Dat kan ook in dat topic. Dat topic is juist om live de wedstrijden te volgen. Daar mag je scores posten wat je wilt. Beetje zonde dat zo'n topic er is en dan niet gebruikt wordt. Het is leuker om alles wat dat toernooi aangaat daarin te houden, lijkt mij dan.quote:
Als je het daar over dit spel hebt zijn er altijd een aantal die dat niet willen lezen.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:50 schreef TheGeneral het volgende:
Waarom zitten we niet gewoon hier?
ATP Masters - Indian Wells 2011 #1
Daar is dat topic voor.
Dat valt tegenwoordig denk ik best mee. Die topics worden daar de laatste tijd ook voor gebruikt. En dat vind ik ook logisch. En als iemand je lastig valt, zal ik die persoon wel even aanspreken op zijn of haar gedragquote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:54 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Als je het daar over dit spel hebt zijn er altijd een aantal die dat niet willen lezen.
nu wel allebei een breakquote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:20 schreef franklop het volgende:
Mello en Raonic verspelen allebei al wat breakpoints in de eerste game
quote:Op maandag 11 april 2011 12:41 schreef luckass het volgende:
We gebruiken hier het MC topic toch voor?
Waarschijnlijk, maar ik vertrouw Volandri net zo min.quote:Op maandag 11 april 2011 15:31 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Je zit verkeerd hier, maar ik neem 'm mee
Hehe, ik bedoel dat je in het verkeerde topic zitquote:Op maandag 11 april 2011 16:00 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk, maar ik vertrouw Volandri net zo min.
quote:Op maandag 11 april 2011 16:08 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Hehe, ik bedoel dat je in het verkeerde topic zit
Dan zou mijn switch wel zeer bedroevend zijn.quote:Op maandag 6 juni 2011 13:28 schreef danusz1986 het volgende:
Andreev wint! En Nieminen gaat verliezen!
dat was het, want 7-6, 6-3 verlorenquote:Op maandag 6 juni 2011 13:31 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Dan zou mijn switch wel zeer bedroevend zijn.
Omg.quote:Op maandag 6 juni 2011 13:31 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Dan zou mijn switch wel zeer bedroevend zijn.
Verneukt nu ook weer meteen 3 BP'squote:Op maandag 6 juni 2011 14:15 schreef -Vaduz- het volgende:
Ja, maar goed. Stakhovsky is gewoon een zwabber.
1/12 inmiddelsquote:Op maandag 6 juni 2011 14:16 schreef Salamando het volgende:
[..]
Verneukt nu ook weer meteen 3 BP's.
1/7.
Edit: 1/10 BP's.
1/14quote:
De eerste kansen op een mini break laat hij ook liggenquote:Op maandag 6 juni 2011 15:39 schreef danusz1986 het volgende:
Hij pakt de tie-break wel! Geen twijfel over mogelijk! Er zijn geen breaks te verdienen in de tie-break!
Waarom staat mijn scorebord dan stilquote:
NU klopt het ook, 10-8 in de tiebreakquote:
HIj gaat vrolijk verder waar Stakhovsky opgehouden isquote:
ik heb ook alle vertrouwen in Haas later vandaagquote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:28 schreef de_boswachter het volgende:
Dat was een makkelijke ronde van de game
quote:
Kan je je top 8 kosten op het einde van het seizoen, zo'n '250 toernooitje'.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:26 schreef franklop het volgende:
ach had toch geen zin en vooral geen tijd deze week, en een gok is altijd leuk een in 250 teornooitje
maak het wel goed met mn grandslamresultatenquote:Op woensdag 8 juni 2011 17:24 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Kan je je top 8 kosten op het einde van het seizoen, zo'n '250 toernooitje'.
Lee speelde een foutloze laatste set, tot de laatste game. Waar hij de hele tijd love games verzamelde en druk zette op Mayer ging het allemaal mis toen hij moest serveren om in de wedstrijd te blijven. 0-40 en uitserveren met een dubbele fout....quote:
Van 4-2 naar 4-7 in de tiebreak is ook een puike prestatiequote:Op donderdag 9 juni 2011 18:04 schreef XL het volgende:
[..]
Lee speelde een foutloze laatste set, tot de laatste game. Waar hij de hele tijd love games verzamelde en druk zette op Mayer ging het allemaal mis toen hij moest serveren om in de wedstrijd te blijven. 0-40 en uitserveren met een dubbele fout....
Denk dat ik dat zelf wel uitmaak of niet?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:07 schreef franklop het volgende:
Mag gewoon in toernooi topic;
Unicef Open 2011 #1: met Edje
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:17 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Denk dat ik dat zelf wel uitmaak of niet?
Daarnaast gaat het ook gewoon om het XL-spel. Of denk je dat hij mij iets uitmaakt wie dat kuttoernooi in Den Bosch wint?
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:07 schreef franklop het volgende:
Mag gewoon in toernooi topic;
Unicef Open 2011 #1: met Edje
Ik vond het sowieso al een onnodig topic. Voor veel toernooien is een eigen topic en voor de toernooien zonder eigen topic is het ATP topic.quote:
Let's go, Bogo, let's go!!!quote:Op woensdag 15 juni 2011 15:48 schreef luckass het volgende:
Ach, iedereen is zo ongeveer het haasje.
Als Donny Darkko gewoon zijn ding doet zijn er nog genoeg door hoor samen met de Malisses en die 2 knurften met Bogoquote:Op woensdag 15 juni 2011 15:48 schreef luckass het volgende:
Ach, iedereen is zo ongeveer het haasje.
Tursunovquote:Op woensdag 15 juni 2011 16:28 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Als Donny Darkko gewoon zijn ding doet zijn er nog genoeg door hoor samen met de Malisses en die 2 knurften met Bogo
Ik zit er nog in. Das goddomme ook zo'n beetje voor het eerst dit jaar dat ik 2 rondes achter elkaar overleefquote:Op woensdag 15 juni 2011 17:57 schreef Szura het volgende:
Alsof iemand in zo'n faaltoernooi veel punten gaat pakken.
Schade valt altijd mee.
[10] M Fish (USA) d M Granollers (ESP) 76(3) 76(5) 64quote:
YEAAAAAH!quote:Op maandag 20 juni 2011 16:25 schreef Salamando het volgende:
[..]
[10] M Fish (USA) d M Granollers (ESP) 76(3) 76(5) 64
DeKouwe heeft Baghdatis als pickquote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:02 schreef LDS het volgende:
Mayer laatste set gewonnen!
Waren er ook mensen met Baghdatis? Spannende pot tegen Blake zeg!![]()
Wel Raonicquote:
Nou jongons, was een leuke Wimbledon hoor, zie jullie in Hamburgquote:
Gael redt het wel hoor!quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:44 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Monfilletjes nog effe eruit dan zijn we er na vandaag 27 armer. Is wat overzichtelijker ook.
Goede jinx.quote:
Volgens mij start hij vandaag überhaupt nietquote:Op donderdag 23 juni 2011 15:21 schreef -Vaduz- het volgende:
Troicki start weer eens traag, heeft ie vaker last van.
quote:Op maandag 18 juli 2011 14:03 schreef Salamando het volgende:
Verliezen van Bastian Knittel.
Volgens de ATP heeft ie niet eens een geboorteplaats, een woonplaats, een hoogte, een gewicht en is ie niet eens pro geworden.
Het zou me niet verbazen als hij kwalificaties voor de kwalificaties moet spelen.quote:Op maandag 12 september 2011 20:28 schreef rhubarb het volgende:
Hanescu die de eerste set van Grozdanov verliestZelfs ik als iemand die tot in den treure alles volg qua tennis heb nog nooit van die kerel gehoord...
ach man, je kan hier maar max 125 punten halen joh niet zo klagenquote:Op maandag 12 september 2011 21:06 schreef Szura het volgende:
Sterf mislukte kut-Roemeen
*5-1 achter, wat een tyfushond
Das waar. Beste 12 resultaten tellen toch ook of hoe zat dat nou?quote:Op maandag 12 september 2011 21:07 schreef franklop het volgende:
[..]
ach man, je kan hier maar max 125 punten halen joh niet zo klagen
5-2 inmiddelsquote:Op dinsdag 13 september 2011 13:24 schreef rhubarb het volgende:
Souza, nummer 87 van de wereld. 94.665 dollar prijzengeld gewonnen dit jaar. Vorige maand halve finale ATP Kitzbühel gehaald.
Kocyla, 17-jarig opdondertje, nummer 1400 van de wereld. 516 dollar prijzengeld gewonnen dit jaar. Heeft 2 partijen gewonnen dit seizoen tegen iemand zonder ranking en de nummer 1180 van de wereld.
Kocyla staat 4-1 voor...
Thuisvoordeel he?quote:Op dinsdag 13 september 2011 13:24 schreef rhubarb het volgende:
Souza, nummer 87 van de wereld. 94.665 dollar prijzengeld gewonnen dit jaar. Vorige maand halve finale ATP Kitzbühel gehaald.
Kocyla, 17-jarig opdondertje, nummer 1400 van de wereld. 516 dollar prijzengeld gewonnen dit jaar. Heeft 2 partijen gewonnen dit seizoen tegen iemand zonder ranking en de nummer 1180 van de wereld.
Kocyla staat 4-1 voor...
Komen er dan mensen kijken naar een challenger in Polen?quote:
De Polen die niet hier zitten, zitten daar op de tribunes.quote:Op dinsdag 13 september 2011 13:37 schreef Salamando het volgende:
[..]
Komen er dan mensen kijken naar een challenger in Polen?
en schroeven zo nu en dan een stoeltje vast, doen een plafond tussendoor, even wat stuccen etcquote:Op dinsdag 13 september 2011 13:39 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
De Polen die niet hier zitten, zitten daar op de tribunes.
'Arkadiusz' is natuurlijk wel een enorme Bazen-voornaamquote:Op dinsdag 13 september 2011 13:24 schreef rhubarb het volgende:
Kocyla staat 4-1 voor...
Zo zie je maar dat je best een keer met XL's pick kan meegaan, maar dat je het niet moet overdrijven.quote:Op dinsdag 13 september 2011 16:58 schreef -Vaduz- het volgende:
Brown eruit. Die kan beter een cd opnemen.
Machado gaat goed.6-1 eerste set.
Nou, dat is vrij rap. Zeker dat er 2 sets zo snel gaan. Het is niet extreem raar, maar ik denk dat het gemiddelde per set toch wel een stukkie hoger ligt.quote:Op woensdag 14 september 2011 14:41 schreef rhubarb het volgende:
Wat is er zo gek aan 27 minuten per set?
we zijn gewend aan games van 17 minuten op hardcourtquote:Op woensdag 14 september 2011 14:44 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Nou, dat is vrij rap. Zeker dat er 2 sets zo snel gaan. Het is niet extreem raar, maar ik denk dat het gemiddelde per set toch wel een stukkie hoger ligt.
quote:Op woensdag 14 september 2011 15:03 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik had die pizza dus wel kunnen laten staan.
edit: beetje voorbarig, het blijft een ravioli.
okquote:Op woensdag 14 september 2011 15:19 schreef -Vaduz- het volgende:
Een van die twee moeten we de volgende ronde kiezen. Helden zijn het.
Ja, ik dacht nog: als Vaduz er ook vertrouwen in heeft komt 't zeker goed. Toch nog een half uurtje zweten...quote:
Uiteraard, Donsboy had al z'n geluk al opgebruikt om mijn dag 1 door te helpen. En Alessandro is natuurlijk een jong Italiaantje die het helemaal gaat maken. Al zal die er de volgende ronde wel uitvliegenquote:Op woensdag 14 september 2011 15:41 schreef -Vaduz- het volgende:
Had je Gia gekozen als ik voor Donskoy was gegaan?
Precies, gewoon de subtop picken en dan als laatste 4 'Federer, Murray, Nadal, Djokovic' zeggen kan iedereen.quote:Op woensdag 14 september 2011 15:47 schreef de_boswachter het volgende:
Dit soort lastige toernooien goed presteren is voor de echte bazen.
Kijk zo'n GS'je kan iedereen, dit is andere koek.
behalve jij danquote:Op woensdag 14 september 2011 15:47 schreef de_boswachter het volgende:
Kijk zo'n GS'je kan iedereen,
Ik vond zijn stats wel stabiel. Is nog genoeg peperoni op te gooien.quote:Op woensdag 14 september 2011 15:46 schreef Appeltjesmoes het volgende:
[..]
Uiteraard, Donsboy had al z'n geluk al opgebruikt om mijn dag 1 door te helpen. En Alessandro is natuurlijk een jong Italiaantje die het helemaal gaat maken. Al zal die er de volgende ronde wel uitvliegen
soort van Martiniaans? Je laat de kruimels voor de rest en pakt zelf de prijzen waar het echt om gaat?quote:Op woensdag 14 september 2011 16:00 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik maak gewoon extra een fout. Zodat ik niet tot 'het gezelschap' hoef te behoren.
gaat zo pas beginnenquote:
matigquote:
En verliest de derde met 6-0quote:Op zaterdag 17 september 2011 15:18 schreef InTrePidIvity het volgende:
Montanes verliest de eerste met 6-2, maar wint de tweede met 6-0
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |