Ik heb een goede nederlandstalige tandarts, heel vriendelijk ook.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 11:43 schreef Seven. het volgende:
Doen jullie eigenlijk aan sport? Ik kan me in het Frans prima aanmelden maar in Brussel is het toch niet makkelijk om Nederlandstalige faciliteiten te vinden. Evenals een goede dokter en tandarts trouwens. Dokter heb ik gevonden na dik 3 jaar, fatsoenlijk Nederlandstalige tandarts zoek ik nog altijd.
Done.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:13 schreef Pheno het volgende:
Je PM-box is inderdaad vol Seven. Ik heb je een PM gestuurd, zoals je ziet. Ik bedenk me net, heb je nog veel berichtjes in "verwijderde berichten" staan?
Graag!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:09 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik heb een goede nederlandstalige tandarts, heel vriendelijk ook.
Bij de metro van St Catherine.
Als je wil PM ik je zijn naam en adres.
Ik zwem heel af en toe op de campus van de VUB. Zou graag meer aan sport doen maar het Frans houdt meeen beetje tegenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 11:43 schreef Seven. het volgende:
Doen jullie eigenlijk aan sport? Ik kan me in het Frans prima aanmelden maar in Brussel is het toch niet makkelijk om Nederlandstalige faciliteiten te vinden. Evenals een goede dokter en tandarts trouwens. Dokter heb ik gevonden na dik 3 jaar, fatsoenlijk Nederlandstalige tandarts zoek ik nog altijd.
En je komt ook naar de meet?quote:Op woensdag 4 mei 2011 09:50 schreef Niara het volgende:
[..]
Ik zwem heel af en toe op de campus van de VUB. Zou graag meer aan sport doen maar het Frans houdt meeen beetje tegen
Ik ben trouwens 22, student en woon in Brussel
Oh daar ben ik ook wel eens gaan zwemmenquote:Op woensdag 4 mei 2011 09:50 schreef Niara het volgende:
[..]
Ik zwem heel af en toe op de campus van de VUB. Zou graag meer aan sport doen maar het Frans houdt meeen beetje tegen
Ik ben trouwens 22, student en woon in Brussel
Ja, idd erg klein. Heb ook het zwembad van Elsene eens geprobeerd maar daar was het ook nogal druk.quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:45 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Oh daar ben ik ook wel eens gaan zwemmenWel een klein zwembadje haha.
Studeer je ook aan de VUB? Welke studie?
Oh leuk, in welk jaar zit je?quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:39 schreef Niara het volgende:
[..]
Ja, idd erg klein. Heb ook het zwembad van Elsene eens geprobeerd maar daar was het ook nogal druk.
En ja, ik studeer aande VUBNederlands - Engels.
Zijn er nog meer studenten hier?
Me too, al hou ik dance muziek maar zelden een hele avond vol.quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:49 schreef Iannn het volgende:
Klinkt prima. Al ben ik wel iemand waar als je flink wat alcohol ingooit ik overal op los ga.
Ooh, wat studeer je? Geneeskunde?quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:30 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Oh leuk, in welk jaar zit je?
Ik studeer ook aan de VUB, maar wel aan de faculteit in Jette.
Ben je eigenlijk belg of nederlands?
Ik zit ook in het 3e jaar, geneeskunde inderdaadquote:Op woensdag 4 mei 2011 23:16 schreef Niara het volgende:
[..]
Ooh, wat studeer je? Geneeskunde?
Ik zit in m'n 3e jaarhopelijk heb ik eind juni m'n diploma.
En ik ben een echte Nederbelg ^_^ (dus NEderlands)
@-er1k: niet echt
Pfoe geen idee, mijn sportkleren dateren van 5 jaar geleden ofzoquote:Op donderdag 5 mei 2011 03:21 schreef Seven. het volgende:
Waar halen jullie in Brussel sportkleren, buiten Decathlon. Geen zin om helemaal daarheen te kachelen.
En veel Marokkanen ook wel. Hoogstraat, Blaesstraat, Vossenplein is leuk. Je bent dan ook niet zover van de grote en kleine Zavel, mooi stukje Brussel vind ik.quote:Op donderdag 5 mei 2011 15:35 schreef -er1k het volgende:
Ik ga zaterdagmiddag eerst eens over de Marollen wandelen. Volgens mij is dat wel een toffe wijk. Of heb ik het mis? Ik lees wel dat deze plek voor een groot deel bevolkt wordt door yuppen tegenwoordig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |