben voor een rondje
quote:
Zit wat in. Maar het is lente, dan krijg ik nesteldrang.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:39 schreef Rifoki het volgende:
Maar, interieurvraagjes, badkamer-business. Ga je dat allemaal nog doen als het niet ondenkbaar is dat je daar vertrekt?
Lijkt me tofquote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
T is ruim een uur sleutelen en dan lekker rijden
Daarbij, voor de eventuele verkoop is het alleen maar verstandig.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:08 schreef L-E het volgende:
[..]
Zit wat in. Maar het is lente, dan krijg ik nesteldrang.
Dat is ook weer waar.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daarbij, voor de eventuele verkoop is het alleen maar verstandig.
Dat dacht ik ookquote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Lijkt me tofHet is goed weer, dus je hebt een prima dag uitgekozen!
Tilburg natuurlijkquote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:12 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat dacht ik ooknu nog bedenken waar ik heen ga, maar daar heb ik nog f de t ijd voor, eerst sleutelen en lunchen.
Daten?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:08 schreef L-E het volgende:
[..]
Zit wat in. Maar het is lente, dan krijg ik nesteldrang.
snelweg rijden is saaiquote:
Het lijkt me sowieso verstandig te kijken waar je dingen op kan knappen of moet laten verven. Het kan de waarde van je huis aanzienlijk verhogen.quote:
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:12 schreef PeuRac het volgende:
[..]
snelweg rijden is saaimaar naar/over de veluwe is wel een idee
pick ik je in Arnhem opquote:
Ik heb nesteldrang, wat denk je zelf?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:14 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Als je het maar laat om naar het SW Museum te gaan!![]()
Je ziet me wel verschijnen deze lente.quote:
Weeknie, lijkt me wel lachen om dronken te worden in utrecht een keer! Gaan we zeker doen. Maak maar een vrijdag of zaterdag voor me vrijquote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:08 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Wanneer gaan we weer spelen met elkaar?
Ik zal dag na dag uit het raam turen of ik een zachte G zie aankomen.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:15 schreef Rifoki het volgende:
[..]
Je ziet me wel verschijnen deze lente.
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:15 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Weeknie, lijkt me wel lachen om dronken te worden in utrecht een keer! Gaan we zeker doen. Maak maar een vrijdag of zaterdag voor me vrij
Ik ben aan 't sparen.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:16 schreef L-E het volgende:
Mijn plafond moet ook gewit trouwens, lieve mensen.
Misschien neem ik het vliegtuig wel.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:16 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik zal dag na dag uit het raam turen of ik een zachte G zie aankomen.
Dan word ik heel vrolijk en hyperactiefquote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:16 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
wat doe jij altijd als je dronken wordt?!
Je bent een lucky bastard, Snuit. Denk ik.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:16 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
wat doe jij altijd als je dronken wordt?!
Ik ben Snuits type niet en Snuit heeft een rode baardquote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:18 schreef L-E het volgende:
[..]
Je bent een lucky bastard, Snuit. Denk ik.
Een rode baard? Scheer 'm dan eens!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:19 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik ben Snuits type niet en Snuit heeft een rode baard
Dronken worden is uberhaupt leuk, ongeacht plek tochquote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:15 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Weeknie, lijkt me wel lachen om dronken te worden in utrecht een keer! Gaan we zeker doen. Maak maar een vrijdag of zaterdag voor me vrij
Kinderen.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:18 schreef L-E het volgende:
[..]
Niet dat witsel. Dat is weer goed voor andere dingen.
Een rode baard? Roodbaard?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:19 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik ben Snuits type niet en Snuit heeft een rode baard
Ja? Vertel eens wat er zo leuk is aan dronken worden...?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:20 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Dronken worden is uberhaupt leuk, ongeacht plek toch
Dat verklaart heel veel.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:21 schreef L-E het volgende:
[..]
Heb wel eens gelezen dat sperma ook goed is voor de huid.
Nog meer reden om 'm over je gezicht te laten spuitenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:21 schreef L-E het volgende:
[..]
Heb wel eens gelezen dat sperma ook goed is voor de huid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |