GMTAquote:
The end of an Era moet je echt in zijn geheel zien. Het afscheidsconcert van Tarja, heel vreemd want ze spelen geweldig, maar ondertussen is de onvrede tussen haar en de gitarist duidelijk merkbaar. Hij speelt trouwens een geweldige cover van Pink Floyd en op het einde komt er ook een sjamaan optreden. erg indrukwekkend.quote:
c-c-c-c-combobreker!quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:54 schreef Pagan het volgende:
[..]
The end of an Era moet je echt in zijn geheel zien. Het afscheidsconcert van Tarja, heel vreemd want ze spelen geweldig, maar ondertussen is de onvrede tussen haar en de gitarist duidelijk merkbaar. Hij speelt trouwens een geweldige cover van Pink Floyd en op het einde komt er ook een sjamaan optreden. erg indrukwekkend.
Lulmeijerquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:54 schreef Pagan het volgende:
[..]
The end of an Era moet je echt in zijn geheel zien. Het afscheidsconcert van Tarja, heel vreemd want ze spelen geweldig, maar ondertussen is de onvrede tussen haar en de gitarist duidelijk merkbaar. Hij speelt trouwens een geweldige cover van Pink Floyd en op het einde komt er ook een sjamaan optreden. erg indrukwekkend.
Mot je weer rebooten?quote:
't was net zo lekker stil hierquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:54 schreef Pagan het volgende:
[..]
Grote beurt dus.quote:
Aansteker... assjeblieft....quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:57 schreef oh-oh het volgende:
Nee ik denk niet, het is de automatische piloot
CAMquote:
Ik vind Nightwish, nu, zonder Tarja heulemaal niets... De "solo"projecten van mevrouw vind ik wel mooi!quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:54 schreef Pagan het volgende:
[..]
Niet roze.quote:
Maar wel hysterischquote:
Ze zijn hysterisch.quote:
Nee. Jij?quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:10 schreef oh-oh het volgende:
Heb je nog een oh oh abortus gepleegd vanochtend?
Als iemand t zou doen zou ik het zijn hequote:
Spannend!quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:08 schreef Oognip het volgende:
Ik ben chagrijnig
*edit maar ik ga waarschijnlijk wel flessenkittens doen
quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:11 schreef Ingetje79 het volgende:
Oven, droger en wasmasjien kunnen niet tegelijk aan ik herhaal oven, droger en wasmasjien kunnen niet tegelijk aan.
Hele internet plat in Huize Ingetje en het was best donker ff.
Uhm...ja...ik internet toch?quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:12 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Maar nu is alles weer up ende running?
Oven, droger en wasmasjien kunnen niet tegelijk aan ik herhaal oven, droger en wasmasjien kunnen niet tegelijk aan.
Arme meneer I.quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:12 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Uhm...ja...ik internet toch?![]()
Meneer I. was not amjoest
Ik oven vandaag niet meerquote:Op donderdag 10 maart 2011 22:13 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Arme meneer I.![]()
Maar je ovent, droogt en wast ook alweer?
Een ezel stoot zich in het algemeen.....quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:13 schreef Ingetje79 het volgende:
En ook gewoon 2x achter elkaar he?
Want ik wilde m'n broodje in de oven
Uitgebakken?quote:
Slinger je strakjes de snackpan weer aan?quote:
Ja, het hele netwerk plat, routers rebooten en weet ik wat allemaal nog meer.quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:13 schreef oh-oh het volgende:
De stoppen knallen door en het enige wat erg is is dat internet dr uit ligt
Ik had de droger gepauzeerdquote:Op donderdag 10 maart 2011 22:14 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Een ezel stoot zich in het algemeen.....![]()
Ik kan álles tegelijkertijd aanzetten.Denk ik.
Ah, noemen jullie dat zo?quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:14 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ja, het hele netwerk plat, routers rebooten en weet ik wat allemaal nog meer.
En meneer I. was net druk bezig met uploaden en weet ik wat allemaal nog meer
Ing en dr meneer doen dr lekker lang overquote:Op donderdag 10 maart 2011 22:15 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ah, noemen jullie dat zo?![]()
Ik heb vanavond van Ll gehoord dat dat heel snel kan.
Ik smeer wel een crackertquote:Op donderdag 10 maart 2011 22:14 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Slinger je strakjes de snackpan weer aan?
Oh ja...een halve minuut de stekker deruit en dan der weer inquote:Op donderdag 10 maart 2011 22:16 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ing en dr meneer doen dr lekker lang over
quote:
Ik ben fervent voorstander van optimaal gebruik van laagtarief. Dus ik zet de wasmachine ook wel eens op de timer zodat hij pas met het goedkope tarief gaat wassen.quote:
Elektrotechniekquote:Op donderdag 10 maart 2011 22:16 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Oh ja...een halve minuut de stekker deruit en dan der weer in
Dan snap ik dat hij not amused is.quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:16 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Oh ja...een halve minuut de stekker deruit en dan der weer in
Ik heb geen timer, maar meestal wacht ik idd tot 23 uur.quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:17 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik ben fervent voorstander van optimaal gebruik van laagtarief. Dus ik zet de wasmachine ook wel eens op de timer zodat hij pas met het goedkope tarief gaat wassen.
Afgelopen maandag om 19.00 uur geprogrammeerd... zodat hij dinsdagochtend om half 8 begon.Ik had mijn weekend- en weekdagen een bietje door elkaar gehaald. Had net zo goed die was op maandag kunnen doen.
Nou Ing, dat snapt zelfs Cat nogquote:
quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:18 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik heb geen timer, maar meestal wacht ik idd tot 23 uur.
Maar ja....dat stel WW's willen komend weekend toch een frips en fruitig dekbedovertrekje
quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:19 schreef Maes het volgende:
![]()
Even snel een berichtje, de foto's komen morgen. Maar al mijn zenuwen zijn voor niks geweest, DEJURK is prachtig en hij past en hij staat mooi!!!!!![]()
![]()
![]()
Greys heeft foto's gemaakt en die wil ik eerst even zelf zien voor ik ze hier plaats.
Jaaaaa!quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:19 schreef Maes het volgende:
![]()
Even snel een berichtje, de foto's komen morgen. Maar al mijn zenuwen zijn voor niks geweest, DEJURK is prachtig en hij past en hij staat mooi!!!!!![]()
![]()
![]()
Greys heeft foto's gemaakt en die wil ik eerst even zelf zien voor ik ze hier plaats.
Hoe bedoel je?quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:20 schreef tombolafan het volgende:
Is het overal hoog en laagtarief met stroom dan?
Als je dat aanvraagt wel jaquote:Op donderdag 10 maart 2011 22:20 schreef tombolafan het volgende:
Is het overal hoog en laagtarief met stroom dan?
quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:55 schreef Cat22 het volgende:
[..]
c-c-c-c-combobreker!
Maar dan kan ik nu wel hard![]()
![]()
om de faal van Yoko die op de kast wilde springen.
En om Barbie aan de paal.
quote:
Wut, wut, wut? What have I done?quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:57 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
't was net zo lekker stil hier. Maarnee, 't is niet iets waar ik lang naar zou luisteren eerlijk gezegd.
quote:
Datquote:
Lees die hele eerste pagina es terug slimpiequote:Op donderdag 10 maart 2011 22:20 schreef Pagan het volgende:
[..]
[..]
[..]
Wut, wut, wut? What have I done?
Oooow! Ja, je moet het wel aanvragen. En een dubbel tarief meter krijgen. In mijn vorige huis kreeg ik die gratis bij een actie, normaal moet je ervoor betalen. Maar zodra je die meter hebt en het papierwerk dan krijg je dubbeltarief.quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:21 schreef tombolafan het volgende:
[..]
[..]
Dat
Ik moet dat aanvragen dus? Of ergens hebben staan zeker?
Jupquote:Op donderdag 10 maart 2011 22:21 schreef tombolafan het volgende:
[..]
[..]
Dat
Ik moet dat aanvragen dus? Of ergens hebben staan zeker?
Lezen is een groot woord in deze.quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:21 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Lees die hele eerste pagina es terug slimpie
*kijkt op horloge*quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:22 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Jup![]()
ff bellen met je leverancier dus.
Hier draait eiks altijd alles na 23 uur of in het weekend.
quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:19 schreef Maes het volgende:
![]()
![]()
![]()
Niet zou staan! Gek wief!quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:21 schreef Maes het volgende:
Ik ben serieus 3x wakker geweest vannacht met de gedachte wat ik zou moeten doen als DEJURK me niet zou staan
Ik maar 60 euro per maandquote:Op donderdag 10 maart 2011 22:22 schreef oh-oh het volgende:
Ik ben zo weinig kwijt aan energiekosten dat ik het gewoon laat eigenlijk
Soms hangt er al een dubbeltariefmeter, dan heb je mazzel, hoef je het alleen nog maar aan te vragen. Wel goed bekijken of je er echt voordeel van hebt want je betaalt dus wel iets meer voor het dagtarief.quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:22 schreef Cat22 het volgende:
Oooow! Ja, je moet het wel aanvragen. En een dubbel tarief meter krijgen. In mijn vorige huis kreeg ik die gratis bij een actie, normaal moet je ervoor betalen. Maar zodra je die meter hebt en het papierwerk dan krijg je dubbeltarief.
Ja, nu dus ff nietquote:
Tja, de vorige meter kreeg ik gratis en in dit huis zat hij al in. Niks aan doen dus.quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:22 schreef oh-oh het volgende:
Ik ben zo weinig kwijt aan energiekosten dat ik het gewoon laat eigenlijk
quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:23 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Niet zou staan! Gek wief!
Hij is prachtig, jij bent prachtig = klaar toch!
En dat konden de stoppen niet aan.quote:
Ik denk hetquote:Op donderdag 10 maart 2011 22:24 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En dat konden de stoppen niet aan.![]()
Jij hebt vast laagtarief stoppen.
Hier bijna 3-dubbelquote:Op donderdag 10 maart 2011 22:24 schreef oh-oh het volgende:
Ik betaal 100 euro per maand en krijg altijd terug dus ik ga me dr niet zo druk om maken
Ik heb al tijden niet meer gefrituurd, want ik moet eerst vet verschonenquote:Op donderdag 10 maart 2011 22:25 schreef oh-oh het volgende:
Oh daaaaaaaarom frituur jij altijd zo laat nog Ing
quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:25 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik heb al tijden niet meer gefrituurd, want ik moet eerst vet verschonen
Ik heb zo een hele fijne cheap ass van 20 euro, is supersnel schoon en ververst en zoquote:Op donderdag 10 maart 2011 22:27 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ik heb geen frituurpan.
En nu hebben ze geen ovenkroketten meer bij de appie
Drank.quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:30 schreef oh-oh het volgende:
Mijn vegetarische buuf was donderdagaaf gaan carnavallen en vond op dr telefoon foto's van zichzelf al frikandel etend
![]()
Dr man zei al dat ie dacht dat ze frikandel gekotst had , maar zij beweerde van niet
quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:30 schreef oh-oh het volgende:
Mijn vegetarische buuf was donderdagaaf gaan carnavallen en vond op dr telefoon foto's van zichzelf al frikandel etend
![]()
Dr man zei al dat ie dacht dat ze frikandel gekotst had , maar zij beweerde van niet
Ik heb alleen wasmachine eigenlijkquote:Op donderdag 10 maart 2011 22:22 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Jup![]()
ff bellen met je leverancier dus.
Hier draait eiks altijd alles na 23 uur of in het weekend.
Wel een echte vegetarier: Per ongeluk genuttigde frikandellen weer uitkotsenquote:Op donderdag 10 maart 2011 22:30 schreef oh-oh het volgende:
![]()
agh arm beestjequote:Op donderdag 10 maart 2011 23:06 schreef oh-oh het volgende:
Ik zat die dikke van je een lange buikmassage te geven.
Nog geen kaka though
Dat is helemaal dezelfde kleur jaquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:07 schreef _Multiply86_ het volgende:
ooow ik hoop dat die van mij zo word.. deze had als minipup beetje dezelfde kleur
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
Het zou ook gewoon zo een donkere kunnen worden als die ene uit het vorige nest, dat weet je nooit natuurlijk.quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:08 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
Ow ik hoop het![]()
Die kleur vind ik zo mooi
![]()
[ afbeelding ]
Die vind ik ook mooiquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:09 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Het zou ook gewoon zo een donkere kunnen worden als die ene uit het vorige nest, dat weet je nooit natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |