Volgens mij heeft ze geen naam genoemd hoor.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:59 schreef Miendientje het volgende:
[..]
Nee ze zei dat ze Art niet had moeten vertrouwen. Dat kan betekenen dat ze dacht dat Patrick de mol was maar omdat ze af valt ze de conclusie moet trekken dat ze op de verkeerde mol heeft gewed. Niet wetende dat de andere ook op Patrick zaten en zij dus ook gewoon minder goed kan hebben gehad of er langer over heeft gedaan.
Elke kandidaat krijgt de vraag of hij of zij de mol wil zijn. Daarna wordt na een strenge selectie bepaald wie daadwerkelijk de mol is.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 13:50 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ze geen naam genoemd hoor.
Mij lijkt het wel duidelijk dat ze het over Soundos had (beste maatjes, elkaar geheimen vertellen).
Wel grappig dat elk jaar iedereen zegt dat het overduidelijk is wie nu de mol is na de finale, maar dat er vervolgens toch gedebatteerd word over wie het nou is (was vorig jaar ook zo met Kim en Sanne).
Zelf zit ik dus al vanaf aflevering 1 op Patrick........en ik heb het nog nooit goed geraden (in dit stadium van het spel, na de halve finale is het meestal wel duidelijk).
Dit seizoen had geweldig kunnen zijn, sommige opdrachten waren echt leuk maar de selectie van de kandidaten in de finale is vrij teleurstellend. En daar hebben de makers ook een beetje invloed op (tenslotte hebben ze Art of Patrick benaderd om de mol te zijn, met Anna of Horace als mol had je al automatisch een betere finale gehad los van de twee kandidaten).
ik stel voor dat je volgende keer toch maar eens beter moet opletten (met zo'n username)quote:Op zaterdag 12 maart 2011 13:50 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ze geen naam genoemd hoor.
Dat Soundos de verliezer is zegt niks over het wel of niet goed hebben van de mol..quote:Op zaterdag 12 maart 2011 10:32 schreef JohnDDD het volgende:
Alles zegt mij dat Patrick in principe de mol zou moeten zijn, maar op basis van de Jordi-theorie neig ik toch naar Art. Van de drie finalisten hebben Soundos en Patrick nummer 20, Art heeft nummer 11. Zowel de verliezer als de winnaar beantwoorden de vraag "Wie is de mol?". Soundos beantwoordt die fout, Patrick goed. Op basis van deze theorie had Art de verliezer moeten zijn. Nu hij dat niet blijkt te zijn, moet hij wel de mol zijn. Dat kan niet anders.
hoezo?quote:
erm nee... Karin antwoorde Art op de vraag van PJ die haar vroeg wie zij dan vertrouwd had. dus ja, dat klopt dan weer welquote:Op zaterdag 12 maart 2011 14:04 schreef debuurvrouw het volgende:
En over het niet vertrouwen van iemand: PJ zei: Art? en daarop knikte Karin bevestigend. wat ook nog kan zijn is dat hij haar verkeerde info heeft gegeven over Patrick.alles om te winnen.
dan heb ik het twee keer verkeerd gehoord.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 14:12 schreef Smeich het volgende:
[..]
erm nee... Karin antwoorde Art op de vraag van PJ die haar vroeg wie zij dan vertrouwd had.
hij is in januari over gestapt naar de Avro.quote:
Dit is toch wel een al te idiote hint. Je weet dat wie is de mol op Facebook allerlei dingen van het internet plaatst, zoals ook linkjes naar Recensiekoning? Is Recensiekoning misschien de mol?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 14:11 schreef debuurvrouw het volgende:
Toen ging ik dus even kijken op de website van ons Art. En daar valt mijn oog op een linkje naar wisisdemol.com.en nou weet ik toevallig dat dáár Vriendlief actief is die van die mooie tekeningen maakt.
En de mol post op facebook die cartoons.
't is niet waterdicht. Maar ik vind het toch weer een aanwijzing dat het Art wel eens kon zijn.
Trouwens buiten het feit dat hij uit Geldrop komt niets gevonden over al dan niet Katholiek zijn.
Het kan aan mij liggen maar ik zie hier de logica niet van in. Dus omdat Art Sake op zijn shirt heeft en graag wijn drinkt is hij de mol?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:28 schreef debuurvrouw het volgende:
Het favoriete drankje was wiskey voor Patrick, en dan bleven er rosé en wijn over. Rosé leek mij van Soundos, dus wijn voor Art. Kon dat chinese T shirt niet naar Wijn vertaald worden? en dan zijn Elv is T shirts.
Echt he? Veel gaan echt helemaal nergens over, hebben totaal geen betrekking op de mol.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 14:50 schreef ralfseltje het volgende:
Sjezus wat lees je toch veel debiele 'hints' hier zeg
Misschien omdat 'ie de hele tijd naar de Elvis shirts van Art zat te kijken.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 15:33 schreef Catwoman1986 het volgende:
[..]
En Elvis werd ook door patrick geroepen.
Misschien omdat 'ie de mol is en niet wilde dat de groep voor Beatrix zou gaan.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 15:35 schreef Tijn het volgende:
[..]
Misschien omdat 'ie de hele tijd naar de Elvis shirts van Art zat te kijken.
Zou de mol het echt zo opzichtig aanpakken? En zou 'ie dan niet iemand roepen op wie het daadwerkelijk lijkt in plaats van een hint te roepen?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 15:42 schreef Jabberwocky het volgende:
[..]
Misschien omdat 'ie de mol is en niet wilde dat de groep voor Beatrix zou gaan.
En zijn 2008 in de muurschildering, Patrick kwam op dat idee en deed er alles aan om van Beatrix Elvis Presley te maken. Het is Patrick.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 15:44 schreef Tijn het volgende:
[..]
Zou de mol het echt zo opzichtig aanpakken? En zou 'ie dan niet iemand roepen op wie het daadwerkelijk lijkt in plaats van een hint te roepen?
Maar wie zegt dat Elvis een hint is?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 15:44 schreef Tijn het volgende:
[..]
Zou de mol het echt zo opzichtig aanpakken? En zou 'ie dan niet iemand roepen op wie het daadwerkelijk lijkt in plaats van een hint te roepen?
Weet je wat zo grappig is... Ik zie mensen dat her en der roepen op internetfora, maar ik heb die opdracht net nog eens zitten terugkijken en het is niet zo dat Patrick er 'alles aan doet' om de groep voor Elvis te laten kiezen. Sterker nog, op het moment dat PJ zegt dat hij het definitieve antwoord wil, krijgt hij nog min of meer de kans om zijn veto over 'Beatrix' uit te spreken, maar hij trekt zich terug uit de discussie met iets van "Nee, als jullie het zeggen zal het wel".quote:Op zaterdag 12 maart 2011 16:04 schreef ArnnT het volgende:
[..]
En zijn 2008 in de muurschildering, Patrick kwam op dat idee en deed er alles aan om van Beatrix Elvis Presley te maken. Het is Patrick.
Dat is ook logisch want als hij als enige Elvis door blijft drammen terwijl de meerderheid er toch veel meer Beatrix dan Elvis in ziet, gaat het natuurlijk opvallen. Helemaal omdat de mol natuurlijk weet dat het wel Beatrix moet zijn.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 17:03 schreef Jane het volgende:
[..]
Weet je wat zo grappig is... Ik zie mensen dat her en der roepen op internetfora, maar ik heb die opdracht net nog eens zitten terugkijken en het is niet zo dat Patrick er 'alles aan doet' om de groep voor Elvis te laten kiezen. Sterker nog, op het moment dat PJ zegt dat hij het definitieve antwoord wil, krijgt hij nog min of meer de kans om zijn veto over 'Beatrix' uit te spreken, maar hij trekt zich terug uit de discussie met iets van "Nee, als jullie het zeggen zal het wel".
Hij doet er helemaal niks aan om de groep voor Elvis te laten kiezen! Sterker nog, eerst zegt hij dat hij Jip en Janneke er in ziet. Wat is dat voor een crap molpoging dan? En de meerderheid? Het waren maar 2 mensen, Miryanna en Anna, die Beatrix kozen. Soundos en Horace hielden zich op de vlakte (Soundos zag zoenende mensen).quote:Op zaterdag 12 maart 2011 17:12 schreef Catwoman1986 het volgende:
Dat is ook logisch want als hij als enige Elvis door blijft drammen terwijl de meerderheid er toch veel meer Beatrix dan Elvis in ziet, gaat het natuurlijk opvallen. Helemaal omdat de mol natuurlijk weet dat het wel Beatrix moet zijn.
Nee, als hint kan het alleen op Art als Mol slaan. Als Patrick de Mol is, dan was het roepen van 'Elvis' slechts een mislukte molactie.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 16:58 schreef Catwoman1986 het volgende:
Maar wie zegt dat Elvis een hint is?
Een hint hoort op de mol te slaan, Elvis kan op 2 personen slaan en lijkt me dus geen goede hint.
Ik zeg niet dat de meerderheid er Beatrix in zag, maar wel dat de meerderheid dat waarschijnlijker leek te vinden dan Elvis. En nogmaals, je kunt wel keihard de groep mee proberen te slepen in je Elvis-kronkel, maar daarmee zorg je wel dat iedereen jou heel erg gaat verdenken omdat jij ze van het goede antwoord hebt afgeleid.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 17:21 schreef Jane het volgende:
[..]
Hij doet er helemaal niks aan om de groep voor Elvis te laten kiezen! Sterker nog, eerst zegt hij dat hij Jip en Janneke er in ziet. Wat is dat voor een crap molpoging dan? En de meerderheid? Het waren maar 2 mensen, Miryanna en Anna, die Beatrix kozen. Soundos en Horace hielden zich op de vlakte (Soundos zag zoenende mensen).
Dat zeg ik: gekleurde bril.
[..]
Nee, als hint kan het alleen op Art als Mol slaan. Als Patrick de Mol is, dan was het roepen van 'Elvis' slechts een mislukte molactie.
Art heeft de halve serie met 'Elvis' (11 =) op zijn borst rondgelopen. Dit in combinatie met de '11' die Art bij de testvragentheorie heeft, maakt het tot hint. Hij is 11, m.a.w. 'de elfde Mol'.
Patrick heeft alleen bij die opdracht een keer 'Elvis' geroepen, maar is verder nergens met het getal 11 gelinkt geweest. Geen hint dus.
Waarom zou het Elvis shirt dan wel een hint zijn? Ik vind dit allemaal zo vergezocht.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 17:21 schreef Jane het volgende:
[..]
Hij doet er helemaal niks aan om de groep voor Elvis te laten kiezen! Sterker nog, eerst zegt hij dat hij Jip en Janneke er in ziet. Wat is dat voor een crap molpoging dan? En de meerderheid? Het waren maar 2 mensen, Miryanna en Anna, die Beatrix kozen. Soundos en Horace hielden zich op de vlakte (Soundos zag zoenende mensen).
Dat zeg ik: gekleurde bril.
[..]
Nee, als hint kan het alleen op Art als Mol slaan. Als Patrick de Mol is, dan was het roepen van 'Elvis' slechts een mislukte molactie.
Art heeft de halve serie met 'Elvis' (11 =) op zijn borst rondgelopen. Dit in combinatie met de '11' die Art bij de testvragentheorie heeft, maakt het tot hint. Hij is 11, m.a.w. 'de elfde Mol'.
Patrick heeft alleen bij die opdracht een keer 'Elvis' geroepen, maar is verder nergens met het getal 11 gelinkt geweest. Geen hint dus.
Omdat de mol dan met een shirt rond loopt waarop staat dat hij de 11e mol is.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 17:31 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Waarom zou het Elvis shirt dan wel een hint zijn? Ik vind dit allemaal zo vergezocht.
Ik ook, het is niet eens 'Elf is' als je het uit elkaar haalt, maar 'Elv is'. En het dragen van een Elvisshirt (wat hij niet eens elke aflevering deed) is nou ook niet bepaald iets unieks.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 17:31 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Waarom zou het Elvis shirt dan wel een hint zijn? Ik vind dit allemaal zo vergezocht.
Euh nee? Elv-is. Dat is nog niet eens elf.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 17:37 schreef Tijn het volgende:
[..]
Omdat de mol dan met een shirt rond loopt waarop staat dat hij de 11e mol is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |