Gewoon dit topic in de gaten houden, meestal worden hier de aanbiedingen voor goedkope tentjes wel gemeld. Deze zomer kan je er op vertrouwen dat er weer veel verkrijgbaar zijn.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:03 schreef gewoonfaye het volgende:
weet iemand hoe ik aan een goedkope tent kom, ik wil gewoon een nieuwe
Hadden we hier niet ooit een hele mooie samenvatting over?quote:en ik weet nu naar welke camping we willen gaan: 1. Dat zegt mij helemaal niks, maar weet iemand wat over de campings te vertellen verder.
ik zie telkens maar een paar topics van LWL en dan vooral van "dit was het dan, we gaan weer dicht"quote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:06 schreef rubbereend het volgende:
aha
Campings
en eigenlijk dat hele topic
Dat klopt, het is ook dicht en gaat pas over maanden weer openquote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:34 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
ik zie telkens maar een paar topics van LWL en dan vooral van "dit was het dan, we gaan weer dicht"
Een..paar...m..m..maanden?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:27 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Dat klopt, het is ook dicht en gaat pas over maanden weer open
Ja volgens mij meestal na Pinkpop.quote:
Die sites zijn gevaarlijk omdat die kaartjes best nog ongeldig gemaakt kunnen worden.quote:
Bij decathlon hebben ze van die 3 seconden tenten voor een euro of 30 dacht ik. Ideaal, zak openritsen, haringen erin jassen en je (inmiddels) lauwe pilsje drinken.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:03 schreef gewoonfaye het volgende:
weet iemand hoe ik aan een goedkope tent kom, ik wil gewoon een nieuwe
en ik weet nu naar welke camping we willen gaan: 1. Dat zegt mij helemaal niks, maar weet iemand wat over de campings te vertellen verder.
Zijn die tenten tweepersoons?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:01 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Bij decathlon hebben ze van die 3 seconden tenten voor een euro of 30 dacht ik. Ideaal, zak openritsen, haringen erin jassen en je (inmiddels) lauwe pilsje drinken.
Camping 1 is moeilijk ver lopen van het terrein. Meer weet ik niet.
Bring 'm on! Kalkbrenner is volgens mij van de partij...quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:28 schreef Gitaarmat het volgende:
Line-up van Electric Picnic festival 2-4 september in Ierland.
(Grote kans dat een deel van de namen ook op LL staat dus?)
The Chemical Brothers
DJ Shadow
Mogwai
Boys Noize
Paul Kalkbrenner
Trentemoller
Adam Beyer
Dave Clarke
Hendig!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 11:32 schreef Hou-m-Nat het volgende:
En deze in het kader van nutteloos maar wel vermakelijk:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Ja preciesquote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:50 schreef gewoonfaye het volgende:
Nee, niet doen.
Schrijf je in voor de nieuwsbrief en blijf hopen
Die zijn van harte welkom!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:28 schreef Gitaarmat het volgende:
Line-up van Electric Picnic festival 2-4 september in Ierland.
(Grote kans dat een deel van de namen ook op LL staat dus?)
The Chemical Brothers
Jimmy Cliff
DJ Shadow
Boys Noize
Toots & The Maytals
Paul Kalkbrenner
Adam Beyer
Dave Clarke
Micah P Hinson
Geen idee, je zou 'm best kunnen openen als LWL er is.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 13:46 schreef vannilesoep het volgende:
Als het officiele LL subforum er weer komt, is er dan ook een topic voor kaartverkoop onderling (mensen die niet kunnen e.d.)
Wat? Hoe werkt dat dan? Het lijkt gewoon een op een normale batterijenlader.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 11:22 schreef Hou-m-Nat het volgende:
In het kader van praktische tips.
Als je een telefoon hebt die batterijen slurpt (en geen ander toestel hebt) een item wat ik van ganser harte kan aanbevelen:
[ afbeelding ]
Telefoon is volledig opgeladen na een aantal uur. Bespaart je de tijd en irritatie van het oplaadpunt. Vaak gezien dat je daar lang in de rij moet staan (zeker 45 minuten) en dan als je je telefoon ophaalt hij nog niet eens half is opgeladen. Met twee setjes batterijen knal je van donderdagmiddag tot maandagochtend door...
Telefoon is essentieel om elkaar weer te vinden of om af te spreken.![]()
![]()
kan je nu ook al doen, is een subforum voor. Voorwaarde is (op heel fok, dus ook LWL) dat je alleen de inkoopprijs vraagt. Volgens mijquote:Op zaterdag 12 maart 2011 13:46 schreef vannilesoep het volgende:
Als het officiele LL subforum er weer komt, is er dan ook een topic voor kaartverkoop onderling (mensen die niet kunnen e.d.)
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 14:02 schreef julian6 het volgende:
[..]
Wat? Hoe werkt dat dan? Het lijkt gewoon een op een normale batterijenlader.
http://www.lowlove.nl/nie(...)gen-tijdens-lowlandsquote:Het Openbaar Ministerie gaat tijdens Lowlands patsers aanpakken. Iedereen met een extravagant dure auto, forse juwelen of andere rijkdom krijgt speciale aandacht. De reden: justitie wil niet alleen drugsgebruikers aanpakken, maar ook de dealers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |