justice cd is gelekt denken ze. maar nieuw album betekent lowlands! ik zeg Justice for Lowlands!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:30 schreef Luni het volgende:
[..]
Inderdaad, zijn zat goeie andere dj's al zal ik me prima vermaken bij Dave Clarke.
Van harte welkom...!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:12 schreef Tatser het volgende:
[..]
justice cd is gelekt denken ze. maar nieuw album betekent lowlands! ik zeg Justice for Lowlands!
Ik hoop zo erg van niet.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:23 schreef .Quo het volgende:
Dit keer een Nederlandse tweet, Arctic Monkeys op Lowlands:
http://twitter.com/#!/Lowlands_2011/status/47736914601721856
Bevestigende bronnen iemand?
Preciesquote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:43 schreef vault_tec het volgende:
is toch niet van lowlands zelf... dus een verzonnen gerucht.
Ik heb op twitter gelezen dat er een spice girls reunie optreden op de zondag is...quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:23 schreef .Quo het volgende:
Dit keer een Nederlandse tweet, Arctic Monkeys op Lowlands:
http://twitter.com/#!/Lowlands_2011/status/47736914601721856
Bevestigende bronnen iemand?
voor dealers ja, vorig jaar werd ik met een treurig kleine hoeveelheid gepakt omdat ik zou "lijken" op een dealer. Kon me niet legitimeren enzo. De officier van justitie gaf een blik op mijn papieren en liet me vertrekken zonder boete en werd het terrein weer opgelaten.quote:Op zondag 13 maart 2011 19:07 schreef julian6 het volgende:
[..]
Die 'wasstraat' waar ze het over heeft is wel erg goed imo![]()
Klopt niet echt, ieder jaar staan er tussen de 5 en 10 bands op zowel Lowlands en V.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:10 schreef Aisumasen het volgende:
De Lowlands-geruchten gebaseerd op V Festival-optredens kun je beter met een korrel zout nemen. Dat acts op V Festival staan betekent eerder dat de kans op Lowlands een stuk kleiner is geworden, dan andersom. V Festival heeft (zoals bijvoorbeeld Reading/Leeds) een identieke line-up op 2 verschillende plaatsen. Vrijdag Biddinghuizen, zaterdag Essex en zondag Staffordshire, dan moet Lowlands een act héél graag willen hebben. Ik zeg niet dat het onmogelijk is (Razorlight in 2009, The Wombats dit jaar), maar als je kijkt naar voorgaande jaren zie je dat vooral DJ's en hiphop-acts het gedaan hebben.
Als je je id niet bij je hebt is het lastig ja. Wat jij had had ik ook trouwens alleen ik had wel mn id bij me, dus stond zo weer buiten.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:33 schreef Sam_Raimi het volgende:
[..]
voor dealers ja, vorig jaar werd ik met een treurig kleine hoeveelheid gepakt omdat ik zou "lijken" op een dealer. Kon me niet legitimeren enzo. De officier van justitie gaf een blik op mijn papieren en liet me vertrekken zonder boete en werd het terrein weer opgelaten.
Die beveiliging is mega triest, echt van die wannebee politie agentjes die het nooit gered hebben. Stelletje nazis.....
als je enig idee van WO2 hebt ga je niet vergelijken met nazi'squote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:33 schreef Sam_Raimi het volgende:
[..]
voor dealers ja, vorig jaar werd ik met een treurig kleine hoeveelheid gepakt omdat ik zou "lijken" op een dealer. Kon me niet legitimeren enzo. De officier van justitie gaf een blik op mijn papieren en liet me vertrekken zonder boete en werd het terrein weer opgelaten.
Die beveiliging is mega triest, echt van die wannebee politie agentjes die het nooit gered hebben. Stelletje nazis.....
quote:Op woensdag 16 maart 2011 02:00 schreef rubbereend het volgende:
[..]
als je enig idee van WO2 hebt ga je niet vergelijken met nazi's
quote:Op zondag 13 maart 2011 18:54 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
http://www.lowlove.nl/nie(...)gen-tijdens-lowlands
+
http://www.destentor.nl/r(...)-los-op-Lowlands.ece
Oefen alleen wel even met het weer dicht krijgen van zo'n tentje in de achtertuin ofzo.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:01 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Bij decathlon hebben ze van die 3 seconden tenten voor een euro of 30 dacht ik. Ideaal, zak openritsen, haringen erin jassen en je (inmiddels) lauwe pilsje drinken.
Ik herinner me nog wel een asotje in een dikke patserbak:quote:
Dat klopt wel degelijk, maar is het publiek ook niet enigsinds aan het veranderen ten op zichte van vroeger?quote:Op woensdag 16 maart 2011 13:12 schreef WeezerButler het volgende:
Lowlands publiek is toch een dwarsdoorsnede van hoofdzakelijk blank publiek met een linkse hobby, dus daar zit ook wel eens een patser tussen. Voornamelijk aan te treffen rondom de Groovetube s'nachts, lekker coctailtjes met lijntjes weg te werken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |