heb het toch al verbeterd johquote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:29 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Wat is er mis met de 's' dat je die zovaak vergeet te typen?
ZooTV tour, dat ook een mooie geweest zij1994 toch? Of was dat de Popmart Tour?
Mag ik 1 vd 2 biertjes die je hebt?? Dorstquote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:28 schreef MPG het volgende:
[..]
Totdat manlief erachter komt en je een dreun verkoopt...
quote:
Ik ben knapper dan Koen en mij wou ze ook niet tongen dus jah, ik weet wel enigszins waar ik over praatquote:
Surequote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Mag ik 1 vd 2 biertjes die je hebt?? Dorst
jij drinkt heul geen bier gekkiequote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Mag ik 1 vd 2 biertjes die je hebt?? Dorst
Maar ik heb geen wijn hierquote:
Ik weet nog dat ik naar de Elevation Tour wilde, maar ja toen was ik 5quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
heb het toch al verbeterd johs ss sss ssss sssss
![]()
![]()
Nee was de Zoo TV tour, met die 3 Trabantjes boven het podium
beauty is in the eye of the beholderquote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ben knapper dan Koen en mij wou ze ook niet tongen dus jah, ik weet wel enigszins waar ik over praat
ik heb nog nooit met een getrouwde vrouw gezoendquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pietje Puk en de Plakbandcrisis
Wie vult hier gaatjes?quote:
Op het moment niet....quote:
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:33 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik heb nog nooit met een getrouwde vrouw gezoendook niet toen jullie net 'ja. ik wil' hadden gezegd?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Echt wel, jaaaaren gedaaan, en als ik dorst hebquote:
nou ja het stond in het draaiboek, maar die had ik in de auto laten liggenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ook niet toen jullie net 'ja. ik wil' hadden gezegd?
Ik ga gewoon hoogst zelden naar een popconcert eigenlijk.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:33 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik weet nog dat ik naar de Elevation Tour wilde, maar ja toen was ik 5Vertigo tour heb ik niet echt meegekregen
En 360 tour ben ik twee keer geweest
zaterdag heb je dorstquote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:36 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Echt wel, jaaaaren gedaaan, en als ik dorst heb
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:36 schreef Symphonic het volgende:
[..]
nou ja het stond in het draaiboek, maar die had ik in de auto laten liggen
Dan is het goedquote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:36 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Echt wel, jaaaaren gedaaan, en als ik dorst heb
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |