Lol! Elke keer een ander bestek, bord kom of wat dan ook en gewoon laten slingeren idd.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:49 schreef Gert het volgende:
[..]
Had zomaar gekund!
God wat zou ik morgen zeven borden, dertig stuks bestek en vijfenveertig koffiemokken gaan gebruiken.
Maar in dat pauperhuis staan natuurlijk precies 15 koffiemokken.
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:50 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik zou over de bril van de WC schijten
Boel ook verstoppen onder een bed en zo!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:51 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lol! Elke keer een ander bestek, bord kom of wat dan ook en gewoon laten slingeren idd.bovendien elke keer roepen als er rotzooi ligt...
Gaaf.quote:
"Hee poepflikker! Vuile vaat hiero!!!"quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:51 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lol! Elke keer een ander bestek, bord kom of wat dan ook en gewoon laten slingeren idd.bovendien elke keer roepen als er rotzooi ligt...
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:53 schreef md89 het volgende:
Sanctie voor Sterfio hij vloekt waar de stem bij is
Faalharsens bedoel ik.. hhaquote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:53 schreef metallica143 het volgende:
hahahah haalharsens!! teveel keta!!
Bingo valt niet onder druk ... Volgens het kansspel besluitquote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:53 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Servio kan niet goed onder druk functioneren??
Subtieler kan ook he, hey er ligt wel veel vaat bij de keukentafel, tjonge mijn bed ligt er niet al te netjes bij, en elke keer net binnen gehoorstafstand.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:53 schreef Gert het volgende:
[..]
"Hee poepflikker! Vuile vaat hiero!!!"
Nah... da's misschien ook net iets té, bij nader inzien.
Hij zei KUTquote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:54 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Hij gaat nu de geboden lezen.. Nu het te laat is.. Stomme lul!!
alweer?!?!?quote:
Ja, hij greep voor iedereen langs en FAALDE hard.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:55 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Wat zegt ie nu: te verleidelijk?? Dus hij heeft de boel wederom genaaid??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |