T is heerlijk fiets weerquote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:39 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Vind het nog geen weer om mijn wielrenfiets uit de kelder te halen. Dus dan maar binnen trainen
Meten en tekenen is vrouwenwerkquote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
kitten en snijden is geen probleem, goed gereedschap is key. Ik heb hier een erg goede tegelsnijder, mag L-E wel lenen, ik wil em zelfs wel bedienen.
Goed, twee keer meten/tekenen is belangrijk daarin.
Ja vandaag wel, maar goed eerst die fiets even een beurt geven. En dan dit seizoen weer knallen op de wielrenfiets.quote:
Mannen zijn helemaal niet nodig, de Singles-ladies klaren het klusje welquote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:39 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Nou hup! We hebben dus 2 mannen nodig om alle tegels eraf te slopen (slopen kan iedere mongool) en dan eentje die met een tegelsnijder overweg kan. Dan kom ik de tegels zetten en kit Samzz alles af
Gooi het eruit!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:40 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
70 minuten seks!! Ik zou... ok never mind
Kusje?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:42 schreef rival het volgende:
[..]
nee ik las even terug en zag die nare 'pool' opmerking
Ik snij welquote:
Er moest iets gesloopt worden en er was bier las ik, count me inquote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:42 schreef L-E het volgende:
Ik probeer eerst de tegelverf. Als dat niets wordt, doen we een badkamertegelzetkitmeet bij mij thuis. Krat bier heb ik nog staan.
Eh? Doorsnijden voor een hoek?! Ziek je hoofd! Jij mag geen tegels snijdenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:42 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik snij welheb van mn vader geleerd hoeken en rondjes te snijden zonder tegels in stukken te moeten zagen (vaak snijden ze voor een hoek, de tegel eerst helemaal door om dan een van de delen af te snijden, dat staat lelijk).
Eerst bier dan slopen?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:43 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Er moest iets gesloopt worden en er was bier las ik, count me in
Dat heb ik vrouwen vaker horen zeggen, maar alsnog op het eind een hulplijntje ingeschakeld want het ging niet helemaal zoals ze vooraf hadden bedachtquote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mannen zijn helemaal niet nodig, de Singles-ladies klaren het klusje wel
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:42 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Nou ik zou me zeker niet doodvervelen
Nee Peu, alleen de tegels moeten eraf, niet de complete muur eruit.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Eerst bier dan slopen?als ik veel drink, sloop ik automatisch wat
Juist niet! Ik kan zelfs bochtjes snijdenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:43 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Eh? Doorsnijden voor een hoek?! Ziek je hoofd! Jij mag geen tegels snijdenDesnoods charter ik mn ex, wij hebben samen het toilet in ons huis gedaan en dat ziet er prima uit
Heb daar nog wel een pneumatische boorhamer voor staanquote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:44 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee Peu, alleen de tegels moeten eraf, niet de complete muur eruit.
Dat was het woord dat ik zochtquote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:45 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Heb daar nog wel een pneumatische boorhamer voor staan
Paar minuutjes werk.
Ik heb behoorlijk wat ervaring met het opknappen van gebouwen/stallen, dus die hulplijn is niet nodigquote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:44 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Dat heb ik vrouwen vaker horen zeggen, maar alsnog op het eind een hulplijntje ingeschakeld want het ging niet helemaal zoals ze vooraf hadden bedacht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |