quote:
Sorry, de routert naaide vast..quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:09 schreef Cobra4 het volgende:
Nog niemand die het topic kan vinden?
Dan maar even wat mensen lokken:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nu wel?quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:17 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Sorry, de routert naaide vast..![]()
En je bier en tiete plaatje doet het niet.
'tis een ander plaatje, maar nu doettie het wel.quote:
Nice!!!quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:39 schreef Cobra4 het volgende:
FMCNL: NAF 50, U-05 expected 0900LT Eindhoven EHEH from Athens
quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:25 schreef jankaas020 het volgende:
Er is stukken betere nederhop.
Dit is trouwens het eerste rapnr: (volgens sommige)
http://www.metacafe.com/w(...)fficial_music_video/
Verwacht op eindhoven, vanaf athene.quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:39 schreef Cobra4 het volgende:
FMCNL: NAF 50, U-05 expected 0900LT Eindhoven EHEH from Athens
http://www.nu.nl/binnenla(...)andaag-nog-vrij.htmlquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:47 schreef gerco94 het volgende:
[..]
Verwacht op eindhoven, vanaf athene.
Wat? Wie? Waarom? Hoelaat?
Def-p was grappig met Osdorp Posse..quote:
U bent nieuw hier! Stel je voorquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:53 schreef vannilesoep het volgende:
"But we are still keeping their helicopter.. Our helicopter"
Nou ja lekker belangrijk, zolang die kerels en dame maar weer heelhuids terugkomen
Ik ben heul eens niet nieuw. Post niet regelmatig in DEF, en vrijwel nauwelijks in de SCs.quote:
Het begon met Extince, toen brak de nederhop pas echt door;quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:52 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Def-p was grappig met Osdorp Posse..
De nederhop is zo veel beter geworden, de afgelopen 10 jaar.
Opgezwolle, duvelduvel, of bijvoorbeeld DAC:
Halloquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:55 schreef vannilesoep het volgende:
[..]
Ik ben heul eens niet nieuw. Post niet regelmatig in DEF, en vrijwel nauwelijks in de SCs.
Actief dienend Reservist, semi-actief studentAangenaam
Tja, maar wat ze er mee moeten? De heli's die ze hebben zijn van Russische of Amerikaanse makelij, volgens wikipedia.. En wij gaan die uiensnijders toch vervangen.quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:57 schreef vannilesoep het volgende:
[..]
Kan het ze niet kwalijk nemenKut voor onze Marine, maar niet echt verwonderlijk..
True, true.quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:59 schreef Mores het volgende:
[..]
Het begon met Extince, toen brak de nederhop pas echt door;
Aan de helicopter an sich hebben ze natuurlijk geen reet, had net zo goed een rubberbootje mogen wezen. Gaat natuurlijk puur om het prikken en het afgeven van een signaal naar de rest v.d. wereldquote:Op donderdag 10 maart 2011 22:06 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Tja, maar wat ze er mee moeten? De heli's die ze hebben zijn van Russische of Amerikaanse makelij, volgens wikipedia.. En wij gaan die uiensnijders toch vervangen.
[..]
True, true.
Heeft defensie weer een helikopter minder om te onderhoudenquote:Op donderdag 10 maart 2011 22:07 schreef vannilesoep het volgende:
[..]
Aan de helicopter an sich hebben ze natuurlijk geen reet, had net zo goed een rubberbootje mogen wezen. Gaat natuurlijk puur om het prikken en het afgeven van een signaal naar de rest v.d. wereld
Welkom!quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:55 schreef vannilesoep het volgende:
[..]
Ik ben heul eens niet nieuw. Post niet regelmatig in DEF, en vrijwel nauwelijks in de SCs.
Actief dienend Reservist, semi-actief studentAangenaam
Wel thuis!quote:
Truste Maitje!quote:
nee maar google weet wel wat haai in het Russisch isquote:
JAILBAIT!!!!quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:05 schreef Thaboel het volgende:
Oke dit weekend word een ramp. Het homofiele broertje geeft een slaapfeestje. Dus ik zit zaterdagnacht met 8 verschrikkelijke gielende meisjes. Verschrikking dus zaterdag flink lam thuiskomen en tussen ze in neervallen in een drank coma
Thuisquote:
quote:
Kijk dan eerst maar eens goed of het echt wel meisjes zijn.quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:05 schreef Thaboel het volgende:
Oke dit weekend word een ramp. Het homofiele broertje geeft een slaapfeestje. Dus ik zit zaterdagnacht met 8 verschrikkelijke gielende meisjes. Verschrikking dus zaterdag flink lam thuiskomen en tussen ze in neervallen in een drank coma
ken ze gelukkig allemaalquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:33 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Kijk dan eerst maar eens goed of het echt wel meisjes zijn.
Met of zonder de drie?quote:
Ik las even te snel merk ik.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:05 schreef Mores het volgende:
Nou, om ze op te halen, dus nog zonder maar NOS meld iig de landing van het toestel
Goed planquote:
Nee, bier!quote:
tieten? Waar?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:22 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nee, bier!
En dan nu maar wachten op de pics van tieten.
Kijk! Op jou kan ik rekenen.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:24 schreef EllaN het volgende:
[ afbeelding ]
Stijlvolle, prachtige dame met ontzettende tieten.
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:25 schreef EllaN het volgende:
[..]
Jeweetzelluufff!
[ afbeelding ]
Wat een figuur.
Voeg me maar toe als je me hebt gevondenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:21 schreef Thaboel het volgende:
Mores gevondenhalf kale kop en ze noemen je naam als ze het begrepen hebben?
Jongleren met die 'ballen'?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:26 schreef Thaboel het volgende:
Daar zou ik wel wat trucjes op kunnen doen.
Zij heeft vast bruine ogen.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:28 schreef EllaN het volgende:
Wat minder grote borsten, maar wel 1 van mijn favoriete dames.
Nogmaals Monica Bellucci.
[ afbeelding ]
Minder dan Christina Hendricks bedoelde ikquote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:29 schreef Mores het volgende:
Nou minder grote borsten zegt ze, dat vind ik toch redelijke memmen
Jazekersquote:
Zwijmel.......quote:
prachtig dat je die erbij haalt. Zo heet mn vriendinquote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:35 schreef Mores het volgende:
Speciaal voor Thaboel, ook nog gezongen door een pinda;
Laat jij jouw naam dan veranderen om het passend te maken?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:37 schreef Thaboel het volgende:
[..]
prachtig dat je die erbij haalt. Zo heet mn vriendin
Zeker niet!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:39 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Laat jij jouw naam dan veranderen om het passend te maken?
Ja, staat op je profiel, of had je dat zelf nog niet gezienquote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:37 schreef Thaboel het volgende:
[..]
prachtig dat je die erbij haalt. Zo heet mn vriendin
ja wist ik alleen eventjes vergetenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:40 schreef Mores het volgende:
[..]
Ja, staat op je profiel, of had je dat zelf nog niet gezien
Ik ben ook iemand andersquote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:43 schreef Thaboel het volgende:
[..]
ja wist ik alleen eventjes vergeten![]()
Had bij jou echt heeeeel iemand anders verwacht
Dus je heb me gewoon gekinderlokt met een fout profielquote:
Je kent mij eigenlijk van liedjes als Beat it en Bad en Billy Jean, maar daar had ik geen zin meer inquote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:47 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Dus je heb me gewoon gekinderlokt met een fout profiel?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hè bah, ligt die weer in bed met zijn telefoonquote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:51 schreef Thaboel het volgende:
Zie als profielfoto nog een plaatje met je naamzal zo ff achter de pc duiken voor een beter kijkje
quote:
Niettus! Ik moest naar beneden omdat mn asbak vol is en ik mn peuken niet in de tuin gooiquote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:54 schreef Mores het volgende:
[..]
Hè bah, ligt die weer in bed met zijn telefoon
Dan moet je ook geen filter rokenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:57 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Niettus! Ik moest naar beneden omdat mn asbak vol is en ik mn peuken niet in de tuin gooi
quote:
stap eerdaags ook weer over op de shag. Blijf wel merk trouw want camel maakt ook shagquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:02 schreef EllaN het volgende:
oke vooruit dan...Ik zie alleen een matrasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
![]()
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:04 schreef Thaboel het volgende:
Met het oog op een sportopleiding misschien maar eens denken aan stoppen
Harder sporten. Gewoon compenseren.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:04 schreef Thaboel het volgende:
Met het oog op een sportopleiding misschien maar eens denken aan stoppen
Nee hoor. Sinds wanneer is compenseren een slecht voorbeeld?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:06 schreef Royyy het volgende:
[..]
Zit jij nu de jeugd het slechte voorbeeld te geven?!
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:08 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nee hoor. Sinds wanneer is compenseren een slecht voorbeeld?
Dat was ook het ideequote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:08 schreef Mores het volgende:
[..]
2 kussentjes dan, maar ik zie jou helemaal niet
Komt Thaboel met een goed idee, stoppen met roken, en dan probeer jij hem daar weer vanaf te brengenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:08 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nee hoor. Sinds wanneer is compenseren een slecht voorbeeld?
Dus het zou goed kunnen dat je een man bent?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:09 schreef EllaN het volgende:
[..]
Dat was ook het idee. Niemand hier heeft mij ooit gezien.
Welles. Je hebt ooit herkenbare foto's in je fobo gehad.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:09 schreef EllaN het volgende:
[..]
Dat was ook het idee. Niemand hier heeft mij ooit gezien.
Nee, loopt nu op 4.237,8 MHz te testen.quote:
Ik zeg juist dat hij harder moet sporten. Er zijn zat sport billies die het trekken terwijl ze roken. Waarom hij niet? Het is toch geen watje?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:09 schreef Royyy het volgende:
[..]
Komt Thaboel met een goed idee, stoppen met roken, en dan probeer jij hem daar weer vanaf te brengen
ja en een foto met schmink opquote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:10 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Welles. Je hebt ooit herkenbare foto's in je fobo gehad.
Ga dan gewoon harder sporten EN stop met rokenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:11 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik zeg juist dat hij harder moet sporten. Er zijn zat sport billies die het trekken terwijl ze roken. Waarom hij niet? Het is toch geen watje?
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:12 schreef Royyy het volgende:
[..]
Ga dan gewoon harder sporten EN stop met roken
Wat is daar het nut dan van?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:12 schreef Royyy het volgende:
[..]
Ga dan gewoon harder sporten EN stop met roken
Dat kan meeeeeeeeeeeerrrrrquote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:11 schreef m.k het volgende:
[..]
Nee, loopt nu op 4.237,8 MHz te testen.
Dat het, vooral op langere termijn, een stuk gezonder is?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:13 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Wat is daar het nut dan van?
En een pleziertje opgeven en je het schompes werken.
In het water met een duikbril en een snorkel inderdaad. Niet heeeel herkenbaar vond ik haha.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:10 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Welles. Je hebt ooit herkenbare foto's in je fobo gehad.
Oja! Die was ik ook alweer vergeten.quote:
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:16 schreef Thaboel het volgende:
Oke kogel is door de kerk! Meer sporten dus.
Ja want zo'n discussie aangaan met een stel verslaafde ga je winnenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:16 schreef Royyy het volgende:
[..]
Dat het, vooral op langere termijn, een stuk gezonder is?
Als of mensen die niet roken niet vroeger dood kunnen gaan.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:17 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Ja want zo'n discussie aangaan met een stel verslaafde ga je winnen
Daarom ga ik die discussie geeneens starten, ik heb 21 jaar gerookt en geblowd, en heb er zelf voor gekozen om te stoppen, dat is mijn eigen keus.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:17 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Ach, ik kan de discussie altijd op de Maitje-manier gaan voerenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:17 schreef Thaboel het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk eerder. Gun jezelf dat extra'tje en gerookt vlees is langerhoudbaarquote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:18 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Als of mensen die niet roken niet vroeger dood kunnen gaan.
weet ik, ik ga nu voor 4,4 GHzquote:
En na overlijden heeft de wegenbouw weer genoeg asfalt voor een paar meter snelweg.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:20 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Ik denk eerder. Gun jezelf dat extra'tje en gerookt vlees is langerhoudbaar
Ik ooit, laaaang geleden een vanille-sigaarquote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:20 schreef EllaN het volgende:
Heb nog nooit een sigaret gerookt en heb twee keer een jointje meegerookt.
Een vanille-sigaar!?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:22 schreef Royyy het volgende:
[..]
Ik ooit, laaaang geleden een vanille-sigaar, verder niks.
Ik heb 1 x een joint gerookt. Maar voelde niks. Dus ook maar nooit meer gedaan.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:20 schreef EllaN het volgende:
Heb nog nooit een sigaret gerookt en heb twee keer een jointje meegerookt.
Ik vond het echt hilaaarisch. Leuke ervaring, maar niet zo'n behoefte om het vaker te doen.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:24 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik heb 1 x een joint gerookt. Maar voelde niks. Dus ook maar nooit meer gedaan.
Ja vind je het gek met jou afgestompte traangas longen?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:24 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik heb 1 x een joint gerookt. Maar voelde niks. Dus ook maar nooit meer gedaan.
Het oude NBC masker.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:23 schreef Mores het volgende:
@Cobra ik heb op mijn FB site bij de foto's zwart wit map wel één die jou zal aanspreken
Nee, was de nacht voor de laatste schooldag op de middelbare school, en dan gaat hier altijd traditiegetrouw die hele groep de hele nacht zuipen in het bos... en iemand had een paar pakjes van die vanille-dingen gejat bij een tankstation, dus tja...quote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:23 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Een vanille-sigaar!?![]()
Zat jij bij Benno L. In de klas dan?
Het eerste zou wel eens de oorzaak kunnen zijn ja.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:25 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Ja vind je het gek met jou afgestompte traangas longen?
En het is ook echt zo dat rokers minder last hebben als ze de MOR ingaan
In dat geval is er nog een sarge die ik moet stompen!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:26 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Het eerste zou wel eens de oorzaak kunnen zijn ja.
En het tweede klopt totaal niet.
Die stinkt helemaal naar wiet vanbinnen, vooral in gebruik geweest voor te blowen, maar daar werkte het ook erg goed voorquote:
Dan heb je nog nooit een oefening in de MOR gehad, het is alsof je bij elke inademing minder lucht krijgtquote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:25 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Ja vind je het gek met jou afgestompte traangas longen?
En het is ook echt zo dat rokers minder last hebben als ze de MOR ingaan
Ik geef les in de MOR.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:30 schreef Mores het volgende:
[..]
Dan heb je nog nooit een oefening in de MOR gehad, het is alsof je bij elke inademing minder lucht krijgt
De gaskamer. Masker Oefen Ruimte.quote:
Toevalig welquote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:30 schreef Mores het volgende:
[..]
Dan heb je nog nooit een oefening in de MOR gehad, het is alsof je bij elke inademing minder lucht krijgt
Soms wel. Ik heb bv een aantal KMA klassen in de gaskamer gehad.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:33 schreef Mores het volgende:
[..]
Je geeft ook instructie? ook bij de KL?
Wat was het probleem? Je CBRN masker is een perfect kussen. Altijd bij de hand dus.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:33 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Toevalig welZo erg vond ik het niet... Alleen in mn TFO toen de sarge met zo''n oefending ons kwam wakker maken was ik toch niet zo blij
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:33 schreef Mores het volgende:
Zo MK maar ook even toegevoegd aan mijn 'pedo-netwerk'
Dat klinkt dat ook weer zo nostalgisch; gaskamers, "wat doe je precies?" ik werk als militair in de 'gaskamers'quote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:34 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Soms wel. Ik heb bv een aantal KMA klassen in de gaskamer gehad.
Dat is overdag, ik had het over de nacht daarvoorquote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:26 schreef Thaboel het volgende:
Laatste schooldag? Traditie's pfff gewoon klemzuipen bij iemand thuis!
Gewwon continue opgezet houden, hoef je alleen die bus erop te draaienquote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:35 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Wat was het probleem? Je CBRN masker is een perfect kussen. Altijd bij de hand dus.
Tja, het is een term die we eigenlijk ook niet meer mogen gebruiken.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:35 schreef Mores het volgende:
[..]
Dat klinkt dat ook weer zo nostalgisch; gaskamers, "wat doe je precies?" ik werk als militair in de 'gaskamers'
Dat is zeker waar! Maar vooral als je slaap is er eerst een momentje van WTF GEBEURT HIERRRRRRR en dan eens aan je drill beginnen maar dan zijn de longetjes alweer gevult!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:35 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Wat was het probleem? Je CBRN masker is een perfect kussen. Altijd bij de hand dus.
Kan me best indenkenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:37 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Tja, het is een term die we eigenlijk ook niet meer mogen gebruiken.
Ja want dat slaapt zo heerlijkquote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:37 schreef Mores het volgende:
[..]
Gewwon continue opgezet houden, hoef je alleen die bus erop te draaien
Ook dat is een kwestie van training.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:38 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Dat is zeker waar! Maar vooral als je slaap is er eerst een momentje van WTF GEBEURT HIERRRRRRR en dan eens aan je drill beginnen maar dan zijn de longetjes alweer gevult!
Hahaha, een SM slaapt niet maar wacht afquote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:40 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ook dat is een kwestie van training.
Of komt het omdat een SM nooit slaapt maar altijd met 1 oog open uit rust.
Maar ja. Oude benamingen blijven hangen.quote:
Correct en tevens juist.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:42 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Hahaha, een SM slaapt niet maar wacht af
Ik spreek ook nog steeds over de AAT, terwijl die al 16 jaar niet meer bestaanquote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:42 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Maar ja. Oude benamingen blijven hangen.
De Luchtmacht Bewaking heet bv al 10 jaar PVE Bewaking. Maar iedereen noemt het nog LB.
Niet slapen? Toch mooi 4 maanden betaalt gedaanquote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:43 schreef Mores het volgende:
Militairen slapen sowieso nooit, maar rusten uit, dat is wat ze mij leerde
Met terugwerkende kracht weer inleverenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:44 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Niet slapen? Toch mooi 4 maanden betaalt gedaanOja en wakker worden om appellig te doen en xboxen
Idem!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:44 schreef Mores het volgende:
[..]
Ik spreek ook nog steeds over de AAT, terwijl die al 16 jaar niet meer bestaan
Had er maar een club moeten zijn die ons een wachtklik wilde biedenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:45 schreef Mores het volgende:
[..]
Met terugwerkende kracht weer inleveren
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:46 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Idem!. En zeker de jongere militairen hebben het soms knap moeilijk als ik op de automatische piloot praat over Defensie.
Zolang je maar weet wat de CP of HQ is, dan kom je al verquote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:46 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Idem!. En zeker de jongere militairen hebben het soms knap moeilijk als ik op de automatische piloot praat over Defensie.
Was ook wel leuk, maar ook belachelijk dat ze voor zoiets wel opeens een heel blik met agenten opentrekken. Hier in de buurt is echt zo goed als geen overlast van jongeren of vandalisme. Is er eens één keer per jaar zo'n 'feest' buiten, wat jarenlang goed is gegaan, en dan komen ze van alle kanten aanrennen om boetes uit te delen. Maar aan de echte problemen iets doen, nee, daar is geen tijd voorquote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:39 schreef Thaboel het volgende:
[..]
@ royyy als er veel politie is dat maakt het avontuur juist zo leuk!
Haha thanks en neen!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:49 schreef Mores het volgende:
[..]
Truste Ellan, en stuur die foto maar gewoon door via een PM
Effe bellen danquote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:49 schreef Cobra4 het volgende:
Wel leuk als ik bv op een meldkamer de telefoon aanneem. "LB Hoofdwacht" ipv "Meldkamer PVE Bewaking".
Sommigen hangen dan op om een paar tellen later weer te bellen. Alleen de oude garde begint meteen met hun verhaal.
De jonkies!? Zeker! Die leren tegenwoordig niet genoeg over het werk.quote:
Is ook een beetje een wegwerp cultuur geworden dat Defensie, veel kanonnenvoer en alles wat OO is eruit werken want die zijn te duurquote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:51 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
De jonkies!? Zeker! Die leren tegenwoordig niet genoeg over het werk.
In hun ogen zijn jullie het probleem.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:49 schreef Royyy het volgende:
[..]
Was ook wel leuk, maar ook belachelijk dat ze voor zoiets wel opeens een heel blik met agenten opentrekken. Hier in de buurt is echt zo goed als geen overlast van jongeren of vandalisme. Is er eens één keer per jaar zo'n 'feest' buiten, wat jarenlang goed is gegaan, en dan komen ze van alle kanten aanrennen om boetes uit te delen. Maar aan de echte problemen iets doen, nee, daar is geen tijd voor
http://www.ad.nl/ad/nl/35(...)iren-vertraagd.dhtmlquote:UPDATE TRIPOLI - Het vertrek van de drie Nederlandse militairen uit Libië lijkt vertraagd. Het Griekse vliegtuig dat de drie zou meenemen, staat nog steeds te wachten op het vliegveld van de Libische hoofdstad Tripoli, meldde een verslaggever van de Arabische nieuwszender al-Jazeera vanaf de luchthaven.
Het Griekse militaire vliegtuig neemt ook circa vijftien Grieken mee en zou om half vier vannacht weer moeten landen in Athene. Volgens al-Jazeera heeft Libië op de valreep nieuwe eisen gesteld.
Eerder op de dag zei de zoon van de Libische leider Khadaffi, tegen het Britse persbureau Reuters, dat de drie Nederlandse militairen zouden worden overgedragen aan Griekse en Maltese bemiddelaars.
Moet er nog een Lynx die kant op!?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:54 schreef Royyy het volgende:
[..]
http://www.ad.nl/ad/nl/35(...)iren-vertraagd.dhtml
Welk onderdeel zat je? als je uitgezonden werd werd dat als extra werkveldervaring gezien en werd je meteen Kplquote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:56 schreef Thaboel het volgende:
Denk dat ik volgende maand sld1 was geworden als ik was gebleven
Zou infanterist worden bij 42bljquote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:57 schreef Mores het volgende:
[..]
Welk onderdeel zat je? als je uitgezonden werd werd dat als extra werkveldervaring gezien en werd je meteen Kpl
In principe heb ik er niks op tegen dat ze zich met dat soort dingen bezighouden, maar het moet wel in verhouding staan met andere taken. Las laatst bijvoorbeeld dat het percentage inbraken hier dat wordt opgelost maar iets van 7% is, aangezien ze niet genoeg mensen hebben.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:54 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
In hun ogen zijn jullie het probleem.
Correct. Werd.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:57 schreef Mores het volgende:
[..]
Welk onderdeel zat je? als je uitgezonden werd werd dat als extra werkveldervaring gezien en werd je meteen Kpl
Je maakt een grap right?quote:
Flikker godverdomme een eind op!!!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 02:01 schreef Thaboel het volgende:
Mores wie was ookal weer DE youtube hit van het moment?
Haha, is dat zelf erger dan ER nummer?quote:
Oeh, da's een lastige.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 02:03 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Haha, is dat zelf erger dan ER nummer?
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 02:01 schreef Thaboel het volgende:
Mores wie was ookal weer DE youtube hit van het moment?
Durf een keus te maken SM!quote:
Ok. Dan kies ik voor die van ER.quote:
Wat is daarmee? Telefoonrekening?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 02:09 schreef Thaboel het volgende:
Oke ik ben dus echt fucked! 09 - 03 - 2011 ¤ 231,93
Dat is de opbrengst van de actie 'Steun Thaboel' ?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 02:09 schreef Thaboel het volgende:
Oke ik ben dus echt fucked! 09 - 03 - 2011 ¤ 231,93
quote:
Was het maar zo'n feest! Het is van de telefoon maffiaquote:Op vrijdag 11 maart 2011 02:10 schreef Mores het volgende:
[..]
Dat is de opbrengst van de actie 'Steun Thaboel' ?
Je weet toch ondertussen wel dat vrouwen geld kosten!quote:
Doe jij internetten op je portable?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 02:11 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Was het maar zo'n feest! Het is van de telefoon maffia
Jawel! eventjes mn abbo aanpassenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 02:11 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Je weet toch ondertussen wel dat vrouwen geld kosten!
Jazeker maar ik heb nog een 'onbeperkt'internetabboquote:
Lul!! Dat doe je voor je een mokkel aan de haak slaat!quote:
Waar hoorde ik die ergens?; Vrouwen zijn net als orkanen, als ze komen zijn ze nat en wild, en als ze weg zijn ben je je huis en auto kwijt.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 02:11 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Je weet toch ondertussen wel dat vrouwen geld kosten!
Tja, die heeft het nog niet in de gaten, we moeten die jonkies even onder handen nemen C4;quote:Op vrijdag 11 maart 2011 02:13 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Lul!! Dat doe je voor je een mokkel aan de haak slaat!
Het geld is niet het probleem gelukkig. Maar het is best een verschil als ik normaal 35eu kwijtbenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 02:16 schreef Mores het volgende:
[..]
Tja, die heeft het nog niet in de gaten, we moeten die jonkies even onder handen nemen C4;
Les 1
Alvorens je een relatie gaat indekken op het volgende belangrijke front, nml; De Financien!
je kan toch Skypen?, kan ze het zelfs nog behaaglijk maken door BH loos achter de cam te zitten, dat praat dan toch een stuk gemakkelijkerquote:Op vrijdag 11 maart 2011 02:17 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Het geld is niet het probleem gelukkig. Maar het is best een verschil als ik normaal 35eu kwijtben
Dacht dat Achja vaak genoeg heeft geklaagd over het internet op kazernes?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 02:19 schreef Mores het volgende:
[..]
je kan toch Skypen, kan ze het zelfs nog behaaglijk maken door BH loos achter de cam te zitten, dat praat dan toch een stuk gemakkelijker
Er ligt inderdaad een schone taak voor ons klaar.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 02:16 schreef Mores het volgende:
[..]
Tja, die heeft het nog niet in de gaten, we moeten die jonkies even onder handen nemen C4;
Les 1
Alvorens je een relatie gaat indekken op het volgende belangrijke front, nml; De Financien!
Ja, maar ook aangegeven dat alleen contact in de weekenden en vacanties de relatie spannend houdenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 02:20 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Dacht dat Achja vaak genoeg heeft geklaagd over het internet op kazernes?
Vooral die gast op de achtergrond die niet bewusteloos is geraaktquote:Op vrijdag 11 maart 2011 02:21 schreef Cobra4 het volgende:
http://www.metacafe.com/watch/54720/scottish_workout/
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 02:23 schreef Mores het volgende:
[..]
Ja, maar ook aangegeven dat alleen contact in de weekenden en vacanties de relatie spannend houden
Ik hoor niets van werk, alleen van een hoge telefoonrekeningquote:Op vrijdag 11 maart 2011 02:33 schreef Thaboel het volgende:
Truste c4
@ mores goede voorbereiding is het halve werk
Tja, niet alles hoeft op internet hequote:Op vrijdag 11 maart 2011 02:34 schreef Mores het volgende:
[..]
Ik hoor niets van werk, alleen van een hoge telefoonrekening
Je komt er zelf mee, dus ik dacht......quote:Op vrijdag 11 maart 2011 02:35 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Tja, niet alles hoeft op internet he
Beetje privacy mag gewoonquote:Op vrijdag 11 maart 2011 02:38 schreef Mores het volgende:
[..]
Je komt er zelf mee, dus ik dacht......
Mogguhquote:Op vrijdag 11 maart 2011 09:10 schreef Maitje het volgende:
Mogge!
Iemand al Japan gezien? Sodemieter!
tering he. Was een beving van 8.9 op de schaal van Richter. Alles naar de klote daar :squote:Op vrijdag 11 maart 2011 09:10 schreef Maitje het volgende:
Mogge!
Iemand al Japan gezien? Sodemieter!
Binnen een uur al.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:46 schreef Thaboel het volgende:
Molukken mogelijk nog een tsunami later vandaag.
Komt ie straks zeker stiekem thuis met een pooierbakquote:Op vrijdag 11 maart 2011 06:59 schreef Lotusss het volgende:
Goeiesmorgens! ErwinRommel is net naar werk vertrokken dus ik draai me nu lekker nog een keertje om!
Zou ik alleen maar stoer vindenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:47 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Komt ie straks zeker stiekem thuis met een pooierbak
Jij hebt je werk dus niet goed gedaan?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:01 schreef Lotusss het volgende:
Nee, hij komt zo thuis, dan naar huisarts voor zijn lekkende steenpuist en daarna samen auto ophalen!
of de pussy wagon uit Kill Billquote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:01 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Zou ik alleen maar stoer vinden
Nee, hij komt zo thuis, dan naar huisarts voor zijn lekkende steenpuist en daarna samen auto ophalen!
Nou lijkt me wel fijn dat een professional mijn werk bekijkt, zeker aangezien het mijn eerste keer wasquote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:04 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Jij hebt je werk dus niet goed gedaan?
Dat zou ik zooooo stoer vindenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:05 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
of de pussy wagon uit Kill Bill![]()
[ afbeelding ]
hou op, schei uit! Ik moet nog beginnenquote:
Super C heb je dan.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:35 schreef Bouke-p het volgende:
We zouden vandaag al met een BAF C130, maar die was defect en nu dus 24u vertraagd. Echt, we waren al 1,5 uur onderweg met de bus....
En onze C laat t allemaal maar gebeuren en doet niks.
Netten.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:40 schreef Bouke-p het volgende:
ik hoop maar dat t morgen doorgaat.... En ik keek al zo tegen die 5,5 uur in een C130 opiemand enig idee of een belgische C130 hetzelfde zijn als onze? dus ipv stoelen van die fijne netten?
Als de koeling uitvalt kunnen er wel wat problemen ontstaan. Zeker als ze geen controle meer hebben over de reactorstaven. Dan kan er een meltdown ontstaan.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:52 schreef m.k het volgende:
@ cobra: Hoe zit dat met die kerncentrale in Japan? kan dat een tweede Chernobyl worden?
hmmmquote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:55 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Als de koeling uitvalt kunnen er wel wat problemen ontstaan. Zeker als ze geen controle meer hebben over de reactorstaven. Dan kan er een meltdown ontstaan.
Maar de Japanners kennende hebben ze dat soort zaken wel goed voor elkaar.quote:
Ook als ze worden overspoeld met water en aardschokken?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:03 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Maar de Japanners kennende hebben ze dat soort zaken wel goed voor elkaar.
Japan ontwerpt dat soort zaken extreem sterk. Dus ik ben niet bang dat er een meltdown gaat ontstaan.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:09 schreef m.k het volgende:
[..]
Ook als ze worden overspoeld met water en aardschokken?
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:10 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Japan ontwerpt dat soort zaken extreem sterk. Dus ik ben niet bang dat er een meltdown gaat ontstaan.
Dat park waar de asociale jeugd zich nog asocialer gedragen op hun fietsen omdat er daar minder kans is dat ze voor hun flikker worden gereden door auto's?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:31 schreef gerco94 het volgende:
jeuj, de 26 sollicitatiegesprek bij het verkeerspark
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |