So what !quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:47 schreef Ulpianus het volgende:
[..]
Ja, wat als die onderhandelaar nou had gezegd: "Of jullie doen niet mee, of wij houden ze vast totdat de onrust voorbij is."?
Dan had je er donder op kunnen zeggen dat ze werden gexecuteerd zodra de regering viel.
Schandalig gewoon. Je laten chanteren door een psychopaat.quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
@oogopmorgen
Met 't Oog op Morgen
Een bron van Andrea de Vreede zegt dat wij Libië hebben beloofd niet mee te doen met militaire acties, als de NAVO/EU hiertoe beslist. En wij moeten formeel excuses aanbieden aan Libie, aldus de Maltese bron van Andrea de Vreede
Nee, dat kan je niet maken tegenover je eigen burgers. Hoe graag ik ook wil dat er ingegrepen word.quote:
Hoeveel Libiërs zijn die 3 militairen waard?quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:47 schreef Ulpianus het volgende:
[..]
Ja, wat als die onderhandelaar nou had gezegd: "Of jullie doen niet mee, of wij houden ze vast totdat de onrust voorbij is."?
Dan had je er donder op kunnen zeggen dat ze werden gexecuteerd zodra de regering viel.
Ga er maar aan staan. Je staat voor duivelse dillema'squote:Op donderdag 10 maart 2011 23:50 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Schandalig gewoon. Je laten chanteren door een psychopaat.
Maar ik had onze regering 5 jaar geleden al opgegeven.
Fout geformuleerd.quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:51 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Hoeveel Libiërs zijn die 3 militairen waard?
Ja, zeer zeker. En als je nee zegt en de no-fly zone komt er uiteindelijk toch niet dan sta je ook goed voor lul.quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:52 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ga er maar aan staan. Je staat voor duivelse dillema's
quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:50 schreef Ulpianus het volgende:
[..]
Nee, dat kan je niet maken tegenover je eigen burgers. Hoe graag ik ook wil dat er ingegrepen word.
Helemaal niet. Zodra die militairen terug zijn doe je gewoon lekker mee met een no-fly zone. Liegen heet dat, dat kunnen politici toch zo goed?quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:52 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ga er maar aan staan. Je staat voor duivelse dillema's
HAHAquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:54 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Helemaal niet. Zodra die militairen terug zijn doe je gewoon lekker mee met een no-fly zone. Liegen heet dat, dat kunnen politici toch zo goed?
Uiteraard, wat kunnen die burgers nou? Overheden daarintegen...quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:57 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Nee, ze durven alleen tegen hun eigen burgers te liegen
via de staatsmediaquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:57 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Nee, ze durven alleen tegen hun eigen burgers te liegen
Hier komt inderdaad een beetje de aap uit de mouw.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:00 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Bezuinigingen? We kunnen uitstekend een missie Afghanistan en een waardeloze veel te dure JSF betalen
maar een echt leger hebben we niet meerquote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:00 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Bezuinigingen? We kunnen uitstekend een missie Afghanistan en een waardeloze veel te dure JSF betalen
bron?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:03 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Dan om 3:00u een no-fly zone.
We gaan echt niet als eerste in de internationale politiek zo een belofte breken.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:03 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Dan om 3:00u een no-fly zone.
Niet dat ik dat een goede uitspraak vind hoor, heb me er toendertijd goed over opgewonden. Stel je voor dat er zo werd gedaan over erkennen van genocide.quote:"Dan zouden we het enige land in de wereld zijn"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |